abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115513637
Fta; wat een vervelende en onzekere tijd. Vertrouw op je gevoel en laat je niet afschepen! Sterkte voor jou :*
pi_115513787
FTA, wat een onzekerheid voor jullie. Als ik je een tip mee mag geven: de artsen zijn niet al-wetend he. Echt, ga op je gevoel af en daar mag je echt wel voor pushen. Je hoeft geen vrienden met ze te worden, gewoon lekker voor jezelf en je kleintje opkomen. Heel veel sterkte.
Met een meidenkwartet
pi_115514014
Yeah Fiedertje weer terug *O*
En lekker gepronkt met je buikje ja? :D .. Tis je gegund! Hoop dat je weer lekker relax en ontspannen bent door je vakantie. Weet je al wanneer je het gaat vertellen op je werk? En hoe ver zit je nu?
pi_115514051
FTA wat vervelend die onzekerheid :* sterkte
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115514153
Pfff ik wil de hele tijd op iedereen reageren maar zodra ik dan begin met typen ben ik alles al weer vergeten :')

FTA wat lijkt me dat super vervelend die onzekerheid. Heel veel sterkte en ik hoop echt dat ze in het ziekenhuis wat beter naar jou gevoel luisteren :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115514224
FTA :*

Casper is weer goedgekeurd, en ik ook. Het bezoek ging weer nergens over (voor mijn gevoel dan he?) Echo, been meten, hoofd meten, buik meten. Hartje kijken + luisteren. En vragen hoe het gaat, Komt u over 3 weken maar weer terug.
*poef* nu is het weg
pi_115514351
Hehe KJ, mijn vent en ik zeggen altijd, het was weer een "g.b."-tje. Geen bijzonderheden. :P
pi_115514742
fijn dat alles goed wat KJ :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115514824
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Yeah Fiedertje weer terug *O*
En lekker gepronkt met je buikje ja? :D .. Tis je gegund! Hoop dat je weer lekker relax en ontspannen bent door je vakantie. Weet je al wanneer je het gaat vertellen op je werk? En hoe ver zit je nu?
:W Volgende week weer werken, dan gooi ik m dr meteen maar in :D . t is nu ook wel zichtbaar aan t worden. En ik zit er ook steeds onbewust over te wrijven ( :') lieve darmpjes)
Ben vandaag 12 weken, 3 dagen (blijf de dagen tellen :P ) Dus dan als ik t op mn werk vertel 13 weken, prima toch!
Zal eens een buikfoto gaan maken, moet alleen even een shirt vinden dat ik de komende weken nog ga passen :{
pi_115516226
FTA, wat zullen de dagen voor jou langzaam voorbij kruipen.. Fijn dat je vanmiddag nog een ctg hebt. Gewoon aangeven dat je zo ongerust bent hoor, de artsen kunnen van alles zeggen maar jouw gevoel is ook heel belangrijk. :*

Fieder, fijn dat je lekker uitgerust bent. Ik kan er ook zo naar uitkijken dat ik het op m'n werk kan vertellen :D

KJ, mooi dat alles weer goed was :).

Ik ben eigenlijk alleen maar Heel Erg Moe. Helaas heb ik een overvolle agenda de komende weken dus niet echt tijd om uit te rusten...

[ Bericht 0% gewijzigd door L0t.. op 13-08-2012 16:51:14 ]
pi_115517304
Twinkle dit is voor mij ook de tweede zwangerschap en dat maakt je eigenlijk alleen nog maar onzekerder als je eerdere ervaring heel anders is.

Bedankt dames :*

Gelukkig bij deze ctg wat meer beweging gevoeld, maar helemaal gerustgesteld ben ik pas als morgen de echo's ook ok blijken.

Kaatjejannie fijn dat jullie goedgekeurd zijn!

Lot wel aan jezelf denken he, rust is belangrijker!
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:59:31 #138
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115517754
De echo is achter de rug! Alles was goed, hartje klopte (mochten we horen O+ ) en geen neuraalbuisdefecten. Dat was alles wat we wilden weten.

links is de echo van vandaag en rechts is de echo van 4 weken geleden, flink gegroeid dus! De echodame vind de NUB-theorie nergens op slaan, maar wat zouden jullie zeggen?
Mijn datum is 3 dagen vooruit gezet: 22 februari 2012, mag dat in de OP?

FTA, fijn dat je beweging voelde :*

KJ, fijn dat je controle goed was!
pi_115517847
Pessie, fijn! En idd flink gegroeid zeg!

We staan met zn drieën op de 22e! :)

Krijg je bij een echo voor nekplooimeting ook een fotootje mee naar huis? Of moet ik daar niet op rekenen?
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:04:08 #140
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115517919
Fieder, WB :) Wij wel, maar ik weet niet of dat anders is als je via de vk bent (of loop je nog bij de gyn?).
3!
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:04:51 #141
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115517940
En Pessie, wat gaat het hard zo he? Mooi plaatje O+ Fijn dat het goed was allemaal!! De nub haal ik er niet echt uit, maar ik ben ook niet echt getraind ofzo ;)
3!
pi_115517948
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Fieder het volgende:

[..]

:W Volgende week weer werken, dan gooi ik m dr meteen maar in :D . t is nu ook wel zichtbaar aan t worden. En ik zit er ook steeds onbewust over te wrijven ( :') lieve darmpjes)
Ben vandaag 12 weken, 3 dagen (blijf de dagen tellen :P ) Dus dan als ik t op mn werk vertel 13 weken, prima toch!
Zal eens een buikfoto gaan maken, moet alleen even een shirt vinden dat ik de komende weken nog ga passen :{
Ja waarom ook niet he? :D
'Zeg en hoe was je vakantie' ... 'Ja super lekker .. maar k heb GROOT nieuws ' :D ... Ik ben benieuwd hoe je collega's en iedereen reageert! Want, als ik mij goed herinner, heb je (een aantal van) hen toen toch ook verteld toen het mis ging? Weet je leidinggevende het wel al?

Ja ja buikfoto graag :D .. Ik ben heul benieuwd! :s)
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:06:31 #143
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115518008
Superleuk Fieder O+ Hihi idd leuk he je darmen.. Voor je het weet schopt 't tegen je ribben! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115518048
O dat gaat nog gezellig druk worden dan rond die tijd :D
Pessie, ik heb ook helemaal niks met die theorie .. Maar vanuit mijn niet geoefende oog denk ik dat het een meisje is :D

Oww FTA .. Even gemist dat dit je tweede zwangerschap is :@ ... Ik duim echt heel heel heel erg voor je morgen dat alles er goed uit ziet! En dat ze je dan maar een flinke rits mooie afdrukken meegeven :)
pi_115518054
Pessie O+
Fijn dat alles er goed uitzag!
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:11:40 #146
259886 pessie
pi_115518228
Datumdrieling O+ , wordt gezellig, gaan we een jaar na geboorte een meet doen met de drie dreumesjes (afgelopen oktober hebben Nathan en ik Son en Gerb ontmoet met hun, destijds, dreumessen, heel tof was dat).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een meisje in zag :@ , nou ja, we zullen het 22 februari wel weten!
pi_115518323
Haha ja Twinkle zoiets was ik wel van plan :D Ja de meesten weten van mijn miskraam. Dus zullen wel heel blij voor me zijn.

Ben bezig met de buikfoto uploaden, lukt me nooit zo goed.
pi_115518409
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef pessie het volgende:
Datumdrieling O+ , wordt gezellig, gaan we een jaar na geboorte een meet doen met de drie dreumesjes (afgelopen oktober hebben Nathan en ik Son en Gerb ontmoet met hun, destijds, dreumessen, heel tof was dat).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een meisje in zag :@ , nou ja, we zullen het 22 februari wel weten!
Dat was tof ja O+
Oktober weer in Amersfoort ;) is de mijne t kleinst denk ik :') ik geloof dat ie aan dwerggroei doet :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 17:21:36 #149
259886 pessie
pi_115518679
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat was tof ja O+
Oktober weer in Amersfoort ;) is de mijne t kleinst denk ik :') ik geloof dat ie aan dwerggroei doet :P
Pas op, hier hou ik je aan! En sowieso haalt niemand muppet in :P .
Maar goed, off topic, excuses.

Wat betreft de datum, bij Nathan ben ik op de uitgerekende datum bevallen, dus eigenlijk verwacht ik dat weer. Er zijn een paar data die echt niet mogen: 1 en 3 februari (maar dat verwacht ik sowieso niet) en 14 en 15 februari. 14 zou zielig zijn voor Freecell, want die heeft het dan al zo druk :P en 15 is manlief jarig. Dus drukke bedoening!
pi_115519293
Jij bij Nathan ook op de ud? Leuk ik hier ook en daar ga ik nu weer voor. vind vijf feb voor ons een leuke datum. Maar dat zal wel niet.

Enne ik wil dan in oktober ook. of tellen augustus kindjes niet :-(
wel totaal oftopic. Dus nog even een *O* voor je goede echo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')