Goeie set wel! Paper boats, tofquote:Op donderdag 30 maart 2006 01:26 schreef soul114 het volgende:
Ik ben vandaag geweest!
Setlist:
Hi-Speed Soul
What Is Your Secret
Happy Kid
Killians Red
Concrete Bed
80 Windows
Inside Of Love
Fruit Fly
Amateur
Blankest Year
In The Mirror
Always Love
There Is A Light
Do It Again
Paper Boats
The Way You Where Your Head
-----
Blizzard of 77
Stalemate
Imaginary Friends
Your Legs Grow
Blonde On Blonde
Hyperspace
[zal morgen wel even scannen]
Ik krijg bijna mic-standaard op mijn hoofd op het einde van way you where you head, maar goed verder prima vermaakt.. nu slapen!
Sorry, was iets te snel met overtypen..quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:40 schreef sleepflower het volgende:
Wear, niet where.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:00 schreef soul114 het volgende:
[..]
Op het papiertje zelf staat trouwens 'the way u wear ur hed'...
Interpol!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:30 schreef piepster het volgende:
Iemand nog verzoeknummertjes voor de DJ bij de FNR?
Kashmirquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:30 schreef piepster het volgende:
Iemand nog verzoeknummertjes voor de DJ bij de FNR?
Was vorige keer (melkweg) ook al zo..quote:
Volgens mij was het improvisatie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:16 schreef SuperBosch het volgende:
Dat nummer "meow meow" (oid) op welke cd staat die? (Het een-na-laatste nummer wat in de Effenaar gespeeld werd)
Een heel tof nummer!
Inara Georgequote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:43 schreef Bramm het volgende:
Iemand een idee van de naam van het voorprogramma?
die staat op een kids-charity-plaat ("For the kids too") en ze stoppen 'm altijd ergens in de set. just too cutequote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:16 schreef SuperBosch het volgende:
Dat nummer "meow meow" (oid) op welke cd staat die? (Het een-na-laatste nummer wat in de Effenaar gespeeld werd)
Een heel tof nummer!
Toch the Smtihs he... die cover...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
die staat op een kids-charity-plaat ("For the kids too") en ze stoppen 'm altijd ergens in de set. just too cute
ik was zo blij dat ze die Smiths-cover speelden, we zagen 'm al op de lijst staan bij de geluids- en lichtman, ergens halverwege de set. helaas begonnen ze toen met "La pour ca" en hadden we er weinig hoop meer op. de geluidsman - die uit hilariteit op het punt stond z'n setlist weg te gooien en weg te lopen, aangezien de band er toch steeds andere nummers tussendoor deed - zei dat we moesten hopen dat ie als 2e nummer in de toegift gespeeld zou worden ("I fucking hope so!" om z'n exacte woorden te gebruiken). en inderdaad. het was niet helemaal zuiver zoals hun originele cover, maar het was echt super.
richting het einde leek het allemaal een beetje meer los te komen, ondanks een matig gevulde Effenaar. het voorprogramma haalde het bij lange niet bij Howie Beck de vorige keer, maar haar inbreng in Paper Boats maakte veel goed. ze zou ook mee moeten zingen op Blonde on Blonde...
al met al weer een puike show van Nada Surf, een fijne setlist met een paar verrassingen.
Welk liedje is een Smiths-cover dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef XL het volgende:
[..]
Toch the Smtihs he... die cover...
Dat dacht ik al.
Matig gevulde Effenaar?! Ik stond weliswaar helemaal vooraan, maar als ik naar achteren het publiek inkeek vond ik het toch behoorlijk druk hoor. De Effenaar zelf is gewoon een sfeerloze fabriek, vandaar wellicht 't gebrek aan echte sfeer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
die staat op een kids-charity-plaat ("For the kids too") en ze stoppen 'm altijd ergens in de set. just too cute
ik was zo blij dat ze die Smiths-cover speelden, we zagen 'm al op de lijst staan bij de geluids- en lichtman, ergens halverwege de set. helaas begonnen ze toen met "La pour ca" en hadden we er weinig hoop meer op. de geluidsman - die uit hilariteit op het punt stond z'n setlist weg te gooien en weg te lopen, aangezien de band er toch steeds andere nummers tussendoor deed - zei dat we moesten hopen dat ie als 2e nummer in de toegift gespeeld zou worden ("I fucking hope so!" om z'n exacte woorden te gebruiken). en inderdaad. het was niet helemaal zuiver zoals hun originele cover, maar het was echt super.
richting het einde leek het allemaal een beetje meer los te komen, ondanks een matig gevulde Effenaar. het voorprogramma haalde het bij lange niet bij Howie Beck de vorige keer, maar haar inbreng in Paper Boats maakte veel goed. ze zou ook mee moeten zingen op Blonde on Blonde...
al met al weer een puike show van Nada Surf, een fijne setlist met een paar verrassingen.
Aha, en die hebben ze wel eens uitgebracht, of spelen ze'm alleen live?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:41 schreef Imaginary_Friend het volgende:
"There is a light that never goes out"
Meestal printen ze een hele lading uit, omdat niet bij elk podium een printer beschikbaar is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef soul114 het volgende:
Check trouwens ook even de header van de setlist.. was ook niet aangepast.
Is dat nummer ergens te downloaden, of heeft iemand em op mp3?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
Ik ging er min of meer van uit dat elke zaal (waar regelmatig een concert is) wel printer had tegenwoordig, maar je zal best gelijk kunnen hebben (of ze hadden er nog wat over en vonden het niet nodig om opnieuw te printen oid).quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:27 schreef piepster het volgende:
Meestal printen ze een hele lading uit, omdat niet bij elk podium een printer beschikbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |