De app van Lowlove vind ik zelf een stuk fijner werken, ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:07 schreef Luni het volgende:
Heb sinds kort een smartphone, ik heb hier volgens mij gelzen dat de app van Lowlave beter is als die van Lowlands, kolpt dat?
Heb hem er net opgezet, inderdaad weinig poespas.,quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:21 schreef TWP het volgende:
[..]
De app van Lowlove vind ik zelf een stuk fijner werken, ja.
Internet heldquote:Op zondag 12 augustus 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik zo'n gozert m'n tent in zie kruipen krijgt hij een mooie beuk met de onderkant van m'n hiel. Vol op z'n neus en hopen voor 'm dat hij nog kan wegrennen, anders ducttapen ik en m'n boys 'm aan z'n enkels en handen vast om 'm vervolgens op een looppad te dumpen met het bijschrift 'ik steel uit jullie tenten als jullie liggen te slapen'.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:31 schreef Breuls het volgende:
Dat papieren boekje steek ik altijd in m'n zak. App is leuk, maar papier is handiger.
Pakken water en blikjes frisdrank. Ik koop het nooit, maar volgens mij 2 muntjes voor 2 liter water en 1 muntje voor 1 blikjequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet in hoeverre er flessen frisdrank bij de campingwinkel worden verkocht? Zo ja wat kost da.
Oke, nouja heb denk ik al een oplossing voor de non-alcoholische shit bij de tent gewoon fles ranja en jerrycan mee en jerrycan bijvullen bij de wasbakken.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pakken water en blikjes frisdrank. Ik koop het nooit, maar volgens mij 2 muntjes voor 2 liter water en 1 muntje voor 1 blikje
1 muntje zou ook best kunnen. Zoals gezegd: ik koop het zelf nooitquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
Die bar le duc pakken zijn toch maar 1 muntje of hebben ze het verhoogd?
Doe ik ook altijd hoor, eigen blokkenschema en kruisen maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Energievretende apps, dikke programmaboekjes meedragen..ik was eigenlijk gewoon van plan deze in mijn kontzak te steken en 's morgens nog even te checken voor evt. leuke niet-muzikale dingen in het boekje en that's it. Moet nog wel weer aangepast worden, zie ik.
[ afbeelding ]
oldskool ben ik he?
Gewoon ergens bij de action een jerrycan kopen voor 80ct en zo nu en dan naar het pleehuis lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:56 schreef Fuszy het volgende:
Die bar le duc pakken zijn toch maar 1 muntje of hebben ze het verhoogd?
Of een frisdrankfles hervullenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:10 schreef Faazz het volgende:
[..]
Gewoon ergens bij de action een jerrycan kopen voor 80ct en zo nu en dan naar het pleehuis lopen.
Of ergens wat teveel gebogenquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef Breuls het volgende:
Mijn popuptent popt niet meer zo snel op. Ik moet 'm een beetje helpen. Zou ik 'm verkeerd opgevouwen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |