SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef RubenSosa het volgende:
NU AL weer genaaid in de competitie. KNJB
Nee het had bij fey-kiev moeten gebeuren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja. Hij ging er ook wel specifiek voor.
Snap wel dat hij hem niet gaf.
maakt wel degelijk uit. Sowieso kunnen ze beter de regels voor strafschoppen veranderen, want nu is het nogal onduidelijk.quote:Maakt geen reet uit.
Echt datquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hem al een uur klaarstaan.
Ik zal nu stoppen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft hem al een uur klaarstaan.
Euh ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee het had bij fey-kiev moeten gebeuren.
Snap je het dan ook nog?
Hij heeft gewoon gelijk gladhoofd.quote:
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk gladhoofd.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:15 schreef Pedroso het volgende:
Waarom spelen die PSV'ers altijd de stervende zwaan ? Leren ze dat op de training ofzo.
Mag ook wel eens tegenop getrden worden. Toivonen en Mertens had je al met de vallende ziekte en nu komt Willems er ook al bij.
Ik heb al een mailtje naar Blatter gestuurd. Morgenmiddag is het geregeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
maakt wel degelijk uit. Sowieso kunnen ze beter de regels voor strafschoppen veranderen, want nu is het nogal onduidelijk.
=quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:
Wie zou je er dan neer moeten zetten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:16 schreef BlaZ het volgende:
Wijnaldum sowieso rijp voor een wissel, wat een drama
Matavz in de spits. Mertens op 10. Lens op links.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zou je er dan neer moeten zetten?
Dat maakt niet zoveel uit, hij is zo slecht vandaag dat iedereen op de bank het beter zou doen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie zou je er dan neer moeten zetten?
Zeg het dan goed homo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Hoogmoed komt voor den val voor PisV. Ze dachten natuurlijk dat ze er al waren vorige week tegen Ajax...
Waarom Wijnaldum in godsnaam?quote:
Zit je hier nu ook alquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Hoogmoed komt voor den val voor Pi$V. Ze dachten natuurlijk dat ze er al waren vorige week tegen Ajax...
Voorbereiding deed hij het best goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Wijnaldum in godsnaam?Die heeft totaal geen rendement.
En dan straks mijn hints de schuld geven straks als je laatste staat
ja want de wedstrijd is al afgelopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Hoogmoed komt voor den val voor PisV. Ze dachten natuurlijk dat ze er al waren vorige week tegen Ajax...
Jij bent de enige die dat altijd zegt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OOK GEEN FIETSTAS IPV VITESSE
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajacieden hier zijn altijd welkom
Welke koosnaampjes?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
En die trieste koosnaampjes mogelijk gelijk voor de rest van het seizoen achterwege blijven.
Jou neem ik sowieso al niet meer serieus na deze sportzomer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Er is nog niet eens één helft gespeeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef freaky40 het volgende:
Mensen die praten over Pisvee, Fietstas, Ajakkes, FC Pluskut, Feyenooit, AZlet, Hoerenvenveen zijn gewoon te triest voor woorden jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HET IS PSV.
OOK GEEN FIETSTAS IPV VITESSE
Vond ik van :quote:
ookquote:Euh ja.
Doe niet zo zieilg man.
Mij best. Ik jou ook niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jou neem ik sowieso al niet meer serieus na deze sportzomer.
Ik heb GGMM beloofd daarmee te stoppen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat altijd zegt.
Ze mogen van mij allemaal de griep krijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mensen die praten over Pisvee, Fietstas, Ajakkes, FC Pluskut, Feyenooit, AZlet, Hoerenvenveen zijn gewoon te triest voor woorden ja
Wat moet FC Pluskut voorstellen dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mensen die praten over Pisvee, Fietstas, Ajakkes, FC Pluskut, Feyenooit, AZlet, Hoerenvenveen zijn gewoon te triest voor woorden ja
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Ze zullen wel winnen met een fout van RKC waarschijnlijk.
Niet om aan te zien verder.
Wow, doe normaal man. Dat wens je niemand toe.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze mogen van mij allemaal de griep krijgen.
Ja, dat is toch zo? Als supporter van een topclub siert het je niet om meteen te gaan zitten huilen als de scheids volgens jouw één fout maakt. Daar hoor je boven te staan, zeker tegen een club als RKC komt dat gewoon enorm zielig over.quote:
Hoi, de mexicaanse griep is erger dan de gewone griep.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wow, doe normaal man. Dat wens je niemand toe.
Die dikke van die plus reclame?quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat moet FC Pluskut voorstellen dan?
FC Twente is van Enschedequote:
Maar da's toch geen voetbalclub?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die dikke van die plus reclame?
2 daagjes beetje ziek thuis zitten. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wow, doe normaal man. Dat wens je niemand toe.
Jou, kut analfabeetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is toch zo? Als supporter van een topclub siert het je niet om meteen te gaan zitten huilen als de scheids volgens jouw één fout maakt. Daar hoor je boven te staan, zeker tegen een club als RKC komt dat gewoon enorm zielig over.
Maar dat zul je wel niet begrijpen.
Beetje ver gezocht..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
FC Twente is van Enschede
En = Plus
Schede = Kut
Zo gaat het altijd, lafjes winnen met niet om te zien voetbal. Dat zal nu echt niet veranderen onder Advocaat, dat is gewoon de huisstijl van PisV. Net zoals Ajax een huisstijl heeft, die natuurlijk veel beter is, dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef Pedroso het volgende:
Ze zullen wel winnen met een fout van RKC waarschijnlijk.
Niet om aan te zien verder.
Het is ook triestquote:
Hee!! Daar moet je niet mee spotten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze mogen van mij allemaal de griep krijgen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En = Plus
Schede = Kut
Check dit bijvoorbeeldquote:
Misschien is het een koosnaampje die hij voor zijn vriendin gebruikt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar da's toch geen voetbalclub?
Heb je dat helemaal zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En = Plus
Schede = Kut
Nooit een keeper van een degradatieelftal in je manager zetten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom heb ik 'm in mijn manager
Nee, Google het dan pik, er zijn tientallen sites waar ze het over FC Pluskut hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf verzonnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag blijven, Drost en Sneijder kunnen opbokken uit mijn sterrenteam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |