Laatste week best wel moe en druk geweest. Zit de laatste maand ook niet zo veel op Fok! meer en ken eigenlijk ook bijna niemand die komtquote:
Alleen wij nog maar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
Al wat volk in de kroeg of enkel Royco en jullie 4?
Mietjequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatste week best wel moe en druk geweest. Zit de laatste maand ook niet zo veel op Fok! meer en ken eigenlijk ook bijna niemand die komt
Misschien wel maar soms moet je verstandig zijnquote:
Zo cute dat jij die hoop op verstandigheid nog hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wel maar soms moet je verstandig zijn
Ja en ooit hoop ik ook gelukkig te wordenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo cute dat jij die hoop op verstandigheid nog hebt.
Dat is wel kut danquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
heb mezelf voor t eerst sinds 2 jaar een paar daagjes vrij gegeven en wilde in die dagen naar strand festival zand... maar persoon waarmee ik zou gaa wilde t weer afwachten, want geen zin om in regen te staan. Nu is t weer eindelijk duidelijk en dan is t uitverkocht
![]()
geef mezelf nooit wat leuks en nu had ik alles geregeld (uitlaat voor honden enzo) en nu kan ik niet....
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
heb mezelf voor t eerst sinds 2 jaar een paar daagjes vrij gegeven en wilde in die dagen naar strand festival zand... maar persoon waarmee ik zou gaa wilde t weer afwachten, want geen zin om in regen te staan. Nu is t weer eindelijk duidelijk en dan is t uitverkocht
![]()
geef mezelf nooit wat leuks en nu had ik alles geregeld (uitlaat voor honden enzo) en nu kan ik niet....
is geen friendzone.... denk niet eens gewoon friend .... stomme sukkelquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Dat krijg je als je mensen Friendzoned....
Geen humor...?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is geen friendzone.... denk niet eens gewoon friend .... stomme sukkel
quote:
oeh daar wordt ik wel gelukkig van... (en hoofdpijn enzo:P)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
die gaan dood
doe dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet jij niet gaan stofzuigen enzo?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
die gaan dood
doe dan dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh daar wordt ik wel gelukkig van... (en hoofdpijn enzo:P)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:31 schreef dawg het volgende:
[..]
moet jij niet gaan stofzuigen enzo?
Scherp!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
right. mur houdt daar niet van, dus het was geen typo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |