Precies mijn gedachte.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:39 schreef marcodej het volgende:
"Maartje Paumen!" *oh, de tweede herken ik niet.* "Ik noem ze gewoon allemaal door elkaar!"
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:39 schreef marcodej het volgende:
"Maartje Paumen!" *oh, de tweede herken ik niet.* "Ik noem ze gewoon allemaal door elkaar!"
Mag ik dat zeggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:42 schreef Redefine het volgende:
We weten het nu Humberto wordt de nieuwe Mart. Stelt ook langere vragen dan het antwoord kan zijn.
Dat soberzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef Redefine het volgende:
Als Naomi aan de bal was kreeg Humberto waarschijnlijk een harde plasser.
Ze had net al tranen in de ogen. En net staat de rest te springen, staat ze er idd een beetje bij op krukken. Zielig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef marcodej het volgende:
Willemijn Bos weet ook niet of ze moet lachen of huilen. Hoort er toch niet helemaal bij uiteindelijk.
Hebben ze al in de douche gehad. Naast het scissoring heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:44 schreef darkshadow16 het volgende:
Nou nog bier en champagne voor die vrouwen!
Had er tenminste en oranje shirt gegeven, nu staat ze er helemaal bij als een zwart schaapquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze had net al tranen in de ogen. En net staat de rest te springen, staat ze er idd een beetje bij op krukken. Zielig.
Idd. Echt zo van jij hoort er niet bij. Die kransjes worden trouwens ook bij iedereen op het hoofd gesmeten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Had er tenminste en oranje shirt gegeven, nu staat ze er helemaal bij als een zwart schaap
Die kan niet springen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |