. Oke! Ik moet ook effe nieuwe schoenen kopen. Heb altijd maar 1paar schoenen en slippers.... :xquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:50 schreef Brannagh het volgende:
[..]
2650 om precies te zijn ja
Ligt misschien ook aan hoe je zelf bent, de meeste mensen in mijn klas zijn de grootste kakkers ter wereld, daar moet je niet met iets aankomen wat minder kost dan een maandsalaris, maar in een andere klas zitten wel de wat stoerdere types.
Het zal wel, ik loop ook gewoon op snea- shit, die moet ik nog even snel gaan kopen :=
Stop met racistisch doen als je niet in elkaar gemept wil worden door mensen die niet in jouw klas zittenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef MasterOfTheStratocaster het volgende:
[..]
xd dat zal wel lukken, ik doe vwo, daar zitten tegenwoordig een stuk minder players, breezersletten, marokkanen, turken enz.
taalcursus doet hem ook altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:53 schreef Yevoul het volgende:
heb altyd pennen mee er is altijd wel iemand die geen pen heeft (skkls :S) en dan vraagt diegene in de klas hardop wie heeft er een pen en dan zeg jij van ja ik heb een pen en dan geef je en dat is de perfecte kans om een praatje te maken met diegene en zo krijg je snel vrienden in de brugklas en als je dat nog niet durft komt er altijd een moment dat diegene je pen teruggeeft en segt van dankjewelvoor t lenen en dan zeg jij van ach je kunt er ietsvoor terug doen zullen we een keer afspreken? en wat ook vaak gebeurd is dat hij het niet teruggeeft en dan kun e altijd zeggen hey sorry maar ik heb mn penweer nodig... maar alsje wil kunnen we een keer naar de action gaan samen pennen kopen? :$ weet niet/ :$
kortom: heb pennen want dat doet hem altijd.
daar zit je op school voor togquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:59 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
taalcursus doet hem ook altijd.
welke merk pennen gebruik jijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
daar zit je op school voor tog
BURNED.
Harde dis joh.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
BURNED.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:00 schreef Yevoul het volgende:
[..]
BURNED.
Onderaan: 'Lach je kapot op NederMeme.nl'quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''Jezus, wat ben ik dom eigenlijk''
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |