dank jequote:
Strakke kontjes met kekke rokjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de hele avond al naar hockeymeisjes gekeken. Het moet ook niet te gek worden.
ditquote:
Zitten mooie namen bij voor je poezekattenbeesten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik werd er ook een beetje geil van!
Godverquote:
Heel veel plezier en genieten he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet hem nog een keer opnieuw verven, is haar op terecht gekomen (katten in huis), maar oude tafel is weg, dus dat komt nog wel, vooralsnog ben ik er reuze blij meeYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Straks even kijken voor mandjes voor erin, het scheelt echt een stuk ja.quote:
sterktequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Lutte het volgende:
M'n boeken (twee nog nabezorgd) zijn er! Drie dozen, hele keukentafel ligt volMaar tjongejonge
leuke rekening ook vastquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Lutte het volgende:
M'n boeken (twee nog nabezorgd) zijn er! Drie dozen, hele keukentafel ligt volMaar tjongejonge
Nog geen tijd voor gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Al in de Hunger Games begonnen Reneetjen?
Uitgelezen moment. Zeg je mooi!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehad. Maar in oktober gaan ze wel mee als we op vakantie gaan. Uitgelezen moment om te lezen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:14 schreef Lutte het volgende:
ik kijk!quote:
oh ja?quote:
hahaha, uhhh moet ik dat positief opvatten of juist niet?quote:
Beide leukquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
hahaha, uhhh moet ik dat positief opvatten of juist niet?
dus dat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Net voor al die beruchte hockeyfeestjes aan gestopt dus.
Ik begin het een beetje te zien nu, jou en zo'n stokkie.
ok hihi.quote:
Sjansbalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat.
Ik ben toen gestopt omdat ik zwaar aan het puberen was en ik hockey ineens stom vond en ik kreeg interesse voor andere dingenLees: jongens
En er is geen enkele sport waar ik jou níet aan kan koppelenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weet ik het zeker, ik kon jou aan geen enkele sport koppelen.
Turnen??!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
En er is geen enkele sport waar ik jou níet aan kan koppelen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
whehehe
En nu, nu doe ik helemaal niks, ik ben een lui wijf geworden
Op die dingesen lopen, dat is ook sport.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef MissJ het volgende:
whehehe
En nu, nu doe ik helemaal niks, ik ben een lui wijf geworden
high heels?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op die dingesen lopen, dat is ook sport.
Jij en zo'n BMX-fietsje, is dat niet wat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik beweeg de laatste tijd vrij veelHardlopen, folderwijkje, flinke stukken fietsen.
Ik waag me niet meer aan die termen, kans van mis zitten is groot.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
high heels?
Ja hahaha dat is soms best een sport ja
Ik sleep met m'n benen over de grond bij zo'n rekstok.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij evenaart ons Epke toch wel
De naam blijft geniaal trouwens, Brabants voor 'aapje' dus ja
What's in a namequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij en zo'n BMX-fietsje, is dat niet wat?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik sleep met m'n benen over de grond bij zo'n rekstok.
Ik denk dat je turbodijen hebt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
What's in a name
Lijkt me nog best tofDenk dat ik alleen binnen drie trainingen al m'n tanden uit m'n mond heb gevallen
Geef de snert even door wil je, en haak maar in van je ene tweeë drieëquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg er zo'n schaatsgevoel bij.
*aangeeft* Staat je goed die Unoxmuts!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef de snert even door wil je, en haak maar in van je ene tweeë drieë
Ik houd m ff voor m'n ogen, weer SC duutsersquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*aangeeft* Staat je goed die Unoxmuts!
Krijgen we misschien wel winnende hockeyers van. Hmmm.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
Ik zou met minstens de helft van dat Duitse team wel raad weten heurr![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
Je duwt er een hockey stick in?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Je duwt er een hockey stick in?
Bella heb je die brief gelezen op de eerste pagina, is wel aan jou besteed
Wat een puik spul aan een stokje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ik aan pistache magnums
Ik kwam niet meer bij, geniaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.
Christenen pakken altijd maar bepaalde delen uit de Bijbel, wat ze het beste uitkomt. Stelletje hypocrieten.
Het mag vandaag!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een puik spul aan een stokje.
Ik heb Duits bier.
Uh ja, cola, morgen nogal drukke dag.quote:
Lekker raven met een pilletje achter de kiezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Als jullie in de buurt woonden kaapte ik een bus en haalde ik jullie allemaal op om te feesten op een raar feest.
Wat volkorenstengels is genoeg voor ons bengels.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker raven met een pilletje achter de kiezen.
dank jequote:
thxxxquote:
Oh ja, dat is waar ookquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtige dag om jarig te zijn! Gefeliciteerd voor je pa.
Vanavond de Spice Girls bij de OS-eindceremonie, kan niet wachten!
Nee. Ze blijven ook niet 10 minuten staan op dezelfde plek met sirenes aan om te wachten tot jij het hoort.quote:
Wowquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ze blijven ook niet 10 minuten staan op dezelfde plek met sirenes aan om te wachten tot jij het hoort.
Als hij nou zijn oordopjes uitdeed hoorde hij het nu.quote:
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ze blijven ook niet 10 minuten staan op dezelfde plek met sirenes aan om te wachten tot jij het hoort.
Ohquote:
Wat ga je hard! Wanneer vertrek je?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:09 schreef Lutte het volgende:
LijstjesLijstjes afstrepen
Toilettasje dat ik gewoon altijd in m'n tas heb zitten is klaar, etui is klaar, lijst wat mee moet voor kamp is klaar![]()
En op de to do lijst staat alleen nog OV opladen en nummers in mijn telefoon zetten. Like!
Oohquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Spareribs, zelfgemaakte kipstokjes, bbq-worstjes, wat hamburgers. En dan kijk ik wel naar de ruimte die ik nog in m'n maag heb.
Verder nog wat fris konijnenvoer erbij!
Zondag begint de intro, de vrijdag daarna op kamp.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat ga je hard! Wanneer vertrek je?
Logeer je in nijmegen?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zondag begint de intro, de vrijdag daarna op kamp.
Maar zorg dat ik alles vast min of meer in orde heb, dan weet je ook wat je nog mist.
Gelijk heb je.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zondag begint de intro, de vrijdag daarna op kamp.
Maar zorg dat ik alles vast min of meer in orde heb, dan weet je ook wat je nog mist.
Nog geen uurquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke laatste dagen vooraf gaat er al genoeg door je kop, dus lekker alles voortijdig op de regel hebben is goed.
Vlees ging er rap in, binnen no time was ik afgeladen vol.
IK heb nu een aan met : I'm the star of f*cking everything!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
GA JE NU OOK EEN GERARD JOLING SHIRT MET 'Ik ben het echt!' DRAGEN?!?!?!?
NAAST PAUL ZIJN HOOFD!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
In het midden, wit shirt, blousje en je at
Ik ben de King of anything!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK heb nu een aan met : I'm the star of f*cking everything!
GEEN GARPJE HAHAHAHHAHA!!!!!!111oneneoenoeeeinzzweidreivierofficierquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK heb nu een aan met : I'm the star of f*cking everything!
Dude chillquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:07 schreef Renesite het volgende:
IK BEN DE KING OF PATRICK AHHAHAHA HES MY EVERYTHING ANYTHING EVERYTIME ANYTIME!
Okequote:
Zomaar een glaasje Sprite op zondagquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke
Heb een glaasje sprite! Zit teveel suiker in
Crimineel dat je d'r bent!quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef Lutte het volgende:
Mag ik trouwens een roffeltje... M'n eerste loon is gestort! Voor het eerst wit geld verdiend
Telkens weerquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene moet trouwens voor strak kijken naar de beste zangers unplugged, met Gerard!
Ze is zo kolossaal! Alles is groot aan haar: d'r mond, d'r neus, d'r haar, d'r tetten, zij zelf.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Logisch, die kan een heel hoofd in haar mond hebben.
Beter dat dan eerder genoemde Eva Jinek.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is zo kolossaal! Alles is groot aan haar: d'r mond, d'r neus, d'r haar, d'r tetten, zij zelf.
Eva is mijn grote voorbeeld jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beter dat dan eerder genoemde Eva Jinek.
Goed dat-ie weer terug isquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:37 schreef Kally het volgende:
Pffffff vriendin der kat kwijt en weer terug, wat een drama
Vriendin in alle staten, staat te bellen voor het raam naar iemand die haar honden uitlaat daar in de buurt of die ook wil kijken, komt mevrouw doodleuk aanwandelen, ze krijgt dus zelf de deur open en nu zit hij op slot en ze is zwaar beledigtquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriendin in alle staten, staat te bellen voor het raam naar iemand die haar honden uitlaat daar in de buurt of die ook wil kijken, komt mevrouw doodleuk aanwandelen, ze krijgt dus zelf de deur open en nu zit hij op slot en ze is zwaar beledigt
Die is nu uitgewoond en moet binnenkort werpenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
Die heeft gewoon een lekkere kater gevonden
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
Die heeft gewoon een lekkere kater gevonden
Nope geholpen dat dan weer welquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is nu uitgewoond en moet binnenkort werpen
meesterlijke filmquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:44 schreef MissJ het volgende:
Zo, net Shawshank Redemption voor de ongeveer 10e keer gezien.... Wát een film zeg, hij blijft toch wel zo ongelooflijk prachtig en geniaal![]()
Zeker weer kijken danquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga die deze week nog een keer weer zien. Het is te lang geleden en ik kan geen film top 50 maken voordat ik die film eens opnieuw op waarde schat! En dat ie retegoed was weet ik nog. Maar ik weet nog te weinig.
KIJKEN DUS JA!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga die deze week nog een keer weer zien. Het is te lang geleden en ik kan geen film top 50 maken voordat ik die film eens opnieuw op waarde schat! En dat ie retegoed was weet ik nog. Maar ik weet nog te weinig.
quote:Als je wilt mag je om 13.00 uur beginnen.
Moest al om 13.00 beginnenquote:Oh, niet goed gekeken. Tot vanmiddag!
Nee echtquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Er waren mensen uit Veghel in onze Aldi, Lutje. Welk gezin van vader/moeder/14-jarige jongen met beugel en zusje van 5 met vlechtjes missen jullie?
Ik ving bij de kassa een gesprek op.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee echtTof
Helaas loopt kwart Veghel zo rond
Twee nieuwe wijken, yuppie galore hier
Al geïnfecteerd met de zachte g?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ving bij de kassa een gesprek op.Yuppie galore in Twenteland. We zullen ze rijker terug laten keren.
quote:
Weird..... ?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:29 schreef Kally het volgende:
Heb zwaar de ziektes in, komen allemaal rekeningen binnen, wordt een erg krappe maand en moet ook nog genoeg voor in mijn huisje halen
Ik ga even flink aan het rekenen deze week en dan hoop ik dat 1 september wel door kan gaan
Heb echt even een pokke humeur, rekeningen uit februari gewoon
Behoorlijk ja, heb al gebeld, foutje, tuurlijk, zal eens nietquote:
wat een falers zegquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, heb al gebeld, foutje, tuurlijk, zal eens niet
Njah van de tandarts die hebben dat uit handen gegeven aan zo'n administratie kantoor, ga de tandarts er ook maar eens op aanspreken, belachelijk toch? Krijg het wel terug uiteraard, al is dat niet het volledige bedrag maar toch grrrrrrrrrquote:
ja joh, echt belachelijk! Tandarts aanspreken ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah van de tandarts die hebben dat uit handen gegeven aan zo'n administratie kantoor, ga de tandarts er ook maar eens op aanspreken, belachelijk toch? Krijg het wel terug uiteraard, al is dat niet het volledige bedrag maar toch grrrrrrrrr
Ik neem het ook opquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:23 schreef Lutte het volgende:
Wij kijken Ned 2 dus ik kijk later ff terug!
Niet doen, je bent sowieso leukquote:
Haaiquote:
Nee dit is een try out en straks komen er meerdere dingen die ze moeten doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
Bestaat dit programma uit het random vragen stellen aan random mensen en dan random webcammers weg-boemen?
ik zag het! hihiquote:
Hoe kun je Annie nou vergetenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
OHJA, ANNY! Ik was anny al helemaal vergeten!
quote:
dus dit.quote:
ja vaag ja.. ineens ben je pleitos Pat?quote:
Anders was Wikipedia failliet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn afgang is er uit geknipt. WAT LIEF
ditquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
Nou het was leuk, maar nu pat er uit is geen reden tot kijken meer
Inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Schandalig, onze Pat moet niet door de achterdeur weg.
dat ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
Nou het was leuk, maar nu pat er uit is geen reden tot kijken meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |