abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 maart 2006 @ 22:50:50 #151
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36478160
3 jaar geleden nog in dit topic gepost, het kwam echter niet meer omhoog in MyActiveTopics

Ik ga morgen ook naar Effenaar!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 30 maart 2006 @ 01:26:37 #152
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36482345
Ik ben vandaag geweest!

Setlist:

Hi-Speed Soul
What Is Your Secret
Happy Kid
Killians Red
Concrete Bed
80 Windows
Inside Of Love
Fruit Fly
Amateur
Blankest Year
In The Mirror
Always Love
There Is A Light
Do It Again
Paper Boats
The Way You Where Your Head
-----
Blizzard of 77
Stalemate
Imaginary Friends
Your Legs Grow
Blonde On Blonde
Hyperspace

[zal morgen wel even scannen]

Ik krijg bijna mic-standaard op mijn hoofd op het einde van way you where you head, maar goed verder prima vermaakt.. nu slapen!
  donderdag 30 maart 2006 @ 01:40:22 #153
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_36482510
Wear, niet where.
  donderdag 30 maart 2006 @ 08:42:43 #154
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36484200
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 01:26 schreef soul114 het volgende:
Ik ben vandaag geweest!

Setlist:

Hi-Speed Soul
What Is Your Secret
Happy Kid
Killians Red
Concrete Bed
80 Windows
Inside Of Love
Fruit Fly
Amateur
Blankest Year
In The Mirror
Always Love
There Is A Light
Do It Again
Paper Boats
The Way You Where Your Head
-----
Blizzard of 77
Stalemate
Imaginary Friends
Your Legs Grow
Blonde On Blonde
Hyperspace

[zal morgen wel even scannen]

Ik krijg bijna mic-standaard op mijn hoofd op het einde van way you where you head, maar goed verder prima vermaakt.. nu slapen!
Goeie set wel! Paper boats, tof
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 30 maart 2006 @ 10:00:50 #155
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36485453
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 01:40 schreef sleepflower het volgende:
Wear, niet where.
Sorry, was iets te snel met overtypen..

Op het papiertje zelf staat trouwens 'the way u wear ur hed'...

Vergeleken met de Melkweg speelden ze trouwens hollywood, bacardi, populair en meow meow niet maar wel in the mirror en there is a light.

Show duurde bijna 7 kwartier .

[ Bericht 15% gewijzigd door soul114 op 30-03-2006 10:11:38 ]
pi_36487312
Iemand nog verzoeknummertjes voor de DJ bij de FNR?
  donderdag 30 maart 2006 @ 11:43:40 #157
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_36487640
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 10:00 schreef soul114 het volgende:

[..]
Op het papiertje zelf staat trouwens 'the way u wear ur hed'...
.
pi_36488975
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:30 schreef piepster het volgende:
Interpol!!

En over 'n paar uurtjes met de trein naar Eindhoven... heb er nu keiveel zin in!
  donderdag 30 maart 2006 @ 12:58:45 #159
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36489660
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:30 schreef piepster het volgende:
Kashmir
Arcade Fire
We Are Scientists
Editors
Athlete
KT Tunstall
Weezer
Elliott Smith
Rocky Votolato

Lijken mij stuk voor stuk voor de hand liggende bands die bij Nada Surf passen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 30 maart 2006 @ 13:46:22 #160
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36490952
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 11:43 schreef sleepflower het volgende:

[..]

.
Was vorige keer (melkweg) ook al zo..

Check trouwens ook even de header van de setlist.. was ook niet aangepast.
pi_36513702
Dat nummer "meow meow" (oid) op welke cd staat die? (Het een-na-laatste nummer wat in de Effenaar gespeeld werd)
Een heel tof nummer!
pi_36513711
Het optreden zelf was trouwens heel geslaagd.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 02:48:32 #163
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36513911
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 02:16 schreef SuperBosch het volgende:
Dat nummer "meow meow" (oid) op welke cd staat die? (Het een-na-laatste nummer wat in de Effenaar gespeeld werd)
Een heel tof nummer!
Volgens mij was het improvisatie.
Het staat niet op Karmic, niet op High/Low, niet op Proximity Effect, niet op Let Go en ook niet op The weight is a gift.

Wel een megaruig optreden inderdaad!

Met Popular
De hele setlist die hier gepost is + een vreemde cover (ik denk van The Smiths). Hoogtepunt van de avond was natuurlijk de Joy Division uitvoering van Stalemate.... LOVE WILL TEAR US APART!!!! Prachtig....

Hele mooie avond.
pi_36515852
idd heel mooi optreden alhoewel ik de Effenaar toch wel een fabriekshal blijf vinden...
pi_36516221
Iemand een idee van de naam van het voorprogramma?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 09:51:10 #166
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36516374
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 09:43 schreef Bramm het volgende:
Iemand een idee van de naam van het voorprogramma?
Inara George
pi_36517760
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 02:16 schreef SuperBosch het volgende:
Een heel tof nummer!
die staat op een kids-charity-plaat ("For the kids too") en ze stoppen 'm altijd ergens in de set. just too cute

ik was zo blij dat ze die Smiths-cover speelden, we zagen 'm al op de lijst staan bij de geluids- en lichtman, ergens halverwege de set. helaas begonnen ze toen met "La pour ca" en hadden we er weinig hoop meer op. de geluidsman - die uit hilariteit op het punt stond z'n setlist weg te gooien en weg te lopen, aangezien de band er toch steeds andere nummers tussendoor deed - zei dat we moesten hopen dat ie als 2e nummer in de toegift gespeeld zou worden ("I fucking hope so!" om z'n exacte woorden te gebruiken). en inderdaad. het was niet helemaal zuiver zoals hun originele cover, maar het was echt super.

richting het einde leek het allemaal een beetje meer los te komen, ondanks een matig gevulde Effenaar. het voorprogramma haalde het bij lange niet bij Howie Beck de vorige keer, maar haar inbreng in Paper Boats maakte veel goed. ze zou ook mee moeten zingen op Blonde on Blonde...

al met al weer een puike show van Nada Surf, een fijne setlist met een paar verrassingen.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
  vrijdag 31 maart 2006 @ 11:23:41 #168
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36518343
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

die staat op een kids-charity-plaat ("For the kids too") en ze stoppen 'm altijd ergens in de set. just too cute

ik was zo blij dat ze die Smiths-cover speelden, we zagen 'm al op de lijst staan bij de geluids- en lichtman, ergens halverwege de set. helaas begonnen ze toen met "La pour ca" en hadden we er weinig hoop meer op. de geluidsman - die uit hilariteit op het punt stond z'n setlist weg te gooien en weg te lopen, aangezien de band er toch steeds andere nummers tussendoor deed - zei dat we moesten hopen dat ie als 2e nummer in de toegift gespeeld zou worden ("I fucking hope so!" om z'n exacte woorden te gebruiken). en inderdaad. het was niet helemaal zuiver zoals hun originele cover, maar het was echt super.

richting het einde leek het allemaal een beetje meer los te komen, ondanks een matig gevulde Effenaar. het voorprogramma haalde het bij lange niet bij Howie Beck de vorige keer, maar haar inbreng in Paper Boats maakte veel goed. ze zou ook mee moeten zingen op Blonde on Blonde...

al met al weer een puike show van Nada Surf, een fijne setlist met een paar verrassingen.
Toch the Smtihs he... die cover...
Dat dacht ik al.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:28:04 #169
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36520314
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 11:23 schreef XL het volgende:

[..]

Toch the Smtihs he... die cover...
Dat dacht ik al.
Welk liedje is een Smiths-cover dan?
Check mijn band Glorybox
pi_36520674
"There is a light that never goes out"
pi_36520851
quote:

[..]

Matig gevulde Effenaar?! Ik stond weliswaar helemaal vooraan, maar als ik naar achteren het publiek inkeek vond ik het toch behoorlijk druk hoor. De Effenaar zelf is gewoon een sfeerloze fabriek, vandaar wellicht 't gebrek aan echte sfeer.

Verder vond ik Matthew een bijzonder relaxte indruk maken, er was een stuk meer interactie met het publiek vergeleken met de laatste keer dat ik ze zag. Plezier straalde bij de band ook af wat wel bleek uit de eindeloze reeks nummers die als toegift dienden...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:48:07 #172
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36520853
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:41 schreef Imaginary_Friend het volgende:
"There is a light that never goes out"
Aha, en die hebben ze wel eens uitgebracht, of spelen ze'm alleen live?
Check mijn band Glorybox
pi_36521938
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 13:46 schreef soul114 het volgende:
Check trouwens ook even de header van de setlist.. was ook niet aangepast.
Meestal printen ze een hele lading uit, omdat niet bij elk podium een printer beschikbaar is.

Ik vond het een fijn optreden. En ik vond het helemaal niet zo rustig. Ik zal nog even navragen hoeveel bezoekers er ongeveer waren.
pi_36524081
quote:

[..]

Is dat nummer ergens te downloaden, of heeft iemand em op mp3?
Degene die em in mijn mailbox kan droppen verdient mijn eeuwige respect.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 14:45:43 #175
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36524299
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 13:27 schreef piepster het volgende:
Meestal printen ze een hele lading uit, omdat niet bij elk podium een printer beschikbaar is.
Ik ging er min of meer van uit dat elke zaal (waar regelmatig een concert is) wel printer had tegenwoordig, maar je zal best gelijk kunnen hebben (of ze hadden er nog wat over en vonden het niet nodig om opnieuw te printen oid).

Trouwens wel boffen voor de effenaar dat ze nog wat extra nummers spelen!
pi_36527836
Vaak mag de manager de printer en het netwerk van een zaal niet gebruiken ivm virussen etc.
In de Effenaar zit het productiekantoor (lees: kaal hok) ver van de gewone kantoren af. De stagemanager heeft vaak geen sleutels van deze kantoren.

In Nederland is het trouwens over het algemeen wel goed geregeld, maar in het buitenland kom je de raarste zalen tegen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:02:44 #177
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36528558
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:41 schreef piepster het volgende:
Vaak mag de manager de printer en het netwerk van een zaal niet gebruiken ivm virussen etc.
In de Effenaar zit het productiekantoor (lees: kaal hok) ver van de gewone kantoren af. De stagemanager heeft vaak geen sleutels van deze kantoren.

In Nederland is het trouwens over het algemeen wel goed geregeld, maar in het buitenland kom je de raarste zalen tegen.
Het is ook allemaal zo logisch, waarom heb ik daar niet aangedacht.

Zal ik er dan toch niet zo goed tegen kunnen om 2 avonden achter elkaar te feesten [gister niet nada surf/concert, maar dat terzijde] *questionmark*
En dan te bedenken dat ik morgen vroeg nog kaartjes moet halen, moet werken en dan avondje london calling (the kooks!!!).. ach ja.
pi_36532043
demndemndemn!!!
het was zo mega.fucking ruig!
egt zeer goed en kei gezellig!
stond ook vooraan, at the rechterzijde!
en ze hebben nog meer nummers gespeeld dan dat er op de setlist stonden!
en muziek is te verkrijgen op www.nadasurfan.com dan bij audio, staat vrijwel alles wat ooit is gespeeld!
ook het concert van vorig jaar in amsterdam, dus ook meowmeowlullaby, voor video daarbij, www.fabchannel.com !
ik wil vandaag weer naar nada!!
Azwethinkweiz
  vrijdag 31 maart 2006 @ 19:46:33 #179
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_36532599
Hey bedankt voor de link van www.nadasurfan.com. Toffe site.
Meteen maar even het Melkweg concert downloaden waar ik bij was.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_36535931
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 19:26 schreef El.Wulfo het volgende:
demndemndemn!!!
het was zo mega.fucking ruig!
egt zeer goed en kei gezellig!
stond ook vooraan, at the rechterzijde!
en ze hebben nog meer nummers gespeeld dan dat er op de setlist stonden!
en muziek is te verkrijgen op www.nadasurfan.com dan bij audio, staat vrijwel alles wat ooit is gespeeld!
ook het concert van vorig jaar in amsterdam, dus ook meowmeowlullaby, voor video daarbij, www.fabchannel.com !
ik wil vandaag weer naar nada!!
Hee, rechtsvooraan daar stond ik ook. Vond het huppelkutten-gehalte daar wel schrikbarend hoog, leek wel een concert van Greenday ofzo. Ben gaandeweg dan ook iets meer naar achteren gegaan, waar het wat beter vertoeven was
pi_36544733
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 12:48 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Aha, en die hebben ze wel eens uitgebracht, of spelen ze'm alleen live?
er is een officiële versie, ooit gedraaid op een online radio "iets", daar is ie van geript en in de omloop gekomen. wellicht is ie ook ooit op een cover-cd uitgekomen, maar da's mij onbekend.

wat betreft die matig gevulde Effenaar: tijdens het voorprogramma was nog niet de helft van de zaal vol, tijdens Nada Surf was dat aantal wel wat gegroeid maar echt 'packed' (zoals eerder in de Grote Zaal v/d Melkweg en de Vera bijvoorbeeld) was het niet.
pi_36549995
Op zich wel te verklaren dat het minder druk was.
De dag van tevoren waren ze in Utrecht, wat natuurlijk een stuk centraler ligt in Nederland. Mensen zullen eerder naar een concert gaan dat dichtbij ligt, dan dat ze nog een paar honderd kilometer verder moeten reizen.
Natuurlijk is dat wel handiger omdat er geen grote rijen waren bij de bars.
  zondag 2 april 2006 @ 12:58:07 #183
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_36574083
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 21:42 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Hee, rechtsvooraan daar stond ik ook. Vond het huppelkutten-gehalte daar wel schrikbarend hoog, leek wel een concert van Greenday ofzo. Ben gaandeweg dan ook iets meer naar achteren gegaan, waar het wat beter vertoeven was
yeah dat was wel zo, ma ik hield samen met n vriend goed stand
ff goed uit je dak gaan, zo'n dag is goed voor je
maar gent is te ver weg en duitsland kom ik ook niet, dus maar naar bospop waar ze de zaterdag spelen www.bospop.nl !
Azwethinkweiz
pi_36574483
shit waarom nou niet op pinkpop
pi_36612766
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef SuperBosch het volgende:
Op zich wel te verklaren dat het minder druk was.
De dag van tevoren waren ze in Utrecht, wat natuurlijk een stuk centraler ligt in Nederland. Mensen zullen eerder naar een concert gaan dat dichtbij ligt, dan dat ze nog een paar honderd kilometer verder moeten reizen.
Natuurlijk is dat wel handiger omdat er geen grote rijen waren bij de bars.
Oh zeker, ik vond het ook geen probleem. Het is alleen dat in een volgepakte zaal - wat ik persoonlijk niet zo prettig vertoeven vind - de boel sneller losbarst. Nu leek het, wellicht mede door het voorprogramma, dat alles een beetje op gang moest komen.

Des te meer valt het te waarderen dat de band constant zo enthousiast was, sloeg echt over op het publiek. Overigens vind ik Nada Surf wat dat betreft sowieso een heerlijke band. Gewoon ongecompliceerde, 'open' muziek, wat ze intussen een flinke schare trouwe liefhebbers heeft opgeleverd
  maandag 3 april 2006 @ 17:11:11 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36612917
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:06 schreef Imaginary_Friend het volgende:

[..]

Oh zeker, ik vond het ook geen probleem. Het is alleen dat in een volgepakte zaal - wat ik persoonlijk niet zo prettig vertoeven vind - de boel sneller losbarst. Nu leek het, wellicht mede door het voorprogramma, dat alles een beetje op gang moest komen.

Des te meer valt het te waarderen dat de band constant zo enthousiast was, sloeg echt over op het publiek. Overigens vind ik Nada Surf wat dat betreft sowieso een heerlijke band. Gewoon ongecompliceerde, 'open' muziek, wat ze intussen een flinke schare trouwe liefhebbers heeft opgeleverd
Probleem voor het suffe publiek in Eindhoven zijn toch vooral de glazen waar je bier in krijgt.
In elke zichzelf respecterende zaal krijg je plastic bekers die je tegen de grond kunt stuiteren als ze leeg zijn. Na het optreden vegen ze de troep op. Die glazen in de Effenaar laat je uit beleefdheid niet vallen. Kortom je staat een groot deel van de avond met een leeg glas in je handen waardoor je niet kan klappen. Gevolg: makke sfeer.
pi_36617637
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:11 schreef XL het volgende:
Probleem voor het suffe publiek in Eindhoven zijn toch vooral de glazen waar je bier in krijgt.
In elke zichzelf respecterende zaal krijg je plastic bekers die je tegen de grond kunt stuiteren als ze leeg zijn. Na het optreden vegen ze de troep op. Die glazen in de Effenaar laat je uit beleefdheid niet vallen. Kortom je staat een groot deel van de avond met een leeg glas in je handen waardoor je niet kan klappen. Gevolg: makke sfeer.
De Effenaar deugt sowieso niet, vind ik. Voor de verbouwing ben ik er nooit geweest, maar kan me bijna niet voorstellen dat het slechter was.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_36618430
Inderdaad. Het is wel een stuk groter geworden, maar de akoustiek is brak en t is gewoon totaal sfeerloos. Heb overigens aan Matthew Caws (de zanger van Nada Surf) ook gevraagd wat ie van de nieuwe effenaar vond vergeleken met de oude, en hij was er dan wel weer uitermate positief over. Maar hij baseerde het dan met name op de relaxte backstage faciliteiten, en daar heb ik als eenvoudige concertbezoeker natuurlijk niks aan

[ Bericht 1% gewijzigd door DonStefano op 03-04-2006 20:12:29 ]
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:01:24 #189
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36628181
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:39 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

De Effenaar deugt sowieso niet, vind ik. Voor de verbouwing ben ik er nooit geweest, maar kan me bijna niet voorstellen dat het slechter was.
Voor de rest zijn is er wat mij betreft weinig aan te merken hoor. Ook het geluid vind ik prima. (Ben 1x in de kleine en 1x in de grote zaal geweest). Is er een Effenaar-topic?
pi_36629358
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:11 schreef XL het volgende:

[..]

Ikzelf stond een beetje achteraan, voor de trappen dus. Bij de trappen en de wanden waren sowieso randen waar je je bierglazen op neer kon zetten en die werden dan ook redelijk vaak leeggemaakt. Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is wanneer je midden in de zaal staat. Misschien dat ze daar eens wat op kunnen verzinnen.
Dat ze glazen hadden vind ik persoonlijk fijner omdat het juist niet op de grond wordt gesmeten waardoor de grond glad wordt van de bekertjes, restjes bier en nog erger ijsklontjes bij fris .
Sowieso drink ik liever uit een glas dan uit een plastic bekertje.

Het grote voordeel van de Effenaar is voor mij dat ik er heen kan zonder dat ik de laatste trein naar huis mis (in Zuid-Limburg is echt helemaal niets van podia waar leuke bands heen komen)
  dinsdag 4 april 2006 @ 09:09:38 #191
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36631915
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:56 schreef SuperBosch het volgende:

[..]

Ikzelf stond een beetje achteraan, voor de trappen dus. Bij de trappen en de wanden waren sowieso randen waar je je bierglazen op neer kon zetten en die werden dan ook redelijk vaak leeggemaakt. Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is wanneer je midden in de zaal staat. Misschien dat ze daar eens wat op kunnen verzinnen.
Dat ze glazen hadden vind ik persoonlijk fijner omdat het juist niet op de grond wordt gesmeten waardoor de grond glad wordt van de bekertjes, restjes bier en nog erger ijsklontjes bij fris .
Sowieso drink ik liever uit een glas dan uit een plastic bekertje.

Het grote voordeel van de Effenaar is voor mij dat ik er heen kan zonder dat ik de laatste trein naar huis mis (in Zuid-Limburg is echt helemaal niets van podia waar leuke bands heen komen)
Daar stond ik ook.
Dan nog vind ik die twee meter naar een rand lopen bezwaarlijk. Zeker als het wat drukker geweest was.
pi_36634479
Ik vind bekers op de grond juist vervelend. Ook als je moet opruimen trouwens. En ik snap echt het probleem van 2 meter lopen niet. Of je houdt het glas even vast tot er weer iemand drinken gaat halen.
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:30:19 #193
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_36634901
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef piepster het volgende:
Ik vind bekers op de grond juist vervelend. Ook als je moet opruimen trouwens. En ik snap echt het probleem van 2 meter lopen niet. Of je houdt het glas even vast tot er weer iemand drinken gaat halen.
Het probleem van het glas vasthouden is dat je niet kan klappen.
Het probleem van 2 meter lopen is dat het doorgaans druk is (vervelend als er steeds iemand langs je moet om zijn glas weg te brengen) en vanaf de meeste plekken het wel een behoorlijk stuk verder is dan 2 meter.

Tuurlijk glas drinkt beter maar het bederft op deze manier wel de sfeer.
pi_36711936
Ze komen 6 juli zowat in mn achtertuin (Doornroosje) spelen! M'n dag kan nu niet meer kapot..!!
pi_36714994
vertel verder?
Azwethinkweiz
pi_36715274
www.doornroosje.nl
Snap eerlijk gezegd niet wat Nada Surf in zo'n kleine, nogal verouderde locatie heeft te zoeken als ze ook de Melkweg, Paradiso en Effenaar vol kunnen krijgen. Maar zal er niet mee zitten, een van m'n favoriete bands die zowat bij mij om de hoek komen optreden
pi_36727353
haha, alweer! ze krijgen er geen genoeg van, zo lijkt het. nog twijfelachtig of ik weer zal gaan, maar als tijd, vervoer & geld het toelaat is het een leuk tijdverdrijf
pi_36727586
Yay. Ze zijn dan weer in Europa.
Ik hoop persoonlijk dat ze tevens op Rock Werchter komen.
In ieder geval ga ik proberen er te zijn (al weet ik nog niet hoe ik terug moet komen. )

Het optreden in Nijmegen staat trouwens (nog) niet op de site van ze.
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:29:23 #199
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_36736596
Hier nog even alle data (in NL) op een rijtje:

28 jun 2006 Nada Surf Patronaat (main hall), Haarlem
6 jul 2006 Nada Surf Doornroosje, Nijmegen
8 jul 2006 Nada Surf Bospop, Weert
12 jul 2006 Nada Surf Nighttown (main hall), Rotterdam
pi_36738014
Nighttown it is

ze hebben er wel zin in, zeg. heel NL platgetourd