Dus het is gewoon Opa zijn schuld dat het GOUD onze neus voorbij gaatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja, Opa is er niet bij en dan krijg je dit....![]()
[ afbeelding ]
Opaatje heeft een brede rug en eelt op zijn piel uh ziel,dus die draagd die schuld wel als een echte ventquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dus het is gewoon Opa zijn schuld dat het GOUD onze neus voorbij gaat
Ja, dat begreep ik. Maar wat wil je? Poffertjes bestellen? Over poffertjes praten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:46 schreef Meteropnemer het volgende:
even denken hoor Lavenderr, ja ik weet het! Poffertjes
Triviant, waar!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop zet zijn vraagtekens bij de arbitrage bij het spel triviant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zeg, wat vreselijk aardig van je dat je je poffertjes wilt delen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef Meteropnemer het volgende:
naar verluidt gaat het wel meer off topic zo ik elke dag lezen mag? maar even ter verduideliking? ik had poffertjes gebakken en had over.
Wat mij verbaast is dat er zoveel oftopic wordt gegaan hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, wat vreselijk aardig van je dat je je poffertjes wilt delen.
Al was er zo te zien vrij weinig-of geen-belangsteling voor. En ze zullen zo langzamerhand ook wel afgekoeld zijn lijkt mij.
Op FYSquote:
Zie ook dat er een lid is van een kansloze politieke partij ,ik bedank.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, ook al de boel gecleard merk ik?
Waarom zouden we daar willen inloggen dan ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:07 schreef annie68 het volgende:
zag deze staan.
http://fys1.forum2go.nl/
Het is daar superleukquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarom zouden we daar willen inloggen dan ?
Ik hoopte op een geweldige sales-pitch van Annie maar dit klinkt ook wel erg goed.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is daar superleuk![]()
(denk ik)
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:41 schreef Kaat38 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 12 augustus 2012 08:31 schreef Kaat38 het volgende:
.
Als ze alleen maar de bedoeling hebben users te lokken, neuh.quote:
Maar dat is toch de bedoeling van links in het algemeen? Heb je enig idee hoeveel links er elders vertoeven om het hier zo eehh "gezellig" te krijgen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ze alleen maar de bedoeling hebben users te lokken, neuh.
Zegt de lege stoel niet genoeg?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Weet iemand de uitslag? Aan Oop heb ik ook nix nu...![]()
[ afbeelding ]
Het zou ook vanwege de bedorven kippensoep kunnen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |