mensen die FIFA spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:41 schreef Governo het volgende:
Ik speel al een tijdje FIFA 12 op de PC. Dit moet via Origin. Nu kan ik ineens FIFA niet meer opstarten. Ik krijg wel het keuzemenu van: spelen, spelinstellingen en afsluiten. Maar als ik dan op spelen klik dan laadt hij even en dan stopt hij er weer mee. Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet op de PC gamen.quote:
Origin aflsuiten, Origin folder openen. Vervolgens naam wijzigen van IGO32.dll in IGO3211.dll, daarna origin opstarten en opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:41 schreef Governo het volgende:
Ik speel al een tijdje FIFA 12 op de PC. Dit moet via Origin. Nu kan ik ineens FIFA niet meer opstarten. Ik krijg wel het keuzemenu van: spelen, spelinstellingen en afsluiten. Maar als ik dan op spelen klik dan laadt hij even en dan stopt hij er weer mee. Iemand tips?
Hij bedoelt dat FIFA op de PC kut is, wat klopt. Niet dezelfde game als de console-versies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:06 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet op de PC gamen.Nieuwste generatie weet echt niet meer wat echt gamen is.
Althans, ik neem aan dat je in de leeftijdcategorie van Pokemon valt.
Ga jij maar lekker Fifa spelen op de PC.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:06 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet op de PC gamen.Nieuwste generatie weet echt niet meer wat echt gamen is.
Althans, ik neem aan dat je in de leeftijdcategorie van Pokemon valt.
Met een Xbox360 controller en een (PC only) graphic improvement mod is het goed te doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker Fifa spelen op de PC.
Ja leuke community ook. Fifa hoor je op de console te spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Met een Xbox360 controller en een (PC only) graphic improvement mod is het goed te doen.
Die 'community' is alleen van belang als jij er een reet om geeft, FIFA starten en meteen online een match spelen is waar het toch echt om draait uiteindelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja leuke community ook. Fifa hoor je op de console te spelen.
Wat lul jij nou, FIFA begon op PC. Die hoor je ook op PC te spelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja leuke community ook. Fifa hoor je op de console te spelen.
Flikker je fifa op de xbox 360 dan weg, kneusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, FIFA begon op PC. Die hoor je ook op PC te spelen
Ik speel op beide? Was problem dan? Het begon op de PC, dan hoef je ook geen PC gamers af te kraken..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Flikker je fifa op de xbox 360 dan weg, kneus
Jij bent degene die zegt dat je FIFA op de PC hoort te spelen, ik niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik speel op beide? Was problem dan? Het begon op de PC, dan hoef je ook geen PC gamers af te kraken..
Oorspronkelijk wel ja, net als GTA, Call of Duty etc..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent degene die zegt dat je FIFA op de PC hoort te spelen, ik niet.
En toch speel je op de xbox.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oorspronkelijk wel ja, net als GTA, Call of Duty etc..
Anders kan ik niet tegen matties, maar mods op PC maken het leuker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En toch speel je op de xbox.
Fascinerend.
Oke, touchéquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders kan ik niet tegen matties, maar mods op PC maken het leuker. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |