Nou precies. Wat stelt nou voor? Instagram fotootje er bij, en klaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:57 schreef Matty___ het volgende:
[..]
beetje met frontpage aan de slag. zo moeilijk is dat toch niet. Maar moet dan wel in comic sans en geel op groene achtergrond
en niet te vergeten de nodige javascriptquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou precies. Wat stelt nou voor? Instagram fotootje er bij, en klaar.
Dat is wel het mooiste beroepquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:41 schreef Finland. het volgende:
Ergens moest ik lachen
Na vanavond weet ik het zeker. Ik wil niet langer naar school om later op een stoffig kantoor te gaan werken. Nee ik wil dolgraag coach van de Nederlandse hockeysters worden. Echter zoek ik nog een assistent.
Die link slaat echt nergens op, dat weet je?quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:23 schreef Jerkmaine het volgende:
Denk je de bullshit hoaxes uit je mailbox-periode achter je te hebben. Verplaatst het zichzelf naar Facebook...
[ afbeelding ]
Uiteraard heb ik een reactie geplaatst met dit linkje erbij, kon 't niet laten...
En een druk knipperend gifje erbij 'Under Construction'quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou precies. Wat stelt nou voor? Instagram fotootje er bij, en klaar.
In dat item wat google vindt staat deze zin: De diefstal van auto's zal afnemen als alle auto's een chip ingebouwd krijgen. Dus ik dacht dat jij bedoelde dat chips helemaal geen kwaad konden. 30 seconden later besefte ik me dat je bedoelde dat het onzin was omdat google niks kon vinden op trefwoorden uit dat domme facebookbericht.quote:
Erg herkenbaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef lurf_doctor het volgende:
GS heeft ze verzameld
[ afbeelding ]
Ik kan (helaas) ook bijna den gehelen kaart afstrepen.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:47 schreef Bluurgh het volgende:
Ik hoop altijd dat dat soort mensen kanker krijgen en zich kunen realiseren hoeveel zin het nou heeft gehad om van die kankerplaatjes te posten
"hashtack"quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:59 schreef lurf_doctor het volgende:
GS heeft ze verzameld
[ afbeelding ]
Ik kan (helaas) ook bijna den gehelen kaart afstrepen.
Je hebt wel een gouden adidas tas, maar geen facebook???quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:49 schreef x-Lily het volgende:
Mensen die allemaal dingen als wollah je lult zeggen als je zegt dat je geen Facebook hebt. En dat al een paar maanden
Ik had wel Facebook ooit. Maar Facebook is zo dom en kansloos geworden, dat ik het had verwijderdquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:54 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Je hebt wel een gouden adidas tas, maar geen facebook???
GTFO...
En nu zit je weer op hyves samen met de andere diehards?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:56 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik had wel Facebook ooit. Maar Facebook is zo dom en kansloos geworden, dat ik het had verwijderd
Neequote:Op maandag 13 augustus 2012 16:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
En nu zit je weer op hyves samen met de andere diehards?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |