SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Bakte er nooit heel veel van bij PSV... Prima verdediger, maar geen uitblinker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:56 schreef DutchSL het volgende:
Salcido is een held en Olympisch kampioen.
Ik had SIF Mirallas in dit team tot ik hem verving door Bale, Bale was 10x beter
[ afbeelding ]
IF Fellaini wel een brute held trouwens.
Zonder La Toiquote:
Volgens mij had hij al eerder zijn debuut, waar hij wel 1x scoorde.quote:
En met Bouma, waarbij mijn moeder tijdens de JC schaal hardop schreeuwde JEZUS DIE IS DIK GEWORDENquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar met Gini die ook wel in vorm is
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En met Bouma, waarbij mijn moeder tijdens de JC schaal hardop schreeuwde JEZUS DIE IS DIK GEWORDEN
Ik heb gehoord dat hij een schaal vol met bitterballen per dag at in de vakantie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En met Bouma, waarbij mijn moeder tijdens de JC schaal hardop schreeuwde JEZUS DIE IS DIK GEWORDEN
vies dik
Ik heb gehoord dat hij aan een infuus met frituurvet heeft gehangen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een schaal vol met bitterballen per dag at in de vakantie.
Toen stond hij op het middenveld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef StijnDa het volgende:
Bouma heeft wel scorend vermogenZat even zijn wiki te kijken, heeft gewoon een seizoen gehad met 27 competitie wedstrijden en 9 doelpunten, daar kan niet elke spits aan tippen.
Denk wel terecht. Hij komt ook terug van blessure, nieuwe competitie. Aanpassenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:01 schreef DutchSL het volgende:
Advocaat is niet tevreden over Zanka.
Bouma
Hadden we Salcido nog maar.
Beetje late reactie, maar ik snap ook niet wat De Boer in De Jong ziet. Soms denk ik dat het zijn zoon is ofzo. Over Blind hoeven we het niet eens te hebben. De rest vind ik wel meevallen, en ik vind het jammer dat Serero bijna geen kans krijgtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Haha, Van Rhijn
- Alderweireld - Blind
![]()
- Dijks deed het redelijk tegen PSV
De Jong(wat ziet de Boer in hem)- Anita(Misschien binnenkort weg) - Janssen![]()
Lukoki- Sigthórsson
- Fischer(Talent maar te jong om nu al te presteren.)
Vind het maar een matig elftal.
Bouma was aanvaller toen hij jong was en scoorde ook regelmatig uit vrije trappen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:02 schreef StijnDa het volgende:
Bouma heeft wel scorend vermogenZat even zijn wiki te kijken, heeft gewoon een seizoen gehad met 27 competitie wedstrijden en 9 doelpunten, daar kan niet elke spits aan tippen.
En toen ontdekte hij de frituur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bouma was aanvaller toen hij jong was en scoorde ook regelmatig uit vrije trappen.
Zie edit: Stond zelfs linksbuiten.quote:
Wist wel dat hij daar had gespeeld, maar ik dacht in zijn jeugd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie edit: Stond zelfs linksbuiten.
Als hij zo lang weinig kans krijgt, dan moet hij toch wel ondermaats presteren op trainingen en de kleine kansen die hij soms krijgt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik snap ook niet wat De Boer in De Jong ziet. Soms denk ik dat het zijn zoon is ofzo. Over Blind hoeven we het niet eens te hebben. De rest vind ik wel meevallen, en ik vind het jammer dat Serero bijna geen kans krijgt
helaas zit hij niet in fut... Anders had hij zeker een if gekregen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al eerder zijn debuut, waar hij wel 1x scoorde.
Correct me if i'm wrong.
Hij liep de dag voor de wedstrijd tegen PSV een lichte blessure op, voor de rest heeft hij in de voorbereiding redelijk goed gespeeld. Maar misschien mag hij morgen invallen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij zo lang weinig kans krijgt, dan moet hij toch wel ondermaats presteren op trainingen en de kleine kansen die hij soms krijgt.
In de wedstrijden die Serrero vorig seizoen speelde, speelde hij wel erg goed! Ben opzich wel fan van hem. Hoe doet hij het in fut btw? Misschien Serrero een keer op de plek van Duarte zetten! :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wist wel dat hij daar had gespeeld, maar ik dacht in zijn jeugd.
[..]
Als hij zo lang weinig kans krijgt, dan moet hij toch wel ondermaats presteren op trainingen en de kleine kansen die hij soms krijgt.
In FUT is Serero sowieso beter dan Duartequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
In de wedstrijden die Serrero vorig seizoen speelde, speelde hij wel erg goed! Ben opzich wel fan van hem. Hoe doet hij het in fut btw? Misschien Serrero een keer op de plek van Duarte zetten! :p
Ik weet niet wat de voorbereiding van RKC was, maar tegendoelpunten moeten we toch kunnen voorkomenquote:
In FUT is hij best wel goed, 85 pace, 4* en goede dribbling. Maar hij is heel klein en hij heeft 30 strengthquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
In de wedstrijden die Serrero vorig seizoen speelde, speelde hij wel erg goed! Ben opzich wel fan van hem. Hoe doet hij het in fut btw? Misschien Serrero een keer op de plek van Duarte zetten! :p
Thanks!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad ja (en kent ook)
Ik had hem met Lens RW, WIjnaldum RCM, Fellaini CM, Greg RB en Belgen CB en GK
Kent volgens mij met Ben Arfa en Cabaye o.a.
Het zijn geen spelers die hoort te verwachten bij Ajax. Veel spelers hebben talent maar je kan niet verwachten dat het daarmee vlekkeloos gaat. Verder vind ik Fischer niet wow. Van Rhijn deed het centraal beter dan als RB en van Lukoki nog nooit een wedstrijd gezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik snap ook niet wat De Boer in De Jong ziet. Soms denk ik dat het zijn zoon is ofzo. Over Blind hoeven we het niet eens te hebben. De rest vind ik wel meevallen, en ik vind het jammer dat Serero bijna geen kans krijgt
weekje nogquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:18 schreef StijnDa het volgende:
Gaan andere competities ook dit weekeinde van start?
hmm das in de duels niet echt voordelig ofzo! xDquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT is hij best wel goed, 85 pace, 4* en goede dribbling. Maar hij is heel klein en hij heeft 30 strength
Ik was ook wel toe aan een nieuw voetbalseizoen na de tour en de OS.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké bedanktWe zijn vroeg dus. Ik vind het wel prima, leuk om weer te beginnen
Hij is wel beest hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:20 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
hmm das in de duels niet echt voordelig ofzo! xD
OS is nog niet afgelopenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik was ook wel toe aan een nieuw voetbalseizoen na de tour en de OS.
Nee maar heb het er wel mee gehadquote:
Hockey nog vanavondquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar heb het er wel mee gehad![]()
Al die sporten die niemand ooit kijkt en eens in de 4 jaar dan iets van aandacht krijgen.
Leuke onderdelen zijn grotendeels wel geweest imo.
quote:
RKC gaat jullie spelers anaal vernederen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de voorbereiding van RKC was, maar tegendoelpunten moeten we toch kunnen voorkomen
Jij hebt een glazenbol?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
RKC gaat jullie spelers anaal vernederen.
Het was hier net al druk met mensen die naar RKC gingen, maar weet niet of het uitverkocht is.
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
RKC gaat jullie spelers anaal vernederen.
Het was hier net al druk met mensen die naar RKC gingen, maar weet niet of het uitverkocht is.
Uitvak wel in ieder geval.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 18:17:31Een vol uitvak met supporters steunt #PSV. Veel vertrouwen, iedereen rekent op 3 punten. #rkcpsv http://t.co/tIXJ3RFq reageer retweet
Mirallas? Die vind ik beter nu uit de verf komen op LM dan eerder op LW. Meer ruimte dus LONGSHOTS!!!!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij kost echt geen bal meer, wel zieke stats. Op Futhead zijn ze alleen niet allemaal zo positief. Was hij eerder niet gigantisch duur?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]Uitvak wel in ieder geval.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 18:17:31Een vol uitvak met supporters steunt #PSV. Veel vertrouwen, iedereen rekent op 3 punten. #rkcpsv http://t.co/tIXJ3RFq reageer retweet
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]de eerste keer dat PSV een uitvak vol krijgt.
20 man, daar is dan ook geen kunst aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]de eerste keer dat PSV een uitvak vol krijgt.
Ja die krijg jij in je eentje nog vol.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
20 man, daar is dan ook geen kunst aan
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja die krijg jij in je eentje nog vol.
Dat maakte ik laatst ook meequote:
Verschil tussen ik denk dat het iets word/er iets gaat gebeuren of er gaat ... gebeuren/het gaat ... worden is nogal groot. Maar dat snap jij niet, kan gebeuren volgende keer nieuwe ronde nieuwe kansen zelfs voor jou.quote:
heel veel van jou posts gaan over Ajax, ben je niet supporter van de verkeerde club geworden VDM?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
Als pisvee verliest dan weten we alweer wie kampioen wordt. Ajax want met al die mongoolse scheidsrechters in NL
Wat een frustraties in jouw post zeg! I'm impressedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
heel veel van jou posts gaan over Ajax, ben je niet supporter van de verkeerde club geworden VDM?
Zoiets als geboren in het verkeerde lichaam (wat voor jou ook geld met dat dikke lijf), een man die een vrouw wil zijn ben jij een Feyenoord fan die een Ajax fan wil zijn.
Het gaat wel altijd over Ajax héquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
Als pisvee verliest dan weten we alweer wie kampioen wordt. Ajax want met al die mongoolse scheidsrechters in NL
Ja heb een beetje een kut dag, mijn kater is nu nog niet wegquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat een frustraties in jouw post zeg! I'm impressed
Door de scheidsrechter verloor Ajax vorig jaar wel de Klassieker, een perfecte tackle op de bal en dan nog een penaltyquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:33 schreef vandermar het volgende:
Feyenoord was 10x beter dan die jodenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Peralta zijn gold IF is best wel zeldzaam, er is maar 1 op de markt
[..]
Door de scheidsrechter verloor Ajax vorig jaar wel de Klassieker, een perfecte tackle op de bal en dan nog een penalty
Toen stond Ajax 0-1 voor, na die penalty veranderde de hele wedstrijd (momentum)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord was 10x beter dan die joden, dus niet door de scheidsrechter.
Na de 0-1 was Feyenoord ook al beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen stond Ajax 0-1 voor, na die penalty veranderde de hele wedstrijd (momentum)
Reactie op wat dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:40 schreef vandermar het volgende:
Jeetje, wat een reactie wel niet teweeg hier brengtwel een kort pikkie hebben sommigen hier
Volgens mij was iedereen het er over eens dat het een penalty was, op de ajacieden na. Overigens, hoe dom ben je als je een tackle van achter inzet binnen de 16. Oh wacht... een belg en een joodquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen stond Ajax 0-1 voor, na die penalty veranderde de hele wedstrijd (momentum)
Ik hoef maar 1x het woord ajax te typen en gelijk loopt iedereen alweer te schuimbekkenquote:
1xquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1x het woord ajax te typen en gelijk loopt iedereen alweer te schuimbekken
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1x het woord ajax te typen en gelijk loopt iedereen alweer te schuimbekken
Alleen aan het begin van de zin doe ik het met een hoofdletter. Voor de rest schrijf ik alleen Feyenoord als club met een hoofdletter, andere clubs ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1x.
En het is Ajax, feyenoorder.
ja ik ben echt super slecht, maar 7x meer wins dan losses.quote:
1x, hahaha. Lueken troll!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is inderdaad niet nodig. Iedereen weet dat het een kut club isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
1x, hahaha. Lueken troll!
Nee, je haalt meteen weer Ajax erbij, niet nodig.
RKC is een pauperclub.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is inderdaad niet nodig. Iedereen weet dat het een kut club is.
Lekker reacties van anderen overtypenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
1x, hahaha. Lueken troll!
Nee, je haalt meteen weer Ajax erbij, niet nodig.
Hey Marcie, nu al terug van vakantie?quote:
Het all in viel tegen, ik kon maar 5 borden vol scheppen met eten en dan weggooien. Ben er dus uitgegooid en naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hey Marcie, nu al terug van vakantie?
Kut mang, misschien een weekje ardeche proberen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het all in viel tegen, ik kon maar 5 borden vol scheppen met eten en dan weggooien. Ben er dus uitgegooid en naar huis gegaan.
1-1 mattie. E.D alweerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut mang, misschien een weekje ardeche proberen?
je ziet het bij livechannels toch gewoon staan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Poker, wat was ook alweer die Sopcast van Eredivisie?
quote:
Doen we ! Regel jij het bier ik de broodjes en worsten .... sausagefest in friesland!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]beter kom je hier een keer, worstenbroodjes bakken enzo..
no homo
Je dacht, laat ik toch maar iets van FUT in mijn post zetten ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:00 schreef Jonnsie het volgende:
Bouma voor topscorer 2012/2013... In eigen doelpunten dan he xD
edit:
rare vraag, maar zal Peralta nu ook een MotM krijgen? Ik bedoel, als Toivonen al een krijgt na zijn prestatie in de Johan Cruyf schaal....
Ik vond het eigenlijk wel grappig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik toch maar iets van FUT in mijn post zetten ?
En stel je voor hey Bouma topscoorder in eigen doelpunten hi ha ho XDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDD
Daar bespeelde hij een gevoelige snaar, zie ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik toch maar iets van FUT in mijn post zetten ?
En stel je voor hey Bouma topscoorder in eigen doelpunten hi ha ho XDDDDDDDDDD
XDDDDDDDDD
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Daar bespeelde hij een gevoelige snaar, zie ik.
Zo zijn er nog wel 15 hier. Jammer dat ik er ook 1 van benquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef bombmannl het volgende:
[..]kamikazie is wel makkelijk uit de tent te lokken zeg
Had het al door ja. Ik leef met jullie meequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo zijn er nog wel 15 hier. Jammer dat ik er ook 1 van ben
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja heb een beetje een kut dag, mijn kater is nu nog niet wegTerwijl het is al na 6en dan moet het altijd weg zijn. Ik als autist kan niet tegen die verandering he
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:13 schreef bombmannl het volgende:
[..]kamikazie is wel makkelijk uit de tent te lokken zeg
Nu kan je met een gerust hart lekker worstenbroodjes gaan eten.quote:
En, hoe is het daar in Afrika? BEvalt het wat? Hier is het kut weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:30 schreef detennismaster het volgende:
Na 10 dagen eindelijk een keer wifi hier in Tanzania.
Lekker weer hier nu hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
En, hoe is het daar in Afrika? BEvalt het wat? Hier is het kut weerkomende week wel lekker weer though!
Ja, geweldig, tot nu toe een hele bijzondere vakantie. Weer is perfect.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
En, hoe is het daar in Afrika? BEvalt het wat? Hier is het kut weerkomende week wel lekker weer though!
Zonnetje schijnt nu maar het is niet bepaald warm! Volgende week wel lekker 25!quote:
Nee klopd veel te duur he S: :S :Squote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
De prijs van Hazard bij Chelsea slaat nergens op :S
Wijnaldum is toch slecht!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
Eigen doelpunt, Wijnaldum geblesseerd, achterstand tegen RKC, waar gaat dit heen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |