quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Yeah Fiedertje weer terug![]()
En lekker gepronkt met je buikje ja?.. Tis je gegund! Hoop dat je weer lekker relax en ontspannen bent door je vakantie. Weet je al wanneer je het gaat vertellen op je werk? En hoe ver zit je nu?
Ja waarom ook niet he?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef Fieder het volgende:
[..]Volgende week weer werken, dan gooi ik m dr meteen maar in
. t is nu ook wel zichtbaar aan t worden. En ik zit er ook steeds onbewust over te wrijven (
lieve darmpjes)
Ben vandaag 12 weken, 3 dagen (blijf de dagen tellen) Dus dan als ik t op mn werk vertel 13 weken, prima toch!
Zal eens een buikfoto gaan maken, moet alleen even een shirt vinden dat ik de komende weken nog ga passen![]()
Dat was tof jaquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:11 schreef pessie het volgende:
Datumdrieling, wordt gezellig, gaan we een jaar na geboorte een meet doen met de drie dreumesjes (afgelopen oktober hebben Nathan en ik Son en Gerb ontmoet met hun, destijds, dreumessen, heel tof was dat).
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een meisje in zag, nou ja, we zullen het 22 februari wel weten!
Pas op, hier hou ik je aan! En sowieso haalt niemand muppet inquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat was tof ja![]()
Oktober weer in Amersfoortis de mijne t kleinst denk ik
ik geloof dat ie aan dwerggroei doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |