Krijg je koude chips en koude borrelnootjes van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel. En appels.
En waarom geen chips en/of borrelnootjes?
Oh jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je koude chips en koude borrelnootjes van.
rou krokket kan ook maar wel ontdooitquote:
Nog meer tips nodig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:30 schreef Dhaha het volgende:
bedankt voor alle tips tot zo ver. hier heb ik wat aan [ afbeelding ]
TS vraagt toch om serieuze reacties of mis ik iets?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:31 schreef Baalhaar het volgende:
Heerlijk om iedereen hier serieus op te zien reageren
wat heb jij daar in dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Baas, ik heb ook een minikoelkast op mijn kamer staan
en nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:36 schreef Klaploper het volgende:
Een stokbrood en filet americain en brie.
wat is goed en wat is slecht?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Neeh je hebt goede chocolade en slechte
werd ik geroepen?quote:
en als de chocolade in het midden ligt, is het dan goede of slechte chocolade?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef Meloewa het volgende:
hoe lager de chocolade in de schappen ligt hoe minder lekker.
hoe hoger hij ligt hoe duurder en des te meer vreetbaar.
Beidequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
en als de chocolade in het midden ligt, is het dan goed of slecht?
dat moet je dan ff goed bekijken meestal is die wel te vreten. Niet super lekker maar gewoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
en als de chocolade in het midden ligt, is het dan goede of slechte chocolade?
waar koop je die dingen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Baas, ik heb ook een minikoelkast op mijn kamer staan
Bij de MediaMarkt. En dan jouw zaad in glazen buisjes spuiten en zo een verzameling van maken.quote:
quote:
oke zal ff kijkequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij de Blokkert, deze week in de aanbieding voor 60 euro
zou je een foto willen maken met je hand erbij ofzo? dan heb ik een idee hoe groot ze zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij de Blokkert, deze week in de aanbieding voor 60 euro
owja dat is ook zo, dom van mequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:12 schreef duranduran het volgende:
[..]
Nee, de TS wil uitsluitend koud zaad.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:10 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
zou je een foto willen maken met je hand erbij ofzo? dan heb ik een idee hoe groot ze zijn
Wel een apart geval.. moet je die deur met de hand dichthouden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dezen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:17 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wel een apart geval.. moet je die deur met de hand dichthouden?
okee bedankt man!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:22 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
okee bedankt man!Ik probeer het al 3 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomd lastigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik probeer het al 3 jaar
HOI MIJ VRIENDINNETJUHHHH IS NET VREEMDGEGAAN MET EEN 30 JARIGE PORTUGEES ZONDER TANDENquote:
ik al wel langerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik probeer het al 3 jaar
Eyy die heb ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dezen.
ow wacht dat is een sticker. we hebben dus dezelfdequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:07 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Eyy die heb ik ookalleen bij mij staat er voorop een logo van everglades
Wat is feunen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gewoon een eigen huis kopen. Kan je de computerkamer in de keuken bouwen, en dan keihard feunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |