Tuurlijk, achter mijn gespierde borstkas.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Casie het volgende:
Ik kom naar de meet morgen en geenvetzak rijdt met mij mee. Ben alleen een beetje overdressed door een etentje dat ik daarvoor heb, maar is er vast wel een plek daar waar ik mij om kan kleden.
Dan steek ik er alsnog boven uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, achter mijn gespierde borstkas.
Jooooooooooof, kom eens hier! Dan ben ik niet meer de kleinste.quote:
Ik neem hem wel mee van huis dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
Maak gewoon een drommel van karton, die is zo breed dat iedereen erachter past.
Ik zal mijn pumps snel uitdoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jooooooooooof, kom eens hier! Dan ben ik niet meer de kleinste.
Maar je kunt je makkelijk omkleden daar. Zijn meerdere af te sluiten ruimtes.
Ja hoor, in mijn auto waar geen camera in hangtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:51 schreef Casie het volgende:
Ik kom naar de meet morgen en geenvetzak rijdt met mij mee. Ben alleen een beetje overdressed door een etentje dat ik daarvoor heb, maar is er vast wel een plek daar waar ik mij om kan kleden.
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor mijn galajurk met bijbehorende blingbling?
En ´s ochtends. En ´s middagsquote:
Ik mocht hem vorig jaar met kerst niet eens aan... maar het jaar er voor zie fobo welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |