abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:21:12 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_115396264

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

............Gluiperige Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

Jeroen van de Berg (al eerder in elkaar getimmerd in zijn eigen nachtclub maar durfde niet eerder aangifte te doen)

De kinderen van Ruud

De miserieuze nieuwe scharrel van Ruud

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.

:P

[ Bericht 14% gewijzigd door tong80 op 10-08-2012 22:24:53 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:40:26 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115397579
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, dan heeft ze hem 2 keer genaaid. Eerst hem als alibi misbruikt en nu een TV-programma door zijn neus geboord.
Genaaid zijn door Estelle, is dat een reden om homo te worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:50:17 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115398233
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:40 schreef Leandra het volgende:

Genaaid zijn door Estelle, is dat een reden om homo te worden?
Nee Leandra Leco is al lang homo! Niet door Estelle :+
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:52:14 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_115398347
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee Leandra Leco is al lang homo! Niet door Estelle :+
Dat heb je ook maar van horen lezen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:22:12 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115400703
Deze moeten we ook nog wat aanvullen en verfijnen:

• Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet
• Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle
• December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown
• Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
• 3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
• Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
• 18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en negertjes.
• 27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
• 2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
• Begin juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek. Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol. Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
• 12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
• 15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd
• 20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
• 7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
• 8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af. :')
• 8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie. :')
• 25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
• 8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:25:14 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_115400967
Done

zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:52:33 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115417029
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:

Dat heb je ook maar van horen lezen.

En jij met je O.p hoe weet jij ineens alles over Estelle,Badr en Ruud..Jij wordt geholpen om mooie openingspost te openen..Deed je eerst niet. :6 Zie nou Cynix helpt je :*
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:50:15 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_115417871
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:52 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En jij met je O.p hoe weet jij ineens alles over Estelle,Badr en Ruud
Ik heb nog niet eens alles gepost van wat ze me in vertrouwen hebben gezegd.

pi_115434743
Ellis in Glamourland wordt nu uitgezonden, hoe ironisch :D
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_115514976
Home > Nieuws > ‘Badr Hari’ moet inleveren op merkpotentie
Vaknieuws Marketing Rendement
‘Badr Hari’ moet inleveren op merkpotentie

13 augustus 2012 - Een bekende naam aan uw producten verbinden kan een slimme zet zijn en uw verkoopcijfers flink laten stijgen. Maar als de bekende persoon in kwestie in opspraak raakt, moet ook het merk boeten. Dat is wat er gebeurde met kickbokser Badr Hari, wiens naam als merk werd gedeponeerd.

Yves Gijrath – initiatiefnemer van de jaarlijkse Miljonair Fair en woordvoerder van de kickbokser – zag wel brood in het merk ‘Badr Hari’. Hij liet de naam als merk deponeren bij het Europese Merkenregister, met de bedoeling verschillende producten en diensten aan de naam van de bokser te verbinden: cosmetica, kleding, computerspellen en verschillende vormen van entertainment.
Merkbescherming geregeld, maar dan?

Let wel, dat was op 8 maart 2012, ruim voordat de sporter op een negatieve manier de landelijke pers haalde. De merkbescherming werd goedgekeurd, maar de bokser raakte daarna in opspraak. Daarmee verloor ‘Badr Hari’ veel merkpotentie, want het zal nu een stuk lastiger zijn om producten met zijn naam erop aan de man te brengen.

Bron: vaknieuws rendement
pi_115515935
toch vind ik dit niet echt handig van meneer Yves Gijrath.
Ok, het was voor dat de laatste aanklachten plaatsvonden maar in maart was toch al wel bekend dat hij een bijzonder kort lontje heeft en lagen er al meerdere andere onfrisse zaken.
Feitelijk had hij kunnen weten dat dit vroeg of laat een keer mis zou gaan, of dat nu bewezen wordt of dat het bij aanklachten blijft, als merk is een naam waardeloos zodra iemand (bewezen of onbewezen) in opspraak raakt en dat dit bij Badr Hari zou gaan gebeuren was wel redelijk voor de hand liggend. ook al een paar maanden geleden. (maart 2012 is nu niet bepaald 5 jaar geleden)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_115516075
Inderdaad niet handig!! Hij was al niet bepaald een onbeschreven blad.
  maandag 13 augustus 2012 @ 18:10:23 #13
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_115520626
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:16 schreef WRH het volgende:
toch vind ik dit niet echt handig van meneer Yves Gijrath.
Ok, het was voor dat de laatste aanklachten plaatsvonden maar in maart was toch al wel bekend dat hij een bijzonder kort lontje heeft en lagen er al meerdere andere onfrisse zaken.
Feitelijk had hij kunnen weten dat dit vroeg of laat een keer mis zou gaan, of dat nu bewezen wordt of dat het bij aanklachten blijft, als merk is een naam waardeloos zodra iemand (bewezen of onbewezen) in opspraak raakt en dat dit bij Badr Hari zou gaan gebeuren was wel redelijk voor de hand liggend. ook al een paar maanden geleden. (maart 2012 is nu niet bepaald 5 jaar geleden)
De 'stomperdjes' in de OP zullen we hard lopen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_115521064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb nog niet eens alles gepost van wat ze me in vertrouwen hebben gezegd.

Btw, die man in je OP is niet Jeroen van den Berg hoor :N
Weet niet wie het wel is, maar ik weet wel dat het Jeroen niet is.
pi_115522311
Ik zie juist potentie in Badr vechtpoppetjes.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 13 augustus 2012 @ 19:10:31 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115522673
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 16:20 schreef eskil het volgende:
Inderdaad niet handig!! Hij was al niet bepaald een onbeschreven blad.
Ik denk dat er toen al voldoende met Estelle speelde om het vastleggen van de naam te rechtvaardigen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115545034
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De 'stomperdjes' in de OP zullen we hard lopen.
oh echt, die wel!
of bokshandschoenen met zijn naam, dat werkt ook nog wel denk ik.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:17:34 #18
22592 crew  Ole
pi_115545271
Ach, al ondernemer moet je af en toe een beetje risico nemen. En ik geloof sowieso niet dat het deponeren van deze naam hem duizenden euro's heeft gekost hoor! Sometimes you win, sometimes you lose. All in the game! Zeker met Badr
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:24:25 #19
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115560965
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 19:00 schreef Steven184 het volgende:
Ik zie juist potentie in Badr vechtpoppetjes.
of bedoel je voodoo poppetjes ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_115566071
Oud artikeltje van Privé. Valt hij op ex voetbalvrouwen?

Home » Prive
wo 22 apr 2009, 14:26
'Ex van Wesley Sneijder heeft relatie met kickbokser'
van onze redactie
AMSTERDAM - Het gonst van de geruchten in Amsterdam en in het vechtsportwereldje. Ramona Sneijder (25), de ex van voetballer Wesley Sneijder, zou een relatie hebben met de geschorste kickboks- en K1-kampioen Badr Hari (24).

Badr Hari Badr Hari Foto: Linden, Ruud van der
Ramona en Wesley. Ramona en Wesley. Foto: Blauw, Ab

Diverse bronnen hebben aan het weekblad Privé laten weten dat de kickbokser onlangs zijn relatie met Chantal heeft beeïndigd. En steeds vaker worden de namen Ramona en Badr in één adem genoemd. De sporter zou zelfs al bij de blondine zijn ingetrokken.

Een vrouw zou foto's hebben gemaakt toen ze de tortelduifjes over het strand bij Bloemendaal zag lopen, maar op het laatste moment besloot ze dat ze de kiekjes niet aan het weekblad wilde verkopen.

Ramona en Badr ontkennen samen een relatie te hebben. "We zijn vrienden", aldus de ex van voetballer Wesley Sneijder. Hari voegt daar aan toe: "We kennen elkaar al een tijdje, maar een relatie, nee."

http://www.telegraaf.nl/p(...)bokser___.html?p=1,1
  Moderator / Miss SHO dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:38:39 #21
22592 crew  Ole
pi_115566326
En op blondt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_115566461
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:38 schreef Ole het volgende:
En op blondt
Ja natuurlijk, die vragen niet zoveel he!
pi_115566849
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
pi_115566895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:54 schreef JaneDoe het volgende:
achteraf geloof ik niet dat ramona en badr een setje waren....kort deze geruchten is ze getrouwd met haar huidige man en vader van dr tweede zoon
Nou, het kan een scharrel geweest zijn toch?
pi_115566908
quote:
Die foto, jee wat een jong snoetje heeft Badr daar :D

En overigens ziet Wes er ook veel beter uit met wat haar op z'n bakkes :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')