och,...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe je wel je Teletubbie zwembandjes om want straks verdrink je, dat zou zonde zijn
Nou 2-1 dus denk toch dat het Zilver wordt, kunnen ze niet met die stick pootje haken bij een paar duitsersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
och,...![]()
Spannend wel het mannen-hockey, Oop ziet er ook wat gespannen uit!
It ain't over till the fat "Mummie" singsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou 2-1 dus denk toch dat het Zilver wordt, kunnen ze niet met die stick pootje haken bij een paar duitsers
ze hebben me gehoord toch zag je net hahaha die Timo kreeg een bal tegen zijn scheenbeen aan, nou schakel al die Duitsers langzaam aan maar uit zal ik zo zeggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
It ain't over till the fat "Mummie" sings![]()
Maar het blijven Nazi's Duitsers, zal ook oop zeggen
Dus het is gewoon Opa zijn schuld dat het GOUD onze neus voorbij gaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, Opa is er niet bij en dan krijg je dit....![]()
[ afbeelding ]
Opaatje heeft een brede rug en eelt op zijn piel uh ziel,dus die draagd die schuld wel als een echte ventquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus het is gewoon Opa zijn schuld dat het GOUD onze neus voorbij gaat
Ja, dat begreep ik. Maar wat wil je? Poffertjes bestellen? Over poffertjes praten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:46 schreef Meteropnemer het volgende:
even denken hoor Lavenderr, ja ik weet het! Poffertjes
Triviant, waar!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zet zijn vraagtekens bij de arbitrage bij het spel triviant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zeg, wat vreselijk aardig van je dat je je poffertjes wilt delen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef Meteropnemer het volgende:
naar verluidt gaat het wel meer off topic zo ik elke dag lezen mag? maar even ter verduideliking? ik had poffertjes gebakken en had over.
Wat mij verbaast is dat er zoveel oftopic wordt gegaan hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, wat vreselijk aardig van je dat je je poffertjes wilt delen.
Al was er zo te zien vrij weinig-of geen-belangsteling voor. En ze zullen zo langzamerhand ook wel afgekoeld zijn lijkt mij.
Op FYSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |