Maandag pasquote:
Ziet er mooi uit!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mocht hem vorig jaar met kerst niet eens aan... maar het jaar er voor zie fobo welmet iets minder bling dan
Je gaat op familie bezoek?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoorde de 3fm weekend toeter!!
Ik ga morgen aapjes kijken
Hangt van de vrouw afquote:
Hey -Engel-quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor mijn galajurk met bijbehorende blingbling?
Op een fokmeet ... sowieso niet echt ...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit!![]()
![]()
Van mij wel, of het ook handig is bij Roy ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In drievoud, ondertekend en per aangetekende postquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor mijn galajurk met bijbehorende blingbling?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op een fokmeet ... sowieso niet echt ...StomerijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., moet je 2x langsgaan voor de jurk.
Nee. Hooguit undressedquote:
quote:
Regel ff een gala of dansantquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In drievoud, ondertekend en per aangetekende post
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hey Maltaman.... nog steeds op Malta?
Suit upquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een mooi pak voor bij -Engel-s galajurk![]()
Groningenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor alle Groningenhaters, Groningen heeft de grootste introductieweek voor studenten van Nederland
Yo Roy!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |