quote:Op donderdag 27 maart 2003 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Nada Surf treed dinsdag 1 juli op als voorprogramma van Live en Coldplay!
k vraag me af of 't wel 't origineel is dat daar gebruikt wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:09 schreef Svyatagor het volgende:
Schopje.
Is het jullie ook opgevallen dat het nummer Hi Speed Soul nu wordt gebruikt voor een Braun -haarkrul reclame?Dat had ik nou nooit achter die jongens gezocht...
![]()
lekker representatief voor wat ze nu spelenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:27 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ken ze eigenlijk alleen maar van hun nummer "popular"
Dat ligt eraan. Degene die de rechten op het liedje bezit moet expliciet toestemming geven voor zoiets. Denk niet dat ze zelf naar Braun toe zijn gestapt met de vraag of het nr alsjeblieft in hun haarkrulreclame mocht, maar andersom wel. (althans, het reclamebureau van Braun met het management van Nada Surf).quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:12 schreef mrmiddel het volgende:
mjah.. ze hebben ook een imitatie van een liedje van Bob Dylan gebruikt voor een bierreclame toch? Zal meneer Dylan ook wel niet persoonlijk een hand in gehad hebben
http://www.kexp.org/aspnet_client/KEXPViewMediaGroup.aspx?rID=1931&pID=528&fID=539&artist=JRquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:05 schreef El.Wulfo het volgende:
iemand al my(youre) legs grown gehoort? dat moet hun laatste numemr zijn dat ze hebbe gemaakt
Zijn er al plannen voor een nieuw album dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:30 schreef El.Wulfo het volgende:
wanneer gaan ze weer touren?
opnames zijn allemaal al klaar, dus dat zal er binnenkort wel aan komenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef the_opposite het volgende:
[..]
Zijn er al plannen voor een nieuw album dan?
stoerquote:Op zondag 23 januari 2005 22:35 schreef mrmiddel het volgende:
[..]
http://www.kexp.org/aspnet_client/KEXPViewMediaGroup.aspx?rID=1931&pID=528&fID=539&artist=JR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |