Hij zal ongetwijfeld beter zijn danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka kan er ook niks van hoor.
Zo goed is het allemaal niet hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Klein beetje PSV onder druk zetten en ze weten het niet meer.
Klopt, Ajax had met één kans al genoeg voor 2 doelpunten. Verdediging is gewoon weer slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Klein beetje PSV onder druk zetten en ze weten het niet meer.
ja meh. je snapt best wat ik bedoel! psv defensie zo lek als een mandje. ik heb het al voorspeld. tegen de kleintjes krijgt dit counterploegje het lastig!quote:
Inderdaad. PSVquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ajax had met één kans al genoeg voor 2 doelpunten. Verdediging is gewoon weer slecht.
Misschien nog wel slechter dan vorig jaar, Bouma is immers nog ouder.
Ja mijn ma is zo terug moet even wat rekening info anders gaat EL weer alles van Ziggo op mijn naam zetten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]Bestel dan, dan heb je het binnen een aantal minuten al.
Ooit iemand gezien die jonger werd dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ajax had met één kans al genoeg voor 2 doelpunten. Verdediging is gewoon weer slecht.
Misschien nog wel slechter dan vorig jaar, Bouma is immers nog ouder.
Die winnen vanavond nog wel met 2 goals verschil hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV [ afbeelding ]
Pamela Andersonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ooit iemand gezien die jonger werd dan?
Maar goed, als wij Anita verliezen gaat dit voor ons ook gewoon een kutseizoen wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Good trollquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neejohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die winnen vanavond nog wel met 2 goals verschil hoor
Ja, Benjamin Buttonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef het aan als argument, maar leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax zit wel in de shit nu ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, als wij Anita verliezen gaat dit voor ons ook gewoon een kutseizoen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |