moet jij niet gaan stofzuigen enzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
die gaan dood
doe dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh daar wordt ik wel gelukkig van... (en hoofdpijn enzo:P)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
moet jij niet gaan stofzuigen enzo?
Scherp!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
right. mur houdt daar niet van, dus het was geen typo.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
die gaan dood
doe dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check vakantieveilingenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
heb mezelf voor t eerst sinds 2 jaar een paar daagjes vrij gegeven en wilde in die dagen naar strand festival zand... maar persoon waarmee ik zou gaa wilde t weer afwachten, want geen zin om in regen te staan. Nu is t weer eindelijk duidelijk en dan is t uitverkocht
![]()
geef mezelf nooit wat leuks en nu had ik alles geregeld (uitlaat voor honden enzo) en nu kan ik niet....
tnx, had ik eerder al gedaan, maar deze kaarten niet helaasquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Check vakantieveilingen
Staan soms kaarten op
Hallo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
sangria
Jacqie en ik
Doe eens een scherpe fotoquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
sangria
Jacqie en ik
Wees blij dat het karaoke filmpje hier niet staatquote:
C_A is gewoon tof, maar bezet, vriendin geen idee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wees blij dat het karaoke filmpje hier niet staat
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
C_A is gewoon tof, maar bezet, vriendin geen idee.
Dus even kijken is dan wel leuk
En zingen hoeven ze niet te kunnen hoor
Zeker, gewoon simpele supermarkt shoarma gebakken met sambal en dan eten met knoflooksausquote:
Oh neh sambalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zeker, gewoon simpele supermarkt shoarma gebakken met sambal en dan eten met knoflooksaus
Ben blij dat ik er niet op staquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wees blij dat het karaoke filmpje hier niet staat
Ik ken hetquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:51 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb misschien een beetje sjans
Leuke dame ook nog
Maar ik ben altijd zo bang
Ze vroeg me om wat vaker langs te komen koffie drinken vond ze ook goed en ze is zo leuk
Was vandeweek al maar meh ze is zo tof....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |