Dat je daar nog aan irriteert.quote:
Moeten we maar beter op Anita passen. Straks loopt hij voor de 10e keer wegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, als wij Anita verliezen gaat dit voor ons ook gewoon een kutseizoen worden
Kan best. Zie ze ook zomaar meteen al punten verspelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die winnen vanavond nog wel met 2 goals verschil hoor
Waar staat dat dit het huis van Stylo is?\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet moeilijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope.
Je ergert je aan iets. Of iets irriteert jou. Je irriteren aan iets is niet mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Davy vindt het nog steeds nodig om echt overal op te reageren.
Taal verandert einde discussiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope.
Je ergert je aan iets. Of iets irriteert jou. Je irriteren aan iets is niet mogelijk.
Ex Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
DIe Jozefzoon is goed man, waar komt die vandaan?
Fix.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Marcelo.![]()
Bouma.![]()
Hutchinson.
Pieters. Twijfel
Zanka. Nooit zien spelen
Derijck.![]()
Vuković.![]()
Willems.![]()
Altijd wel iemand die hem inkopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon, zo staat zijn hoofd altijd.
Zing jij ook altijd mee?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ging dat de vorige keer niet mis met een liedje die ze zouden zingen in de 19e minuut?
Hihi.
Bij de 0-1 faalde Drost hardquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef Grifte het volgende:
Schakel net in, iemand korte samenvatting?
*ergerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
Ik irriteer me dood aan al die taalnazi's hier.
Goed hoor, ik zit hier rustig op mijn bankje en ga zo nog even patat eten. Ik heb net de hond uitgelaten.quote:
Hoezo juichte je dan in 2007 voor PSV?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken die lampenliedjes toch niet man.
Zo snel vergeten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken die lampenliedjes toch niet man.
Understatement.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psv is niet veel tot op heden.
Dan moet je godverdomme gewoon je taal kennen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
Ik irriteer me dood aan al die taalnazi's hier.
Toen dacht iedereen dat het de 3e topclub van Nederland zou worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo juichte je dan in 2007 voor PSV?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed hoor, ik zit hier rustig op mijn bankje en ga zo nog even patat eten. Ik heb net de hond uitgelaten.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen dacht iedereen dat het de 3e topclub van Nederland zou worden.
Is Pieters al terug ja?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bouma
Kunnen ze niet gewoon Zanka of Pieters daar neerzetten?
Nee, dus op het moment Zanka graagquote:
Was niet mijn meningquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verandert de mening zo snel dan?
Nee joh, PSV doet dit jaar echt wel mee. Al was het maar omdat de rest van de topclubs ook allemaal zwakker zijn dan vorig jaar.quote:
Pieters heeft zelfs nog nooit LCV op niveau gespeeld en het sowieso maar de vraag of die ooit weer op niveau kan komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dus op het moment Zanka graag
Alles beter dan Bouma.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Pieters heeft zelfs nog nooit LCV op niveau gespeeld en het sowieso maar de vraag of die ooit weer op niveau kan komen.
Daarnaast was Pieters als linksback eind vorig seizoen al bedroevend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Pieters heeft zelfs nog nooit LCV op niveau gespeeld en het sowieso maar de vraag of die ooit weer op niveau kan komen.
Het was dan ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, PSV doet dit jaar echt wel mee. Al was het maar omdat de rest van de topclubs ook allemaal zwakker zijn dan vorig jaar.
Jup, al dat vertrouwen op Pieters is nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast was Pieters als linksback eind vorig seizoen al bedroevend.
Zet dan die Zanka er neer. dat is toch zo'n talent.
Gelukkig maar; anders was je wel heel pessimistisch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef knep het volgende:
[..]
Het was dan ook niet helemaal serieus bedoeld.
Daar had je me te pakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef knep het volgende:
[..]
Het was dan ook niet helemaal serieus bedoeld.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Jozefzoon goed spelen, mag ik dat zeggen?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
WIE HET ZEGT IS HET ZELFquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, PSV doet dit jaar echt wel mee.
Ik vind Jozefzoon goed spelen, mag ik dat zeggen?Jozefzoon, die kent u niet, die speelt bij dat hele gekke, maffe RKC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef RubenSosa het volgende:
NU AL weer genaaid in de competitie. KNJB
De rooms katholieke combinatie... die kent u niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jozefzoon, die kent u niet, die speelt bij dat hele gekke, maffe RKC.
Jezus, doe niet zo zieligquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef RubenSosa het volgende:
Ik vind Jozefzoon goed spelen, mag ik dat zeggen?Ja, dat mag je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Jozefzoon is bagger[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Voorlopig vind ik hem 1 van de betere op het veld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat mag je zeggen.
Maar Jozefzoon is bagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |