SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]![]()
doe je goed dan, lijkt me niet aan te raden alleenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is prima te doen als de 2 andere maar snel zijn en je een goede defensieve middenvelder hebt.
Ik kon er prima mee overweg
Luiz - Vlaar - Heitinga
En maak dat silver team, speelt ziek goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef Jonnsie het volgende:
Probeer Tyton wel even uit dan, kijken hoe dat gaat:p
Ik ben er heel blij mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Kilo, ben jij blij met de aankoop van je PVR?
Je moet het niet op sprintduels aan laten komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
doe je goed dan, lijkt me niet aan te raden alleen
Ben nu de spelers aan het kopen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En maak dat silver team, speelt ziek goed
Au, da's kut.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:20 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ben er heel blij mee.
Momenteel helaas niet in de gelegenheid om het te gebruiken, grote brand geweest in mijn appartementencomplex waardoor ik vrijwel alles kwijt ben.
Maak dan compilaties en zet het op youtube en haal de 10K subsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Au, da's kut.
Twijfel zelf om zo'n Elgato ding te halen, maar het kost niet niks
Nope, breng nooit wissels inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ben nu de spelers aan het kopen!
Nog wissel spelers die je aanraadt?
10k subs kan ik nu ook wel voor zorgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maak dan compilaties en zet het op youtube en haal de 10K subs
Ik ken het persoonlijk niet, al wat reviews bekeken op Youtube etc? Vaak zet men dan wel opgenomen content online.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Au, da's kut.
Twijfel zelf om zo'n Elgato ding te halen, maar het kost niet niks
In ieder geval bedankt voor je/jullie advies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, breng nooit wissels in
Ja, beter dan de PVR zeggen ze.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:23 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik ken het persoonlijk niet, al wat reviews bekeken op Youtube etc? Vaak zet men dan wel opgenomen content online.
Ps3?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt voor je/jullie advies.
Ga dit eens even proberen, kijken hoe dat uitpakt!:P
Xbox 360 helaas... Ps3 wordt alleen gebruikt voor bluray!:Pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ps3?
Kom dan maar potje silvers v silvers binnekorr
Capturen is vet man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, beter dan de PVR zeggen ze.
Ging mij meer om het algehele game-capture idee, wat je daar van vond zegmaar
Elgato is veel makkelijker, daaromquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef kilozout het volgende:
[..]
Capturen is vet man.![]()
Alleen zoveel fucking kabels en shit.Daarnaast had ik nog een omvormer van component naar HDMI. Die had ook aparte voeding nodig.
Jammer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox 360 helaas... Ps3 wordt alleen gebruikt voor bluray!:P
Verhaegh staat er op dit moment niet op, Ronnie Stam proberen?
Tja, dat is inderdaad een stuk makkelijker. Naja, gewoon goed vergelijken en dan je aankoop doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Elgato is veel makkelijker, daarom
Gewoon HDMI van PS3 in elgato, vanuit die elgato een HDMI naar receiver, en aan de zijkant mini-usb voor aan de laptop
Maar elgato was toch net als pvr in 1080i max recorden, dus dan moet je met zo'n component kabel spelen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Elgato is veel makkelijker, daarom
Gewoon HDMI van PS3 in elgato, vanuit die elgato een HDMI naar receiver, en aan de zijkant mini-usb voor aan de laptop
Nee man, Boulah dan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox 360 helaas... Ps3 wordt alleen gebruikt voor bluray!:P
Verhaegh staat er op dit moment niet op, Ronnie Stam proberen?
FALCONPUNCH!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
je neefje komt er ook nog in voor VdM
en Rijst check ook die Deathnote @ 1.35![]()
![]()
en goudddddd![]()
Weet ik niet exact.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar elgato was toch net als pvr in 1080i max recorden, dus dan moet je met zo'n component kabel spelen?
kaka en modric cdm tochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarin je spelers op die positie hun specialiteit kunnen laten zien.
Aanvallende spitsen, verdedigende CDM's etc
BenArfa > Kaka op CDMquote:
76 heading allesquote:
Die is alleen niet erg snel... Of is juist de def. workrate belangrijk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jammer.
Geen ervaring mee, je kan evt Boulahrouz daar neerzetten
Met Boulah moet je beuken, en als ze naar binnen komen heb je altjjd Donk nog voor de pacequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Die is alleen niet erg snel... Of is juist de def. workrate belangrijk?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:25 schreef poker4lifee het volgende:
je neefje komt er ook nog in voor VdM
en Rijst check ook die Deathnote @ 1.35![]()
![]()
en goudddddd![]()
Van Aanholt niet beter dan Buttner?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met Boulah moet je beuken, en als ze naar binnen komen heb je altjjd Donk nog voor de pace
SIF Ramires sowieso.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit team het beste verbeteren? TOTY Dede komt al centraal achterin zodra er een goede deal te vinden is. Budget 300k. Weet niet of SIF Hazard het waard is.
Kan allebei, maar volgens mij is V. Aanholt aanvallender. Weet het niet zeker hoor. Heb ze beide gehad, en vind Buttner beterquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Van Aanholt niet beter dan Buttner?
Weet niet hoor, kom verschillende spelers tegen, zodoende dat ik vraag!
te veel moeite doen dan voor alleen die shooting boostquote:
SIF Ramires en voor de rest niet echtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik dit team het beste verbeteren? TOTY Dede komt al centraal achterin zodra er een goede deal te vinden is. Budget 300k. Weet niet of SIF Hazard het waard is.
Ik wilde je eigenlijk als een wijsneus gaan tegenspreken met wat ingame stats, maar de upgrade is idd echt alleen shooting en een piepklein beetje pace. Best bizarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
te veel moeite doen dan voor alleen die shooting boost
worden wel grote investeringen dan ja. Ribery hmm kan wel de 4e IF betalenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
SIF Ramires en voor de rest niet echtMisschien de SIF Benzema. Ribery upgraden zou ik niet doen in ieder geval!
Gewoon doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Ronaldo 345K bindie prijs brengt mij wel heel erg in verlegenheid
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde je eigenlijk als een wijsneus gaan tegenspreken met wat ingame stats, maar de upgrade is idd echt alleen shooting en een piepklein beetje pace. Best bizar
Wel een hele dikke shooting boost. Met hem op centrale CM in 4-3-2-1 liep ik gewoon 1 op 2.
Ramires NIF-IF-SIF
-----------------------------
Acceleration 84-87-88
Agility 78-81-82
Balance 70-73-74
Jumping 80-82-82
Reactions 81-86-86
SprintSpeed 85-88-89
Strength 58-59-59
Aggression 79-84-84
Positioning 75-75-75
TactAware 76-81-81
Vision 77-77-77
BallControl 85-86-86
Crossing 76-80-80
Curve 69-77-88
Dribbling 80-84-85
Finishing 69-77-88
FKAcc 50-56-64
HeadingAcc 75-77-77
LongPass 76-80-80
LongShot 65-73-83
Marking 74-79-79
Penalties 67-75-85
ShortPass 81-85-85
ShotPower 73-82-93
SlideTackle 76-76-76
StandingTackle 77-82-82
Volleys 69-77-88
Ik had ook de 4e IF Ribery maar vond het verschil niet echt groot tov de 88 versie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
worden wel grote investeringen dan ja. Ribery hmm kan wel de 4e IF betalenmaar zal het wel niet waard zijn. Benzema ook gelijk 200k betalen voor een kleine upgrade.
Nep allemaal
Mijn SIF ruilen voor jouw IF?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]ja ik had er in het begin wel naar gekeken hoor, niet voor niks zo lang die IF gehouden
Vooral de IF die veel met de NIF verschilt, de SIF amper van de IF.
Dus Van Aanholt maar ff uitproberen ;pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
Van Aanholt kan verdedigen, Buttner niet.
hmm lastig. oke omdat ik je zo aardig vind.quote:
k thx, gaat 'm sowieso niet worden danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had ook de 4e IF Ribery maar vond het verschil niet echt groot tov de 88 versie.
Heb ik er ook bij gekocht, staat op dit moment bij de reserves ;Pquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
Ik vond Nelom de beste trouwens, die kan ook nog koppen!
Gewoon. SIF scoort bij mij toch zelden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
wtf was je serieushoezo dat dan?
lol, thx man. Zelden klinkt goed. Die van mij stond op 0 uit 55 wedstrijden sinds ik m'n team weer terug had gekregen van jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon. SIF scoort bij mij toch zelden.
if ramires en bronze contract, je ziet team naam erbij toch? 40k kan ik je er ook wel bij geven hoorquote:
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
if ramires en bronze contract, je ziet team naam erbij toch? 40k kan ik je er ook wel bij geven hoor
Patiencequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand nog een leuke game om te doen op een pauper PC?
Counter Strikequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
dat is zeker kut jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
Dit doet pijn aan mn hart
[ afbeelding ]
sowieso mijnenveger.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
grappige hybridquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
SOF double helix!
Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Verbeterpunten? Dit team kost ongeveer 80K
Ipv Briand dan! Kijken of het luktquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
grappige hybridTOTY Gomis natuurlijk!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ipv Briand dan! Kijken of het lukt
Even kijken hoe ik met de coins uitkomquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Qua chem sowieso. Je kan ook IF Utaka erbij halen, elke stat zowat verbetering tegenover de zilvere.
yupquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even kijken hoe ik met de coins uitkom
O lol, Gomis is ziek goedkoop
Cantonese radioquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup4*, kopt net als Zlatan en heeft ook een goed hard schot
-----
ign sleeping dogs livestream-
ik ga hem ook wel halen ja. http://www.bpgames.nl/sleeping-dogs-limited-edition-ps3.html 44.25 daar incl verzenden. Goede ervaringen met die sitequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Cantonese radioDit wordt een must voor mij
Jammer dat de straten niet echt op die van HK lijken tho
clubs?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ga hem ook wel halen ja. http://www.bpgames.nl/sleeping-dogs-limited-edition-ps3.html 44.25 daar incl verzenden. Goede ervaringen met die site
is goed. Kom je ook Rijst?/anderenquote:
kutteamquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
EA mag die chemistry bug wel eens even fixen
4* rating![]()
waar is de coach?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
EA mag die chemistry bug wel eens even fixen
4* rating![]()
Wat moet je ermeequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het heeft even geduurd maar ik heb nu toch echt alle kits en badges uit het spel. Ik heb vanmiddag maar even de kits en badges die ik nog niet had gekocht.
Coaches zijn overrated.quote:
Jij bent echt raar somsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het heeft even geduurd maar ik heb nu toch echt alle kits en badges uit het spel. Ik heb vanmiddag maar even de kits en badges die ik nog niet had gekocht.
85K op PS3?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
Iemand nog CV IF Mulgrew(4-4-2) kopen hij duurt nog 11 uur ong. en er is al 85K op geboden
Er stonden er eerst 2 op 1 voor 100K de andere voor 200k zijn allebei weg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
85K op PS3?40K op de xbox is hij
Rijst gaat je zometeen autist noemenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om alle kits en badges te hebben. Zo raar is dat toch niet?
Terwijl zijn NIF echt een hele goede silver keeper is..Snap echt niet dat de TOTY dan zo slecht kan zijn. Heb hem zelf nooit gebruikt, maar echt iedereen hier is er negatief over..quote:
Echt de meest simpele balletjes moet hij drie keer aanraken voordat ie 'm kan klemmen, faalt met boksen, struikelt regelmatig over de bal en elke finesse is een goal. Ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Terwijl zijn NIF echt een hele goede silver keeper is..Snap echt niet dat de TOTY dan zo slecht kan zijn. Heb hem zelf nooit gebruikt, maar echt iedereen hier is er negatief over..
Ik had hem ook snel weer weggedaan, was niks idd. Wel jammer, leek zo goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt de meest simpele balletjes moet hij drie keer aanraken voordat ie 'm kan klemmen, faalt met boksen, struikelt regelmatig over de bal en elke finesse is een goal. Ik snap er niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was van Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen (Chatroulette Version) Die hier eerder vandaag/gisteren was geplaatst![]()
Dat stukje vond ik het beste
Nee dat ben ik niet
Kutteam grquote:
Ok, Tyquote:
Waardeloze keeper die toty Krul... Laat ballen door die zelfs een nif bronzen keeper klem heeft... Krul heeft echt goede stat, maar zijn performance valt echt tegen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt de meest simpele balletjes moet hij drie keer aanraken voordat ie 'm kan klemmen, faalt met boksen, struikelt regelmatig over de bal en elke finesse is een goal. Ik snap er niets van.
hmm, hij is wel belangrijk maar 8m wel een redelijk bedrag tochquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:40 schreef Rijst het volgende:
Newcastle wil 8 miljoen betalen voor Anita.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
Gadver, iets te veel bier opPoker, wanneer kun jij vandaag?
Wat een baas hè, in dit spel. Nu wil ik een team om hem maken, ik heb zo'n 50k voor een team voor erbij. Er staat nog zo'n 200k op de TP gok ik.quote:
quote:
Laughing Out Loudquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]?
Ik ga ook af en toe nog eens los hoorHeb tot half 4 geskyped met een Pools meisje woonachtig in Ierland
Alleen toen zij over het gespreksonderwerp masturberen begon ben ik in slaap gesukkeld
EA, bedankt dat jullie mij het niet gunnen om silver packs te openen en silver contracten voor 300 te verkopen. gr grquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Consumable packsconsumable prijzen
Bouw ook een Zweeds teamquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een baas hè, in dit spel. Nu wil ik een team om hem maken, ik heb zo'n 50k voor een team voor erbij. Er staat nog zo'n 200k op de TP gok ik.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bouw ook een Zweeds teamSpeelt echt fijn nu
quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, FIFA begon op PC. Die hoor je ook op PC te spelen
uhm vanavond doen? Nog niet zeker of er nog bezoek komt zo/later vanmiddagquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
Gadver, iets te veel bier opPoker, wanneer kun jij vandaag?
quote:Stoke set to seal loan move for Dinamo Kiev defender Popov
Tony Pulis hopes to complete a deal for the Macedonian, who impressed him when the two sides met in the Europa League last season, on Monday before he joins his national team
Meer ga je niet krijgen voor een beperkte balafpakker. En hij speelt daar toch geen basis want Tiote > Anitaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:40 schreef Rijst het volgende:
Newcastle wil 8 miljoen betalen voor Anita.
Had eigenlijk wel verwacht dat Tiote het hogerop zou gaan zoeken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer ga je niet krijgen voor een beperkte balafpakker. En hij speelt daar toch geen basis want Tiote > Anita
Is er al interesse in Clasie uit de PL en Serie A?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer ga je niet krijgen voor een beperkte balafpakker. En hij speelt daar toch geen basis want Tiote > Anita
Wat een kutteamquote:
Liever niet, die mag zijn hele leven blijven want een voetballer van dat niveau op het middenveld vind je verders niet meer in Nederland op de velden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is er al interesse in Clasie uit de PL en Serie A?
Djuricic > Clasie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever niet, die mag zijn hele leven blijven want een voetballer van dat niveau op het middenveld vind je verders niet meer in Nederland op de velden.
Nee. Misschien aanvallend maar voor de rest niet. Djuricic is wel de beste aanvallende middenvelder in Nederland.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. Misschien aanvallend maar voor de rest niet. Djuricic is wel de beste aanvallende middenvelder in Nederland.
heb je niet per ongeluk ctrl + ingedrukt? :p of ctrl en dan scrollen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
WTF is dat met de webapp, de helft staat er zowat niet op.
[ afbeelding ]
Ah, dat was hetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:37 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
heb je niet per ongeluk ctrl + ingedrukt? :p of ctrl en dan scrollen?
quote:
Echt een bullshit sport. Vond er altijd al geen reet aan maar ze lieten vorige week ook zien dat er helemaal niemand zich aan de regels houdt. Er is gewoon geen 1 renner die een voet aan de grond houdt. Deze sport zien we over 4 jaar denk ik ook niet meer terug.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
Leuke tak van sport dat snelwandelen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:21 schreef Fuszy het volgende:
WAAR ZIJN DIE TIETEN DANof staat er TTTS?
Bij nader inzien denk ik dat tweede, maar ik wil tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelwandelen wel en honkbal nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Echt een bullshit sport. Vond er altijd al geen reet aan maar ze lieten vorige week ook zien dat er helemaal niemand zich aan de regels houdt. Er is gewoon geen 1 renner die een voet aan de grond houdt. Deze sport zien we over 4 jaar denk ik ook niet meer terug.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]Nice, nu komen mijn ouders weer thuis en klik ik het weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nice, nu komen mijn ouders weer thuis en klik ik het weer weg
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Iedereen die hier 18+ is heeft zich toen op hetzelfde moment aangemeld, 12 reacties onder elkaar ofzo van users van hierquote:
Ik heb me nog niet aangemeld, maar dat ga ik ook niet doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen die hier 18+ is heeft zich toen op hetzelfde moment aangemeld, 12 reacties onder elkaar ofzo van users van hier
Meld je nou maar aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet aangemeld, maar dat ga ik ook niet doen
Ik had net wel een heel slecht consumable pack: 1 shiny gold contract en 1 silver healing, de rest was discards
Stiekem net aangemeldquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet aangemeld, maar dat ga ik ook niet doen
Ik had net wel een heel slecht consumable pack: 1 shiny gold contract en 1 silver healing, de rest was discards
Nee, anders had ik wel in dat topic gepost.quote:
Dat had ik ook al 1x, maar nog geen shiny formatie kaartquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een consumable pack
What else did you expect?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
Jeetje, wat een huilebalken in dat iPad topic
Ik hoef maar even te zeggen dat ik die van mij ga Jailbreaken en ze vliegen mij gelijk in de harenquote:
Sommige mensen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef maar even te zeggen dat ik die van mij ga Jailbreaken en ze vliegen mij gelijk in de haren
Haha, hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:53 schreef GuRBuH het volgende:
Heb uitgevonden hoe je GIFjes maakt van filmpjes in CS5, bereid jullie voor
[ afbeelding ]
Vertel, kan ik het ook doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:53 schreef GuRBuH het volgende:
Heb uitgevonden hoe je GIFjes maakt van filmpjes in CS5, bereid jullie voor
[ afbeelding ]
Like what? Ik heb niks gedownload, alleen die fillempies.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
O, moet ik allemaal zooi downloaden. Nee bedankt
Ja, daar heb ik geen zin aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Like what? Ik heb niks gedownload, alleen die fillempies.
Als je Sneijder op CAM niks vindt zul je hem al helemaal niks vindenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij ook wel een leuke speler. 4* skills 4* weakfoot
Zijn traits
[ afbeelding ]
Niet iedere speler is gelijk!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je Sneijder op CAM niks vindt zul je hem al helemaal niks vinden
hahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
Net de selectie van Ajax gezien.![]()
Lachwekkend
Ben serieus, het selectie team voor tegen AZ is gewoon slecht. Gaat Anita ook nog binnenkort eens wegquote:
hahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
Net de selectie van Ajax gezien.![]()
Lachwekkend
Geen Ebecilio bij de selectie is wel opvallend. Om die reden vind ik het wel meevallen, zo slecht is het nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ben serieus, het selectie team voor tegen AZ is gewoon slecht. Gaat Anita ook nog binnenkort eens weg
Hahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen Ebecilio bij de selectie is wel opvallend. Om die reden vind ik het wel meevallen, zo slecht is het niet
Er werd hier gezegd dat N'Castle 8milj wil bieden op Anita. Lijkt me sterk dat die nog blijft.quote:
"er werd gezegd", "wil gaan bieden" en "8 miljoen".quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Er werd hier gezegd dat N'Castle 8milj wil bieden op Anita. Lijkt me sterk dat die nog blijft.
Maar dat is niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
"er werd gezegd", "wil gaan bieden" en "8 miljoen".
Ik moet het nog zien.8 miljoen is inderdaad wat aan de lage kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
8 miljoen is inderdaad wat aan de lage kant
Vind ik ook, aan de andere kant. Kleine bedragen horen bij kleine spelers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
8 miljoen is inderdaad wat aan de lage kant
Anita is kleinerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een eurootje of 4 over heeft voor Clasie dan?
Stop met spelers ophemelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anita is kleiner
El Shaarawywat een baas in fifa
maak zoiets dan http://futhead.com/12/squad/1800504quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stop met spelers ophemelen.Ik wil er altijd weer een team mee maken.
Urby en Toro men.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maak zoiets dan http://futhead.com/12/squad/1800504
Jammer van Emanuelson en die rb alleen
Falcao is baasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stop met spelers ophemelen.Ik wil er altijd weer een team mee maken.
Komt ie beter tot zn recht als lone striker of meer in een 2 spitsen systeem? Wil m ook wel eens gaan proberen namelijkquote:
Kan allebei wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Komt ie beter tot zn recht als lone striker of meer in een 2 spitsen systeem? Wil m ook wel eens gaan proberen namelijk
Heb het allebei geprobeerd en in een 2 spitsensysteem haal e jecht het beste uit hem.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Komt ie beter tot zn recht als lone striker of meer in een 2 spitsen systeem? Wil m ook wel eens gaan proberen namelijk
quote:
He had nou maar gezegd als lone striker..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb het allebei geprobeerd en in een 2 spitsensysteem haal e jecht het beste uit hem.
Ik heb hem in 4-3-2-1 gehad (de SIF) en dat speelde prima. Alleen jammer dat je zijn heading niet optimaal kan benutten omdat hij een midget is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
He had nou maar gezegd als lone striker..Wilde graag een 343 team maken met Mirallas Falcao Reyes(->
)
SIF Mirallas - Falcao - Reyesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:21 schreef DannyDeko het volgende:
Wie maakt m voor me af:
SIF Mirallas - Falcao - Reyes
Hazard (lille) - ? - ? - ?
Kompany - ? - ?
?
Heb Arteta net verpatstquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hazard (lille) - Fellaini - IF Arteta - Jesus
Kompany - BPL - BPL
BPL
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:21 schreef DannyDeko het volgende:
Wie maakt m voor me af:
Hazard (lille) - ? - ? - ?
Kompany - ? - ?
?
Is van Medel dan geen Spanjaard te maken? Leuker qua thema, heb je nog maar 3 nationaliteiten.quote:
Kan iedere BBVA Spanjool zijn ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is van Medel dan geen Spanjaard te maken? Leuker qua thema, heb je nog maar 3 nationaliteiten.
Ja of:quote:
Ziet er enorm standaard uit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 16:46 schreef vandermar het volgende:
Lacazette200 coins een 4* skiller met 81 pace en 75 finishing
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]goed topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
18:45 RKC - PSVquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik dacht 'laat ik eens kijken welke wedstrijden vanavond komen' ..
[ afbeelding ]
Dijks is wel sneller dan dat hoorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:21 schreef wieisboos het volgende:
Fischer is 67 rated op Fifa, 74 pace, 70 strength, 5* weak foot![]()
Dijks 87 strength met 71 pace
Dijks is de op twee na snelste speler uit de selectie als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dijks is wel sneller dan dat hoor![]()
Fischer is ook niet zo sterk
Vies dikquote:
Klopt. Bizar voor een kerel van 1.91quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is de op twee na snelste speler uit de selectie als ik me niet vergis
Ik voetbalde een paar weken geleden nog tegen hem en zijn vrienden met wat vrienden van me, en hij was best snelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dijks is de op twee na snelste speler uit de selectie als ik me niet vergis
Fischer mag wel wat sneller (en zwakker).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:21 schreef wieisboos het volgende:
Heb je nog meer ratings?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:21 schreef wieisboos het volgende:
Hij kost echt geen bal meer, wel zieke stats. Op Futhead zijn ze alleen niet allemaal zo positief. Was hij eerder niet gigantisch duur?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
SIF Mirallaszijn schot
mijn nieuwe hybrid
botergeil team. SIF Valero
wat een heerlijke speler, zijn passing en schot
oh dat zegt nog weinig voor FIFA dit seizoen denk ik eigenlijk.quote:
Kan ik niet zien, je kunt alleen Ajax besturenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is de rating/pace/skills van Jetro Willems?
70k eerste paar dagen, daarna in no time de helft. Zijn stats zijn echt sick voor zijn rating, maar het blijft een 82 natuurlijk. Mensen verwachtten dat hij onderhand een Ronaldo was ofzo. Vind Hazard nog steeds beter.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij kost echt geen bal meer, wel zieke stats. Op Futhead zijn ze alleen niet allemaal zo positief. Was hij eerder niet gigantisch duur?
Hij zal in carrière modus volgend jaar wel enorm goed kunnen worden denk ik.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:44 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk maken ze hem silver, 85+ pace en 4* skills
Acceleration: 92quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
70k eerste paar dagen, daarna in no time de helft. Zijn stats zijn echt sick voor zijn rating, maar het blijft een 82 natuurlijk. Mensen verwachtten dat hij onderhand een Ronaldo was ofzo. Vind Hazard nog steeds beter.
Met geen flankspeler zoveel gescoord als SIF Mirallas . Eeuwig zonde dat hij in de Griekse competitie speelt, anders was hij de populairste LW van Fifa.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Acceleration: 92
Agility: 92
Balance: 76
Jumping: 79
Reactions: 81
Sprint Speed: 91
Strength: 67
Vision: 67
Att. Position: 77
Ball Control: 82
Crossing: 74
Curve: 91
Dribbling: 90
Finishing: 99
FK Accuracy: 78
Heading Accuracy: 70
Long Pass: 64
Long Shots: 98
Penalties: 92
Short Pass: 75
Shot Power: 94
Volleys: 96
Ik vind het anders ook behoorlijk zieke stats.
Dat heb ik ook gehad ja (en kent ook)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:49 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Valt toch best iets leuks van te knutselen?
Mirallas heeft inderdaad ook 5* wf, ideaal voor een flankspeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |