Oh, ik dacht dat die vrouw gewoon niet kon zingen.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef Imaginary_Friend het volgende:
het verschil was idd duidelijk te merken in de Effenaar: tijdens het voorprogramma (slecht geluid) zat er een andere gast achter de knoppen (eigen personeel?), tijdens Nada Surf was het de geluidsman van de band die het een stuk beter voor elkaar had. het is een gave, denk ik.
jahwel kan ze wel, luister haar cd maar eens, ik vind het erg mooi!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:54 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die vrouw gewoon niet kon zingen..
Als het ietsje dichterbij was, was ik er heen gegaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:42 schreef Grobbel het volgende:
Nog meer mensen die op 8 juli naar het concert in Doornroosje gaan?
Overigens is The Proximity Effect ook zeker een fijn plaatje! Wel een leuk idee, alles chronologisch. Misschien ga ik ze binnenkort toch maar even bekijken in Nighttown...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef Imaginary_Friend het volgende:
hm, interessante aanpak, maar aangezien ik Weight is a Gift (behalve "Do It Again" dan) niet het sterkste album vind, is dat een beetje een anti-climax om mee te eindigen. zaten er nog verrassingen in de set? Smiths-cover weer? andere covers? die Stalemate - Joy Division mix spelen ze al jaaaaaren en het zou meer een verrassing zijn als ie er niet in zat.
koenimex: check de plaat "Let Go", zal je niet teleurstellen. gemiddeld voor zo'n 8-10 euro te koop.
Zal ik zeker eens proberen, dank je! Mijn lief leent hem me wel uitquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:57 schreef Imaginary_Friend het volgende:
hm, interessante aanpak, maar aangezien ik Weight is a Gift (behalve "Do It Again" dan) niet het sterkste album vind, is dat een beetje een anti-climax om mee te eindigen. zaten er nog verrassingen in de set? Smiths-cover weer? andere covers? die Stalemate - Joy Division mix spelen ze al jaaaaaren en het zou meer een verrassing zijn als ie er niet in zat.
koenimex: check de plaat "Let Go", zal je niet teleurstellen. gemiddeld voor zo'n 8-10 euro te koop.
idd een plaat met (hele!) fijne uitschieters (80 Windowsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Overigens is The Proximity Effect ook zeker een fijn plaatje! Wel een leuk idee, alles chronologisch. Misschien ga ik ze binnenkort toch maar even bekijken in Nighttown...![]()
klopt jaquote:Op maandag 3 september 2007 18:46 schreef Yozzz het volgende:
Always Love is te horen in de film Disturbia, nú in de bioscoop
idd. Aangename verrassing was datquote:Op maandag 3 september 2007 18:46 schreef Yozzz het volgende:
Always Love is te horen in de film Disturbia, nú in de bioscoop
Je zal gegarandeerd een leuke avond hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 21:19 schreef Acathla het volgende:
Ik ben er ook bij. Wordt de eerste keer Nada Surf. Altijd al willen zien.
Goede contacten bij een label ofzo?quote:Op maandag 17 december 2007 01:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Heb het nieuwe album. Eerlijk gezegd ben ik er nog niet kapot van, op het intronummer na dan.. Misschien na een paar keer luisteren.
Is er een kans dat dat album via het downtown-circuit ook bij mij terecht kan komen?quote:Op maandag 17 december 2007 01:55 schreef dikkedoelie het volgende:
Heb het nieuwe album. Eerlijk gezegd ben ik er nog niet kapot van, op het intronummer na dan.. Misschien na een paar keer luisteren.
Die mis ik inderdaad ook. Had gehoopt op een Let Go / The Proximity Effect achtig album. Niet dat deze slecht is, zeker niet. 'See These Bones' bevalt me welquote:Op woensdag 19 december 2007 20:57 schreef Acathla het volgende:
Als ik nu eens zeg 'Hyperspace' ... zulke dingen mis ik.
Hint: kijk eens bij de platenwinkel of vanaf 6-2 bij Bol.com.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:52 schreef Yozzz het volgende:
Kan iemand mij even hints PM'en over het album, ik kan hem maar niet vinden
Als ik het goed vind, koop ik het heus wel. Het liefst zelf uit de handen van de artiest tijdens een concert. Voor een band als Nada Surf kan ik me dan goed voorstellen. Met grote bands heb ik echter geen medelijden.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef piepster het volgende:
[..]
Hint: kijk eens bij de platenwinkel of vanaf 6-2 bij Bol.com.
Die artiesten moeten ook ergens van eten.
Hee, daar moet ik eigenlijk heen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:40 schreef dikkedoelie het volgende:
26 februari zijn ze te zien in de Melkweg. 4 februari het nieuwe album! Ben erg benieuwd.
Je kunt ook parkeren onder het Museumplein en dan naar de Melkweg lopen (ongeveer 10 minuten).quote:Op zondag 24 februari 2008 12:41 schreef Ace1 het volgende:
Dinsdag melkweg!![]()
Weet iemand waar ik het beste de auto kan parkeren? Treinen naar tilburg is niet meer mogelijk na het concertLaatste trein gaat rond half 11.
Voor een avondje is dat eigenlijk ook wel goed te doen ja. Ik ben gewend om meteen uit te gaan van heel lang parkeren en dan is daar parkeren toch wat duurder.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je kunt ook parkeren onder het Museumplein en dan naar de Melkweg lopen (ongeveer 10 minuten).
Of in de parkeergarage aan de Marnixkade, idem stukje lopen.
Heb je mijn PM ontvangen?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:41 schreef Ace1 het volgende:
Dinsdag melkweg!![]()
Weet iemand waar ik het beste de auto kan parkeren? Treinen naar tilburg is niet meer mogelijk na het concertLaatste trein gaat rond half 11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |