SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Waterman Tyton, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Strootman, Wijnaldum, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh.
Wisselspelers: Tyton Waterman, Matavz, Derijck, Van Ooijen, Depay, Manolev en Ritzmaier.
Twitter zegt Tyton..quote:
Anders zou het al grote nieuws zijn op Twitterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tyton natuurlijk, maar kan toch last hebben ofzo?
PSV en 'groot nieuws'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders zou het al grote nieuws zijn op Twitter
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ard van Peppen speelt toch wel om de ere treffer te maken?
Rik Elfrink?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
och anders zal THIJS en RICK het melden op twitter..
Van Halst is er morgen denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb liever van Halst, ik wil Bommel zijn gedachte weten
Is hij weer terug dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Halst is er morgen denk ik.
Dat is al jaren. Als RKC dalijk 1-0 maakt zie je in een keer allemaal vage types die je normaal nooit ziet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voorspelbare gaat dit seizoen ook vaak gebeuren:
Het is lang heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stil in een topic. En als een club Ajax of PSV achter komt te staan ontploft het hele topic
idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is al jaren. Als RKC dalijk 1-0 maakt zie je in een keer allemaal vage types die je normaal nooit ziet.
toen Fortuna nog uit bazen bestondquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
21e seizoen van Mark van Bommel in betaald voetbal? Dan begon hij al op zijn 15e in de selectie van Fortuna Sittard
Waterman volgens mijquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
Opstelling gemist, wie staat er nou op goal?
Tytonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
Baas Tytonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
Tytonneke natuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
zo nutteloos .straks gebeurt er iets spannends op de plek waar dat commentaarding staatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat ding van die commentator onderin
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
NarsinghBraber moet trouwens de openingstreffer maken in de 23e minuut als het ff kan
Driesjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Narsingh moet trouwens de openingstreffer maken in de 23e minuut als het ff kan
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Halst is er morgen denk ik.
Wie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gisteren nog rennen in Londen en nu met RKC meedoen
Heb ik in mijn managerteamquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken wat die Cuco Martina kan
Kusjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nu al minpunten voor m'n manager
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
Hard voor je. Ik win die subleaguequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hard voor je. Ik win die subleague
Dat doet iedereen tegen een sprinterquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel deed een Van Beukeringetje trouwens
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:52 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel deed een Van Beukeringetje trouwens
Bolle.quote:
Omdat ze elk shirt 2 jaar gebruiken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft PSV nog steeds dat lelijke uitshirt?
Omdat de hele club lelijk isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
Omdat PSV commercieel gezien niet aantrekkelijk genoeg is om elk jaar een nieuw uit-shirt uit te brengen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
Nee waarom?quote:
Mkay. Op zich wel goed, als het een mooi shirt was geweest.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ze elk shirt 2 jaar gebruiken.
Dan kunne ze een potje schaken in de bus naar waalwijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
Na de winterstop jubileum shirt volgens mij.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mkay. Op zich wel goed, als het een mooi shirt was geweest.
Ik heb hem ook een kans gegeven, maar dit is gewoon onacceptabel.quote:
Ik heb voorspellende gavesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, kan nog 1-1 worden. Ik blijf hange
Geschenk van God.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
DIe Jozefzoon is goed man, waar komt die vandaan?
Oh sorryquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rustig, ze kijken via pauperstream.
Kom nou zeg, PSV wint dit echt nog wel. Met alle respect maar ik zie ze echt geen punten verspelen tegen RKCquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef j0rdiiii het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL KOEKOEK
Jaja, ik heb nog geen EL.![]()
Zanka kan er ook niks van hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef Compliment het volgende:
Zanka voor bouma alsjeblef godverdomme
Wat is PI? en neequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, zie PI.
Humor is aan jou niet zo besteed?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef z0rz0r het volgende:
66% van de psv tegengoals dit seizoen al in eigen doel!
Ik had het binnen 3 kwartier toen ik tijdens 2010/2011 ging bestellenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]Bestel dan, dan heb je het binnen een aantal minuten al.
Dat is meestal met tegengoalsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef z0rz0r het volgende:
66% van de psv tegengoals dit seizoen al in eigen doel!
Boeiend. Ik lach om de verdediging van PSV, die blijkbaar nog even bagger is als altijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kom nou zeg, PSV wint dit echt nog wel. Met alle respect maar ik zie ze echt geen punten verspelen tegen RKC
Hij zal ongetwijfeld beter zijn danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zanka kan er ook niks van hoor.
Zo goed is het allemaal niet hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Klein beetje PSV onder druk zetten en ze weten het niet meer.
Klopt, Ajax had met één kans al genoeg voor 2 doelpunten. Verdediging is gewoon weer slecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Klein beetje PSV onder druk zetten en ze weten het niet meer.
ja meh. je snapt best wat ik bedoel! psv defensie zo lek als een mandje. ik heb het al voorspeld. tegen de kleintjes krijgt dit counterploegje het lastig!quote:
Inderdaad. PSVquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ajax had met één kans al genoeg voor 2 doelpunten. Verdediging is gewoon weer slecht.
Misschien nog wel slechter dan vorig jaar, Bouma is immers nog ouder.
Ja mijn ma is zo terug moet even wat rekening info anders gaat EL weer alles van Ziggo op mijn naam zetten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]Bestel dan, dan heb je het binnen een aantal minuten al.
Ooit iemand gezien die jonger werd dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ajax had met één kans al genoeg voor 2 doelpunten. Verdediging is gewoon weer slecht.
Misschien nog wel slechter dan vorig jaar, Bouma is immers nog ouder.
Die winnen vanavond nog wel met 2 goals verschil hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV [ afbeelding ]
Pamela Andersonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ooit iemand gezien die jonger werd dan?
Maar goed, als wij Anita verliezen gaat dit voor ons ook gewoon een kutseizoen wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Good trollquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neejohquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die winnen vanavond nog wel met 2 goals verschil hoor
Ja, Benjamin Buttonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef het aan als argument, maar leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax zit wel in de shit nu ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, als wij Anita verliezen gaat dit voor ons ook gewoon een kutseizoen worden
Dat je daar nog aan irriteert.quote:
Moeten we maar beter op Anita passen. Straks loopt hij voor de 10e keer wegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, als wij Anita verliezen gaat dit voor ons ook gewoon een kutseizoen worden
Kan best. Zie ze ook zomaar meteen al punten verspelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die winnen vanavond nog wel met 2 goals verschil hoor
Waar staat dat dit het huis van Stylo is?\quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe niet moeilijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope.
Je ergert je aan iets. Of iets irriteert jou. Je irriteren aan iets is niet mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Davy vindt het nog steeds nodig om echt overal op te reageren.
Taal verandert einde discussiequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope.
Je ergert je aan iets. Of iets irriteert jou. Je irriteren aan iets is niet mogelijk.
Ex Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
DIe Jozefzoon is goed man, waar komt die vandaan?
Fix.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Marcelo.![]()
Bouma.![]()
Hutchinson.
Pieters. Twijfel
Zanka. Nooit zien spelen
Derijck.![]()
Vuković.![]()
Willems.![]()
Altijd wel iemand die hem inkopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets nieuws onder de zon, zo staat zijn hoofd altijd.
Zing jij ook altijd mee?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ging dat de vorige keer niet mis met een liedje die ze zouden zingen in de 19e minuut?
Hihi.
Bij de 0-1 faalde Drost hardquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef Grifte het volgende:
Schakel net in, iemand korte samenvatting?
*ergerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
Ik irriteer me dood aan al die taalnazi's hier.
Goed hoor, ik zit hier rustig op mijn bankje en ga zo nog even patat eten. Ik heb net de hond uitgelaten.quote:
Hoezo juichte je dan in 2007 voor PSV?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken die lampenliedjes toch niet man.
Zo snel vergeten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ken die lampenliedjes toch niet man.
Understatement.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Psv is niet veel tot op heden.
Dan moet je godverdomme gewoon je taal kennen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
Ik irriteer me dood aan al die taalnazi's hier.
Toen dacht iedereen dat het de 3e topclub van Nederland zou worden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo juichte je dan in 2007 voor PSV?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed hoor, ik zit hier rustig op mijn bankje en ga zo nog even patat eten. Ik heb net de hond uitgelaten.
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen dacht iedereen dat het de 3e topclub van Nederland zou worden.
Is Pieters al terug ja?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bouma
Kunnen ze niet gewoon Zanka of Pieters daar neerzetten?
Nee, dus op het moment Zanka graagquote:
Was niet mijn meningquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verandert de mening zo snel dan?
Nee joh, PSV doet dit jaar echt wel mee. Al was het maar omdat de rest van de topclubs ook allemaal zwakker zijn dan vorig jaar.quote:
Pieters heeft zelfs nog nooit LCV op niveau gespeeld en het sowieso maar de vraag of die ooit weer op niveau kan komen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dus op het moment Zanka graag
Alles beter dan Bouma.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Pieters heeft zelfs nog nooit LCV op niveau gespeeld en het sowieso maar de vraag of die ooit weer op niveau kan komen.
Daarnaast was Pieters als linksback eind vorig seizoen al bedroevend.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Pieters heeft zelfs nog nooit LCV op niveau gespeeld en het sowieso maar de vraag of die ooit weer op niveau kan komen.
Het was dan ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, PSV doet dit jaar echt wel mee. Al was het maar omdat de rest van de topclubs ook allemaal zwakker zijn dan vorig jaar.
Jup, al dat vertrouwen op Pieters is nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast was Pieters als linksback eind vorig seizoen al bedroevend.
Zet dan die Zanka er neer. dat is toch zo'n talent.
Gelukkig maar; anders was je wel heel pessimistisch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef knep het volgende:
[..]
Het was dan ook niet helemaal serieus bedoeld.
Daar had je me te pakken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef knep het volgende:
[..]
Het was dan ook niet helemaal serieus bedoeld.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Jozefzoon goed spelen, mag ik dat zeggen?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
WIE HET ZEGT IS HET ZELFquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, PSV doet dit jaar echt wel mee.
Ik vind Jozefzoon goed spelen, mag ik dat zeggen?Jozefzoon, die kent u niet, die speelt bij dat hele gekke, maffe RKC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef RubenSosa het volgende:
NU AL weer genaaid in de competitie. KNJB
De rooms katholieke combinatie... die kent u niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jozefzoon, die kent u niet, die speelt bij dat hele gekke, maffe RKC.
Jezus, doe niet zo zieligquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:12 schreef RubenSosa het volgende:
Ik vind Jozefzoon goed spelen, mag ik dat zeggen?Ja, dat mag je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Jozefzoon is bagger[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Voorlopig vind ik hem 1 van de betere op het veld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat mag je zeggen.
Maar Jozefzoon is bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |