Spoiler?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Volgut het volgende:
IEMAND DIE HECHTINGEN IN HAAR KONT HEEFT EN DAAR EEN FOTO VAN PLAATST, JE KAN TE VER GAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo, anders geloof ik het echt niet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:09 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarom pics?Je ziet ook nog haar is van een meisje.
Dat was op hyves stond in de mijngeheim heb ik eens gelezen toen ik op vakantie was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:52 schreef Apotheose het volgende:
ik hoorde laatst een verhaal van iemand die een hele vakantie verzonnen heeft om zo indruk te maken op facebook!!!!! Klinkt te idioot om waar te zijn eigenlijk
En dan ook nog fotos photoshoppen. Riskant
Het moet ook altijd maar zo ontzettend positief zijn op fb natuurlijk. Kijk mij een vet leuk leven hebben! #Whoop #whoop! (waar dat op slaat?) #lifesgood #zinin #vreugde. Kortom:
http://www.marketingfacts(...)leven-heeft-dan-jij/
Dan geloof je het niet, tis toch echt zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hallo, anders geloof ik het echt niet hoor
Vuige boktor, censureer dan de naam enzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, tis toch echt zogeen pics, wil niet herkenbaar zijn.
Pics van de rest van het lijf?quote:
hoe kwam men erachter?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:11 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat was op hyves stond in de mijngeheim heb ik eens gelezen toen ik op vakantie was.
Gwoon uw bakkes houwe meej uw gemurremereer goffers brabants is keistrak jong!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier ook mensen die in een Brabants dialect typenBrabants
maar op Facebook gewoon ABN, aub.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Gwoon uw bakkes houwe meej uw gemurremereer goffers brabants is keistrak jong!
..want daar brandt nog licht!![]()
![]()
Ik lees het limburgs dialect, Fries, papiaments, spaans, engels, turks en nog 2 talen waar ik de oorsprong niet echt van ken..... terwijl 99% van hen ook Nederlands kan praten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Hier ook mensen die in een Brabants dialect typenBrabants
maar op Facebook gewoon ABN, aub.
Man, ik ben een ras-Brabander en je hoort ook meteen dat ik uit Brabant kom, maar om op Facebook zo plat te gaan typen, nee. Zelfde geldt voor al die Limbo'squote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Gwoon uw bakkes houwe meej uw gemurremereer goffers brabants is keistrak jong!
..want daar brandt nog licht!![]()
![]()
Net alsof je een carnavalskrant leest!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Man, ik ben een ras-Brabander en je hoort ook meteen dat ik uit Brabant kom, maar om op Facebook zo plat te gaan typen, nee. Zelfde geldt voor al die Limbo's
Picsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:09 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarom pics?Je ziet ook nog haar is van een meisje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig joh.
Zijn hele facebook is een beetje triest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Twiddel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum, tokkie
Twiddel![]()
Het vergt inderdaad een flink portie lef om die laatste foto te posten ja, dan moet je wel sterk in je schoenen staan.![]()
Waarom geen foto van een aandachtsgeile 15-jarige op de homepage van facebook.It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Van die statussen in het dialect inderdaad, ik ben geboren en getogen Limburger maar ik zit echt vijf minuten alle woorden te ontcijferen om er dan achter te komen dat Greet naar de abortuskliniek is geweest en nu heerlijk is aan het #Geneetsje van een bakkie waarmee ze haar lichaamsvocht weer op peil brengt
Ga weg![]()
Kwam net deze tegen...Leuke meid, prima dat je geloofd, maar dit...quote:Met een hart vol van twijfel volg ik aardse wijsheid.
Vergeef mij toch mijn ongeloof; hernieuw het vuur in mij.
Ik bouwde zelf een altaar van dingen van de wereld.
Ik wandelde op wegen ver bij U vandaan.
Vergeef mij, Heer en help mij opnieuw uw weg te gaan.
Wees genadig, Heer vergeef mij. Wees genadig voor mij.
Wees genadig - Opwekking 624![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |