Mijn reputatie is verloochendquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach dat zal wel loslopen.
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Ik vertrouw mensen niet en ik denk dat ik het altijd beter kan. Andere mensen mogen niet met hete ijzers tegen mijn overhemden aanaaien. Werksters mogen mijn t-shirts strijken.quote:
Dat noemen ze een vrouw toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig, ook voor wassen, schoonmaken, afwas etc etc.
of 2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Royco1 het volgende:
Ach dat zal wel loslopen.
Die fokkers hebben hier allemaal een grote bek en straks staan ze gewoon allemaal heel verlegen met een biertje in de hand in een hoekje
Een hoek is afgerond in zijn tent, omdat hij ervan houdt om het leven op "hard" te spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Moet ik nog gaan vechten om een plekje in de hoek?
Hehe, volgens mij zijn overhemden ook vrij heilig voor je of niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen niet en ik denk dat ik het altijd beter kan. Andere mensen mogen niet met hete ijzers tegen mijn overhemden aanaaien. Werksters mogen mijn t-shirts strijken.
Zoek een vrouw...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog iemand nodig, ook voor wassen, schoonmaken, afwas etc etc.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:29 schreef Evie het volgende:
[..]
biertje in de hand spuitje in de andere
Als types van laag allooi ernaar kijken dan klap ik ze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij zijn overhemden ook vrij heilig voor je of niet?
Dan schuur ik wel tegen de muur aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een hoek is afgerond in zijn tent, omdat hij ervan houdt om het leven op "hard" te spelen.
Zijn veiliger in mijn bezit. Geen alcohol dusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Alle naalden moeten ingeleverd worden voordat je drank krijgt.
Pas dan op voordat je een roer in je reet hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan schuur ik wel tegen de muur aan
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn veiliger in mijn bezit. Geen alcohol dus![]()
jajaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil me nog niet binden, ik ben een gewillige vrijgezelle jongeman
Ligt eraan of het gedragen word of nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Houdt hij niet van vrouwenondergoed staren ondertussen dat hij moet strijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |