Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagtquote:
Vandaar de naam smokingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smoking, met smoking hot girl at your side![]()
[ afbeelding ]
Oooh, was dat hetquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagt
Ik hou geen lijstjes bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na morgen Muhahaha, Casie, Huppel en Engel aan mijn gemeet lijst toegevoegd.
Jij snapt mquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat ook om het pak, niet de gast die hem draagt
Je ne parle pas francais (dingetje onder de c weet ik niet zo gauw met de sneltoets te vinden)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel. Ik wil weten of er nog toffe mensen zijn die ik moet meeten.quote:
Hier zijn alleen toffe mensenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil weten of er nog toffe mensen zijn die ik moet meeten.
Jij ookquote:
Het is meer fonetisch dan correct gespelt en iedereen die ik spreek die Frans heeft geleerd kan er niks mee, volgens mij ben ik toendertijd in de maling genomenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ju? avec=met du bela = bela is mooi in het spaans toch?
oke kan er geen kaas van maken
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer fonetisch dan correct gespelt en iedereen die ik spreek die Frans heeft geleerd kan er niks mee, volgens mij ben ik toendertijd in de maling genomen
Geen ideequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?
Google?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... maar maar... ik kan nog geen eens normaal frans hoe wil je dat ik fonetische muk ga ontcijferen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ik snap het heel goed, ik vond het alleen een creep
Jij bent uiteraard awesome in pakquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben heul geen creep, en al zeker niet in pakToch? Toch?
![]()
neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben heul geen creep, en al zeker niet in pakToch? Toch?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |