Leuke meid, prima dat je geloofd, maar dit...quote:Met een hart vol van twijfel volg ik aardse wijsheid.
Vergeef mij toch mijn ongeloof; hernieuw het vuur in mij.
Ik bouwde zelf een altaar van dingen van de wereld.
Ik wandelde op wegen ver bij U vandaan.
Vergeef mij, Heer en help mij opnieuw uw weg te gaan.
Wees genadig, Heer vergeef mij. Wees genadig voor mij.
Wees genadig - Opwekking 624
Precies dit... Tegenwoordig gaan veel mensen op vakantie om dat te kunnen laten zien op FB.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies, kansloos. Leuk dat mensen op (verre) vakanties gaan als ze het doen omdat ze het leuk vinden. Maar triest als het (ook) bedoeld is als statussymbool.
quote:Zou voor Afrika toch niet echt werken wel, dan zou de Mug daar uitsterven.
quote:k ziejjj ginne mosselll!!!!!wwHHhaaahahahahahah xxxx julliejj !!! goejeh kuttekapsterrr !!!!! K kom 1 dezer dageh buurtehhhh!!!!hahahahahaha ..........en nog .........hahahahaahaahaha dn drielsehh mauw clubb ffe vast veurberiedehhhh!!!!!hahahahaah groetjusss!!!!!hahaha en nne kusss!!!!!!X Bveh pp me balleh!!!!!!hahaha madde gevehhhh!!!hahaha
Dit is waarom het hebben/behouden van een dialect verrijkend is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:03 schreef snakelady het volgende:
Ik zie net deze reactie bij iemand staan, WTF.
[..]
Dat het in dialect is ok maar het overmatig gebruik van uitroeptekens en de letter "H" maakt het geheel wat ehm...overdreven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:06 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dit is waarom het hebben/behouden van een dialect verrijkend is.
Kidding of coursequote:Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat het in dialect is ok maar het overmatig gebruik van uitroeptekens en de letter "H" maakt het geheel wat ehm...overdreven.
Ok, daarbij zou ik toch ook wel naar de instellingenknop grijpen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:03 schreef snakelady het volgende:
Ik zie net deze reactie bij iemand staan, WTF.
[..]
Hoezo is dat een photoshop dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:36 schreef x-Lily het volgende:
Iemand heeft een termometer met 44 graden geupload en erbij gezet dat dat in Drente is, goede fotoshop
Het was gisteren geen 44 graden in Drente, maximale temperatuur in Nederland was misschien 36. En bij 40 graden is er iets met dat de eiwitten van de mens kapot gaan...quote:
En een thermometer die uit de wind en in de zon hangt, hoe warm denk je dat die wordt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:37 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Het was gisteren geen 44 graden in Drente, maximale temperatuur in Nederland was misschien 36. En bij 40 graden is er iets met dat de eiwitten van de mens kapot gaan...
Kan makkelijk, hier gaf de thermometer ook 42 graden aan. Vol in de zon en uit de wind kan het zelfs nog een stuk hoger.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:37 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Het was gisteren geen 44 graden in Drente, maximale temperatuur in Nederland was misschien 36. En bij 40 graden is er iets met dat de eiwitten van de mens kapot gaan...
Hoe heb je gereageerd? Hoeveel eieren deze persoon gegeten heeft? Hoeveel kalfjes hij/zij gegeten heeft? Hoeveel biggetjes? Hoeveel kuikentjes?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef Mestras het volgende:
Deze door een reli gekkie
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Hoe heb je gereageerd? Hoeveel eieren deze persoon gegeten heeft? Hoeveel kalfjes hij/zij gegeten heeft? Hoeveel biggetjes? Hoeveel kuikentjes?
Gevraagd of Obama het wel goed vind als een willekeurig iemand een embryo zonder toestemming van de moeder weg haalt?
Gevraagd of het ook legaal is om iemand te dwingen om moeder te worden?
quote:Lekker makkelijk om als man te zeggen
Ik vind hem leuk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef lurf_doctor het volgende:
GS heeft ze verzameld
[ afbeelding ]
Ik kan (helaas) ook bijna den gehelen kaart afstrepen.
Ik snap dat ook echt niet. Vakantie = vakantie en ga genieten ipv op facebook te zitten en foto's te delen. Als je dan perse vakantiefoto's wilt delen, doe dat dan na je vakantiequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:26 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Precies dit... Tegenwoordig gaan veel mensen op vakantie om dat te kunnen laten zien op FB.
Een kennis van mij is dit jaar een week op Mallorca geweest, hartstikke leuk natuurlijk, maar op FB lijkt het alsof ze er een jaar heeft gezeten...Elke dag zeker 5 updates en echt overal inchecken en vooral heel veel foto's van zichzelf.
Dan gaat het niet meer alleen om een leuke vakantie denk ik dan.
Van een oud collega van mij die dus echt een jaar weg is, (is aan het werken en reizen) daar komt zo af en toe een foto voorbij (en dan juist van de mooie omgeving), dat vind ik nou leuk, iemand die dus ook echt bezig is met het reizen en dat dus voor zichzelf doet, niet voor de buitenwereld.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Gwoon uw bakkes houwe meej uw gemurremereer goffers brabants is keistrak jong!
..want daar brandt nog licht!![]()
![]()
En die moet volgens jouw beeld van een vakantie verlopen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook echt niet. Vakantie = vakantie
Want genieten is iets doen dat niet online is?quote:en ga genieten
Ik ga op vakantie om de hele dag op m'n luie reet aan het zwembad te liggen met free wifi.quote:ipv op facebook te zitten en foto's te delen. Als je dan perse vakantiefoto's wilt delen, doe dat dan na je vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ongesteld zijn is ook moord, dan gaat er een eicel dood.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef Mestras het volgende:
Deze door een reli gekkie
[ afbeelding ]
STOPPEN MET ONGESTELD ZIJN JULLIE!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:23 schreef x-Lily het volgende:
[..]
ongesteld zijn is ook moord, dan gaat er een eicel dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |