Niet mijn type.quote:
Bij de NOS zijn er 2 streams voor Atletiek, 1 generiek en 1 hoogspringen. Is even genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:05 schreef ddx het volgende:
BBC is toch al redelijk uitgebreid, je kan nu al uit 3 atletiek onderdelen kiezen,
Of zijn er meer bezig ?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen we dan wel over acht jaar
Kan alleen als je in Engeland woont toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:05 schreef ddx het volgende:
BBC is toch al redelijk uitgebreid, je kan nu al uit 3 atletiek onderdelen kiezen,
Of zijn er meer bezig ?
Of schotel hebt hangen. (zoals ik)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan alleen als je in Engeland woont toch?
Dat is ook vaak genoeg niet mogelijk helaas.quote:
Voor mij wel. Dat zijn de momenten dat je er moet staan, en dan sta je er en presteer je. Knapquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar voor mij ben je dan geen echt groot kampioen.
Rekening mee houden als je huis kiest dat je iig zicht op zuiden hebt voor schotel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook vaak genoeg niet mogelijk helaas.
Van Langen won daar ook ooit goudquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef Yonjuuni het volgende:
Vreemde race, Jelimo die instort en Semanya die pas de laatste 100 meter echt aanzet en nog 2e wordt.
Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Langen won daar ook ooit goud
Nou ben ik een echte tv liefhebber en is het ook een deel van mijn werk. Maar dat is wel het laatste waar ik mijn huis op uit kies. Sowieso heb je niet zomaar wat te kiezen als je niet kunt kopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef ddx het volgende:
[..]
Rekening mee houden als je huis kiest dat je iig zicht op zuiden hebt voor schotel.
Leek wel een neerstortend vliegtuig. Ze pakt heel veel hoogte aan het begin, maar daarna als een plumpudding naar beneden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Radzivil denkt dat de lat moet breken?
Vuile diefquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Straks gaat Walcott er met het goud vandoor, dat zou nog eens een stunt zijn
Is eigenlijk beter dan ik had verwacht, want ze heeft nog niet bijzonder hoog gesprongen sinds haar comeback.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef Sasman het volgende:
Tia fijn joh. 5de plek. Je hebt je diploma.
Totdat je een close up krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Lysenko is niet zo lelijk voor een hamerslingeraarster
Heeft wel absoluut geen mooi gave hiod, wel een minpuntquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Lysenko is niet zo lelijk voor een hamerslingeraarster
Voor een hamerslingeraarster zei ikquote:
Nou ja van ver was het in algemene zin best ok, maar dan krijg je die close up en past je nuance er goed bij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een hamerslingeraarster zei ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |