* glijdt van bankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Leuke vent voor tijdens de reclame:
[ afbeelding ]
Ik ben van de mannen, maar vindt haar zo leuk, blij dat ze van Tom af isquote:
enne, waar kennen we hem van?quote:
dit jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben van de mannen, maar vindt haar zo leuk, blij dat ze van Tom af is
Lipton Ice Tea reclame, dansend door het hotelquote:
Dit!!quote:
quote:
jaaaaaaquote:
Wijn over mijn toetsenbordquote:
Uiteraard, die koop ik zelf dus weet waar ik die neerlegquote:
Yep, die zijn echt goed, ik ga het posten op haar FB dat ze ze net mistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Oh dit is die groep waar Greys het over had volgens mij.
Oh wat valsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, die zijn echt goed, ik ga het posten op haar FB dat ze ze net mist
Ik zei dat ik mee ging genieten voor haarquote:
Nou dat is niet helemaal waarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Het doet een beetje "kerkelijk" aan en dat is niet echt mijn ding.
Ik heb wel altijd zoiets van: als je met 100 man zingt dan klinkt het al snel goed
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Hockey 'moest' hier op
Maar ik kon NET op tijd zappen toen het af was
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Hockey 'moest' hier op
Maar ik kon NET op tijd zappen toen het af was
Jeweettochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zag ik het door, toen zapte ik direct
Dus thanks!![]()
Precies gevuld tot op de 24ste de Voice weer begint.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Oh volgende week ook nog, ik dacht dat dit de laatste was. Leuk!
Zij met dat hondjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Wie heeft er toen gewonnen, weet je dat Greys?
Oh zij was leukquote:
Oh ja die hebben we ook gezien, wel heeel iets anders.quote:
Heeeeeel leukquote:
Ja dat welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeel leuk
Maar ik geloof dat ik liever 3 keer een optreden van het koor zou zien dan 3x een optreden van het hondje
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van honden en ook niet van korenDus mij maakt het niet zoveel uit.
Het eerste seizoen Korenslag met snuitje Huisman was zo leuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van honden en ook niet van korenDus mij maakt het niet zoveel uit.
Nooit gekeken. Maar blijkbaar iets gemistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het eerste seizoen Korenslag met snuitje Huisman was zo leuk.
Wat betreft honden, helemaal mee eens.
Ik kan David wel waarderen, maar die heeft een flinke dosis humor, en als ik ergens van hou is het Britse humorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:59 schreef ato het volgende:
Ik vind naast Simon Amanda en Sharon ook leuke juryleden. Eigenlijk allemaal wel..
En terugkijken kost nu ook al geldquote:
Dat heeft niet zoveel met RTL te maken. Meer met de huidige veranderende tv-/internet-/multimediale marktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
En terugkijken kost nu ook al geld![]()
![]()
![]()
Daar ga ik niet voor betalen , poepzender dat RTL is het aan het worden.
Heeft SBS dat ook dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met RTL te maken. Meer met de huidige veranderende tv-/internet-/multimediale markt
Via digitale televisie vallen er ook wel programma's gratis terug te kijken. Ik weet niet hoe dat zit met RTL XL. Daar zullen toch ook wel dingen gewoon gratig terug te kijken zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij RTL alle programma's, fragmenten zijn gratis.
Nee. Ook op TV, bij 'RTL Gemist', moet er betaald worden. Was voorheen niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Via digitale televisie vallen er ook wel programma's gratis terug te kijken. Ik weet niet hoe dat zit met RTL XL. Daar zullen toch ook wel dingen gewoon gratig terug te kijken zijn?
Hmmm. Dan was dat van afgelopen jaren dus een geslaagde testquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee. Ook op TV, bij 'RTL Gemist', moet er betaald worden. Was voorheen niet.
Volgens de RTL site Got Talent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:39 schreef iBenny het volgende:
Vanavond Het beste van The Voice toch?
Jawel. Al had ik het ook wel leuk gevonden als ze The Voice dingetjes uit andere landen lieten zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, anders zie je alleen maar zangers.
Dat wel, niet zozeer vanwege de zangers maar eigenlijk vooral vanwege de jury: hoe het in het buitenland gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Al had ik het ook wel leuk gevonden als ze The Voice dingetjes uit andere landen lieten zien
Ik kwam die ook opeens overal tegen, sowieso Adelequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef iBenny het volgende:
Op internet wordt vrij hysterisch gedaan over dit optreden bij The Voice of China. Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan
Oeh liefdequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef MissJ het volgende:
Vaduz![]()
Kally![]()
Lutte, jij moet er ook bij zijn hoor!
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef MissJ het volgende:
Vaduz![]()
Kally![]()
Lutte, jij moet er ook bij zijn hoor!
goed juist, hoe meer afzeiking (is dat een normaal woord?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een pesthumeur wel, dus zal wss alleen alles afzeiken
Hahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
goed juist, hoe meer afzeiking (is dat een normaal woord?) hoe beter
makes two of us...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een pesthumeur wel, dus zal wss alleen alles afzeiken
Vooral hier blijven danquote:
Dat is zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i willTv kijken met Fok is leuker
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i willTv kijken met Fok is leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |