Lolquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Waren er maar films van deze reeks als in Suske en Wiske strips....
- Kree en de schreeuw van de meeuw
- SC en de banging biljart
- SC en het skeetje op skates
- Gerommel bij Drommel
etc etc
Misschien tot vanavondquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah tas inpakken en dan op naar het station
Wat nou misschienquote:
Wie zijn hoofd niet gebruikt moet zijn benen gebruiken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:19 schreef Royco1 het volgende:
Wat een hel om op zaterdag boodschappen te doen
En kon ik nog een keer terug voor waterijsjes voor mono
Je zou van zaterdag tot zaterdag wel een mooie realityserie kunnen makenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:10 schreef xFriendx het volgende:
Waren er maar films van deze reeks als in Suske en Wiske strips....
- Kree en de schreeuw van de meeuw
- SC en de banging biljart
- SC en het skeetje op skates
- Gerommel bij Drommel
etc etc
quote:
Veel plezier op de meetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja .... dat was een LOL waard.... anyway... ik ben pleite.... tot laters and so....
Weltrusten alvastquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
pff... vannacht zo slecht geslapen, en nu moe.. maar vind t zo stom om siddags te gaan slapen, misschien straks maar "perongeluk" in de zon in slaap vallen dan maar
Zonder natuurlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helikopter jij met of zonder handen?
Respect Ik zweer je. Die man is goed. Whoallahquote:
quote:
You go girlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al seks gehad en een dutje gedaan, living the wild live.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al seks gehad en boodschappen gedaan, living the wild life.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen seks gehad, gewerkt en boodschappen gedaan, living the wild life.
Mensen die seks hebben.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al seks gehad en een dutje gedaan, living the wild live.
Haterquote:
Hater2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we ze boycotten? Ransapen dat het zijn.
We gaan ze allemaal negeren enzo, tof plan!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we ze boycotten? Ransapen dat het zijn.
Ga jij maar lekker seks hebben op het strand ofzo. Gatverdamme man, zelfs bij het typen moest ik al een beetje kotsen.quote:
Wordt wel een stil topic dan hier. Jij, faxie, tijn en ik?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We gaan ze allemaal negeren enzo, tof plan!
En Kree.. Enn wie nog meer..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker seks hebben op het strand ofzo. Gatverdamme man, zelfs bij het typen moest ik al een beetje kotsen.
[..]
Wordt wel een stil topic dan hier. Jij, faxie, tijn en ik?
Kree heeft dit jaar nog seks gehad. Die mag niet mee doen.quote:
Sex hebben op het strandquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker seks hebben op het strand ofzo. Gatverdamme man, zelfs bij het typen moest ik al een beetje kotsen.
[..]
Wordt wel een stil topic dan hier. Jij, faxie, tijn en ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |