quote:RTL 4 met Het Beste Van X Factor Worldwide
De meest bijzondere optredens uit edities van X Factor over de hele wereld vormen in juli twee avonden lang een avondvullend programma op RTL 4. Op vrijdag 6 en 13 juli komt het station met Het Beste Van X Factor Worldwide. Dat blijkt uit uitzendschema’s. X Factor heeft wereldwijd veel bekende artiesten opgeleverd. Zo wisten de Britse Cher Lloyd en Leona Lewis een carrière op te bouwen, en bereikte de eerste Ameri- kaanse winnares Melanie Amaro vorig jaar de top van de charts.
Op 20 juli gaat RTL 4 verder met Het Beste van Got Talent Worldwide. De buitenlandse versies van Holland’s Got Talent leverden waarschijnlijk de meest opmerkelijke nieuwe sterren op, waaronder de veelbesproken Susan Boyle en Paul Potts.
De programma’s zullen van half negen tot half elf te zien zijn.
Dus 6 en 13 juli: 20:30 - 22:30uur -> Het beste van X Factorquote:RTL 4 neemt kijkje bij talenten over de grens
Deze sportzomer zijn er weinig talentenjachten op tv te zien. Reden voor RTL 4 om de beste audities van X Factor over de hele wereld uit te zenden.
X Factor
Het van oorsprong Engelse programma X Factor kennen we allemaal: drie juryleden bepalen of een showtalent door mag naar de volgende ronde. Eén jurylid kennen we ook maar al te goed: Simon 'No Mercy' Cowell, ook nog eens de bedenker van de show. Na 'Het Beste van X Factor Worldwide' wordt ook 'Het Beste van Got Talent Worldwide' uitgezonden, ook al een idee van Cowell.
Doorbraak
De shows betekenden voor veel gewone mensen hun doorbraak. Zonder Britain's Got Talent hoorden we nooit van Paul Potts, die eerst voor hongerloontje mobiele telefoons verkocht. En ook niet die gekke Susan Boyle, die met haar stem de twijfels over haar uiterlijk weg zong. Uit de Engelse versie van X Factor is Leona Lewis de bekendste winnares, die ooit als serveerster bij de Pizza Hut centjes bij elkaar moest sprokkelen voor studiotijd.
Hoewel de deelnemers uit Nederland niet echt van de grond kwamen (ok, Waylon dan een beetje), lijkt het dus een slimme zet eens even over de grenzen te gaan kijken naar aanstormend talent.
Nu is het ook hopen op een 'The Worst Of' van beide shows, want dat levert aardig leedvermaak op. Het Beste Van X Factor Worldwide wordt begin juli uitgezonden op de vrijdagavond.
bron: www.veronica.nl
neequote:
inderdaad.. het is 1 keer leuk, maar een volgende keer niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Wel origineel inderdaad, maar ik vond het niet echt leuk verder.
Dat werkt nooitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:37 schreef MissJ het volgende:
omg, Simon is ook Weegschaal, net als ik
hmm daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:
Milli Vanilli zong ook niet zelfquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Oh wacht, dat kon Milli Vanilli ook niet natuurlijk
Dat werkt ook het best meestal.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
Even off topic, zo lekker als je iemand even op zijn plek kunt zetten in zeer nette taal
oh yeah! Heerlijk is dat ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:49 schreef Kally het volgende:
Even off topic, zo lekker als je iemand even op zijn plek kunt zetten in zeer nette taal
Nietus, jij vindt Simon leukerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef MissJ het volgende:
awww ik vind het zielig voor die meneer
quote:
ditquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Dr Oz! Daar doet hij me aan denken. Ook zo een vrolijkerd.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Raar, Howie heeft wel een baardje. Dat is niet vies dan?
nou inderdaad, juist daar kunnen allerlei dingen in blijven hangenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Raar, Howie heeft wel een baardje. Dat is niet vies dan?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaad, juist daar kunnen allerlei dingen in blijven hangen![]()
quote:
Uhh van de Pussycat Dollsquote:
baas die manquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Leuke vent voor tijdens de reclame:
[ afbeelding ]
* glijdt van bankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
Leuke vent voor tijdens de reclame:
[ afbeelding ]
Ik ben van de mannen, maar vindt haar zo leuk, blij dat ze van Tom af isquote:
enne, waar kennen we hem van?quote:
dit jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben van de mannen, maar vindt haar zo leuk, blij dat ze van Tom af is
Lipton Ice Tea reclame, dansend door het hotelquote:
Dit!!quote:
quote:
jaaaaaaquote:
Wijn over mijn toetsenbordquote:
Uiteraard, die koop ik zelf dus weet waar ik die neerlegquote:
Yep, die zijn echt goed, ik ga het posten op haar FB dat ze ze net mistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Oh dit is die groep waar Greys het over had volgens mij.
Oh wat valsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, die zijn echt goed, ik ga het posten op haar FB dat ze ze net mist
Ik zei dat ik mee ging genieten voor haarquote:
Nou dat is niet helemaal waarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Het doet een beetje "kerkelijk" aan en dat is niet echt mijn ding.
Ik heb wel altijd zoiets van: als je met 100 man zingt dan klinkt het al snel goed
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Hockey 'moest' hier op
Maar ik kon NET op tijd zappen toen het af was
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Hockey 'moest' hier op
Maar ik kon NET op tijd zappen toen het af was
Jeweettochquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zag ik het door, toen zapte ik direct
Dus thanks!![]()
Precies gevuld tot op de 24ste de Voice weer begint.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Oh volgende week ook nog, ik dacht dat dit de laatste was. Leuk!
Zij met dat hondjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Wie heeft er toen gewonnen, weet je dat Greys?
Oh zij was leukquote:
Oh ja die hebben we ook gezien, wel heeel iets anders.quote:
Heeeeeel leukquote:
Ja dat welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeel leuk
Maar ik geloof dat ik liever 3 keer een optreden van het koor zou zien dan 3x een optreden van het hondje
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van honden en ook niet van korenDus mij maakt het niet zoveel uit.
Het eerste seizoen Korenslag met snuitje Huisman was zo leuk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik houd helemaal niet van honden en ook niet van korenDus mij maakt het niet zoveel uit.
Nooit gekeken. Maar blijkbaar iets gemistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het eerste seizoen Korenslag met snuitje Huisman was zo leuk.
Wat betreft honden, helemaal mee eens.
Ik kan David wel waarderen, maar die heeft een flinke dosis humor, en als ik ergens van hou is het Britse humorquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:59 schreef ato het volgende:
Ik vind naast Simon Amanda en Sharon ook leuke juryleden. Eigenlijk allemaal wel..
En terugkijken kost nu ook al geldquote:
Dat heeft niet zoveel met RTL te maken. Meer met de huidige veranderende tv-/internet-/multimediale marktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
En terugkijken kost nu ook al geld![]()
![]()
![]()
Daar ga ik niet voor betalen , poepzender dat RTL is het aan het worden.
Heeft SBS dat ook dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met RTL te maken. Meer met de huidige veranderende tv-/internet-/multimediale markt
Via digitale televisie vallen er ook wel programma's gratis terug te kijken. Ik weet niet hoe dat zit met RTL XL. Daar zullen toch ook wel dingen gewoon gratig terug te kijken zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij RTL alle programma's, fragmenten zijn gratis.
Nee. Ook op TV, bij 'RTL Gemist', moet er betaald worden. Was voorheen niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Via digitale televisie vallen er ook wel programma's gratis terug te kijken. Ik weet niet hoe dat zit met RTL XL. Daar zullen toch ook wel dingen gewoon gratig terug te kijken zijn?
Hmmm. Dan was dat van afgelopen jaren dus een geslaagde testquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee. Ook op TV, bij 'RTL Gemist', moet er betaald worden. Was voorheen niet.
Volgens de RTL site Got Talent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:39 schreef iBenny het volgende:
Vanavond Het beste van The Voice toch?
Jawel. Al had ik het ook wel leuk gevonden als ze The Voice dingetjes uit andere landen lieten zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, anders zie je alleen maar zangers.
Dat wel, niet zozeer vanwege de zangers maar eigenlijk vooral vanwege de jury: hoe het in het buitenland gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Al had ik het ook wel leuk gevonden als ze The Voice dingetjes uit andere landen lieten zien
Ik kwam die ook opeens overal tegen, sowieso Adelequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:22 schreef iBenny het volgende:
Op internet wordt vrij hysterisch gedaan over dit optreden bij The Voice of China. Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan
Oeh liefdequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef MissJ het volgende:
Vaduz![]()
Kally![]()
Lutte, jij moet er ook bij zijn hoor!
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:30 schreef MissJ het volgende:
Vaduz![]()
Kally![]()
Lutte, jij moet er ook bij zijn hoor!
goed juist, hoe meer afzeiking (is dat een normaal woord?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een pesthumeur wel, dus zal wss alleen alles afzeiken
Hahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
goed juist, hoe meer afzeiking (is dat een normaal woord?) hoe beter
makes two of us...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een pesthumeur wel, dus zal wss alleen alles afzeiken
Vooral hier blijven danquote:
Dat is zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i willTv kijken met Fok is leuker
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:12 schreef Apotheose het volgende:
[..]
i willTv kijken met Fok is leuker
Ben jij die fan! Nee he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Thomas Berge.Ooit wat woorden mee gewisseld.
Nee, hij stond naast me te zeiken (letterlijk) in de pauze van Paranormal Activity.quote:
Hehe nou dan hij zij gewild dat ze er naast stondquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, hij stond naast me te zeiken (letterlijk) in de pauze van Paranormal Activity.
Past niet tussen de schotjes...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nou dan hij zij gewild dat ze er naast stond
Sinds hij geen cent te makken heeft gedaan, vind ik hem een stuk beter te pruimen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Die bakkes van Froger, het is toch wel een masker.
geil wijf manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben jij die fan! Nee he!
[ afbeelding ]
Is ook zeker een lieve man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Sinds hij geen cent te makken heeft gedaan, vind ik hem een stuk beter te pruimen.
Vreselijk. Al die bende die we nu al doorgekomen zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Dat is toch niet normaal meer, hoe lang dit uitloopt?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond weer wat ideeën opdoen voor een deelname.
Jaquote:
Wacht even, ze gaan zo los!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Zou dit erbij horen, is het een soort komische act of zo?
De jouwe wel, die kijkt ook boksenquote:
Dat, klinkt veel te volwassen voor haar.quote:
Nee he? Net alsof ze de playbackshow doet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:47 schreef Kally het volgende:
Dit vind ik niet kloppen, die stem bij dat lijfje
In de Ghetto stopten ze met schieten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:50 schreef Apotheose het volgende:
Ja idd. Heel Amerika heeft het er over
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze wordt door die slang opgegeten
hahaha!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de Ghetto stopten ze met schieten.
Die oortjesquote:
Ze heeft het alleen vast niet zelf bedacht daar te gaan staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:53 schreef Kally het volgende:
Ik vind dit wel beter dan de vorige, ze heeft wel iets zinnigs te melden
Nee maar wurgen doet hij wel en ik denk niet dat zij de kracht heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind zo een slang helemaal niet eng eigenlijk. Hij is niet giftig.
Ik zei beter dan de vorige niet dat ik het geweldig vondquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze heeft het alleen vast niet zelf bedacht daar te gaan staanMaar een klein meisje werkt nu eenmaal beter hè.
Dat is waar, maar ik denk dat als hij genoeg heeft gegeten dat hij dat niet doet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar wurgen doet hij wel en ik denk niet dat zij de kracht heeft
ditquote:
Hehe lekker koud water over je heenspuiten, kan ik nu wel gebruiken, ik zweet me rot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was vanavond nog bezig met de tuinslang.
Zij staat daar voor de uitbuiting van dieren, ga ik er voor de uitbuiting van kleine kinderen staan en dan zullen we wel eens zien wie er voor mij opkomtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zei beter dan de vorige niet dat ik het geweldig vond
Ik uiteraardquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij staat daar voor de uitbuiting van dieren, ga ik er voor de uitbuiting van kleine kinderen staan en dan zullen we wel eens zien wie er voor mij opkomt
whehehe ik moest ook gelijk aan Alain Clark denkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Flikker op met je Alain Clark mutsje.
We delen dan ook een haatschap.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe ik moest ook gelijk aan Alain Clark denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |