quote:Echoboy, ja was zeker best goed gister. Heb wel weer geweldigenoten.
Op donderdag 27 maart 2003 09:54 schreef Efez het volgende:Ik was er gister!! Het was echt super, ook ge-wel-dig voorprogramma!! Ecoboy (?)
Het lachen daarvan is,dat je steeds de zelfde mensen ziet die je daarvoor tijdens concerten ook al hebt gezien
maarja greetz timo
quote:Verdomme..kwam er net pas achter
Op donderdag 27 maart 2003 11:37 schreef TimoBasso het volgende:
Wow.. het optreden in tivoli was echt geweldig.
ik heb ze al eens 2 keer gezien,Effenaar,Waterfront..Het lachen daarvan is,dat je steeds de zelfde mensen ziet die je daarvoor tijdens concerten ook al hebt gezien
maarja greetz timo
quote:Ze komen binnekort ook weer in de Effenaar in eindhoven
Op donderdag 27 maart 2003 15:38 schreef Wrong het volgende:[..]
Verdomme..kwam er net pas achter
quote:Waar is dat???
Op donderdag 27 maart 2003 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Nada Surf treed dinsdag 1 juli op als voorprogramma van Live en Coldplay!
quote:In Nijmegen.
Op vrijdag 28 maart 2003 13:25 schreef kroegtijger het volgende:[..]
Waar is dat???
*maarja ik kan niet wachten tot dat ik ze weer zie in Nijmegen en in Eindhoven (Rockcity)
quote:Inderdaad 17 juli speelt Nada Surf weer in Eindhoven.
Op donderdag 15 mei 2003 08:48 schreef TimoBasso het volgende:
*Zucht,ik ben weer in zo'n nada surf bui..Dat is meestal als ik heel vrolijk ben of heel down*maarja ik kan niet wachten tot dat ik ze weer zie in Nijmegen en in Eindhoven (Rockcity)
Wat is dat blonde on blonde toch een mooi nummer trouwens...
Popular mogen ze wel met iets meer overtuiging spelen
(kan me best voorstellen dat het klote is om een nummer al meer dan 7 jaar te spelen)
*k'heb trouwens nog een handtekening van matthew op mijn t-shirt
mijn concentratie was gericht op het bloed mooie oostenrijkse meisje met een vlinder-tattoo in haar nek....
quote:666% mee eens
Op vrijdag 18 juli 2003 10:38 schreef Louike het volgende:
naja, dat kloptski.... ze mogen wel es een nieuw nummertje schrijven..mijn concentratie was gericht op het bloed mooie oostenrijkse meisje met een vlinder-tattoo in haar nek....
quote:als dat maar niet een yoko ono in schaapskleren blijkt te zijn...
Op vrijdag 18 juli 2003 10:40 schreef TimoBasso het volgende:666% mee eens
.. die dame achter de toetsen die was ook hella nice
![]()
anyway ik heb ze enkele dagen terug ook weer gezien in Dour, in Wallonie, en ja hoor: ze spreken echt goed frans! ze speelden ook twee franse nummers waar ik er eigenlijk maar 1 van kende, maar dat publiek ging uit zijn dak!!!
zeker met als hoogtepunt Popular dat was echt een knaller daar (in de melkweg speelden ze het weer niet).
quote:Die zanger heeft heel zijn jeugd in frankrijk geleefd.. *d8 ik zo
Op vrijdag 18 juli 2003 11:40 schreef MadScientist het volgende:[..]
als dat maar niet een yoko ono in schaapskleren blijkt te zijn...
anyway ik heb ze enkele dagen terug ook weer gezien in Dour, in Wallonie, en ja hoor: ze spreken echt goed frans! ze speelden ook twee franse nummers waar ik er eigenlijk maar 1 van kende, maar dat publiek ging uit zijn dak!!!
zeker met als hoogtepunt Popular dat was echt een knaller daar (in de melkweg speelden ze het weer niet).
Let go is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 14 april 2004 13:42 schreef Grounded het volgende:
Nada Surf is een van mijn favorieten bands op het moment. Ik kocht in 1997 High/Low en vond het wel een goed album maar niet heel erg bijzonder. Ongeveer een paar maanden geleden las ik een paar positieve posts over het album Let Go op een paar Amerikaanse message boards, dus besloot ik om het album maar eens te gaan kopen.
Helaas kon ik het album nergens vinden in de cd-winkels dus kocht ik the Proximity Effect die in mijn mening veel beter is dan High/Low, hoewel ik de laatste tijd wel weer veel naar High/low aan het luisteren ben.
Ik ben nog steeds van plan om Let Go te bestellen.
Popular komt uit '96quote:Op woensdag 14 april 2004 13:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ken het al best lang... Popular vond ik altijd een gaaf nummer
Hoe oud is dat nummer eigenlijk? Uit welk jaar kwam het?
Toen ze naar Nederland kwamen was ik hier in de omgeving de enige die erheen wou... alleen naar Amsterdam is geen porum... dus ben toen niet geweest...
quote:Op donderdag 27 maart 2003 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Nada Surf treed dinsdag 1 juli op als voorprogramma van Live en Coldplay!
k vraag me af of 't wel 't origineel is dat daar gebruikt wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:09 schreef Svyatagor het volgende:
Schopje.
Is het jullie ook opgevallen dat het nummer Hi Speed Soul nu wordt gebruikt voor een Braun -haarkrul reclame?Dat had ik nou nooit achter die jongens gezocht...
![]()
lekker representatief voor wat ze nu spelenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:27 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik ken ze eigenlijk alleen maar van hun nummer "popular"
Dat ligt eraan. Degene die de rechten op het liedje bezit moet expliciet toestemming geven voor zoiets. Denk niet dat ze zelf naar Braun toe zijn gestapt met de vraag of het nr alsjeblieft in hun haarkrulreclame mocht, maar andersom wel. (althans, het reclamebureau van Braun met het management van Nada Surf).quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:12 schreef mrmiddel het volgende:
mjah.. ze hebben ook een imitatie van een liedje van Bob Dylan gebruikt voor een bierreclame toch? Zal meneer Dylan ook wel niet persoonlijk een hand in gehad hebben
http://www.kexp.org/aspnet_client/KEXPViewMediaGroup.aspx?rID=1931&pID=528&fID=539&artist=JRquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:05 schreef El.Wulfo het volgende:
iemand al my(youre) legs grown gehoort? dat moet hun laatste numemr zijn dat ze hebbe gemaakt
Zijn er al plannen voor een nieuw album dan?quote:Op zondag 23 januari 2005 14:30 schreef El.Wulfo het volgende:
wanneer gaan ze weer touren?
opnames zijn allemaal al klaar, dus dat zal er binnenkort wel aan komenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:31 schreef the_opposite het volgende:
[..]
Zijn er al plannen voor een nieuw album dan?
stoerquote:Op zondag 23 januari 2005 22:35 schreef mrmiddel het volgende:
[..]
http://www.kexp.org/aspnet_client/KEXPViewMediaGroup.aspx?rID=1931&pID=528&fID=539&artist=JR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |