Beetje ver gezocht..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
FC Twente is van Enschede
En = Plus
Schede = Kut
Zo gaat het altijd, lafjes winnen met niet om te zien voetbal. Dat zal nu echt niet veranderen onder Advocaat, dat is gewoon de huisstijl van PisV. Net zoals Ajax een huisstijl heeft, die natuurlijk veel beter is, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Ze zullen wel winnen met een fout van RKC waarschijnlijk.
Niet om aan te zien verder.
Het is ook triestquote:
Hee!! Daar moet je niet mee spotten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze mogen van mij allemaal de griep krijgen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En = Plus
Schede = Kut
Check dit bijvoorbeeldquote:
Misschien is het een koosnaampje die hij voor zijn vriendin gebruikt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar da's toch geen voetbalclub?
Heb je dat helemaal zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En = Plus
Schede = Kut
Nooit een keeper van een degradatieelftal in je manager zetten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom heb ik 'm in mijn manager
Nee, Google het dan pik, er zijn tientallen sites waar ze het over FC Pluskut hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag blijven, Drost en Sneijder kunnen opbokken uit mijn sterrenteam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |