Lekkere familiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
Een oom die onder je zus haar bikinifoto zet ''ziet er goed uit''![]()
En dan met drank op gaan facebooken, mijn godquote:
aangetrouwde kies je niet zelf uit hequote:
Dat mijn moeder gelukkig niet, ze zit nu wel naast me te facebookenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:07 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
En dan met drank op gaan facebooken, mijn god__!!!!
Prijs jezelf gelukkigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
aangetrouwde kies je niet zelf uit he![]()
Maar op zich wel aardig.
[..]
Dat mijn moeder gelukkig niet, ze zit nu wel naast me te facebooken![]()
'' oh al die reacties op mijn foto leuk vind ik dat ''
'''hey dat is een oude bekende heb ik vroeger mee op de basisschool gezeten, wat leuk!!!''
Doet me denken aan die kneus uit dat eerdere topic die ook iemand wilde versieren. Die door de poster klaas kippengaas ofzo genoemd werd.quote:
Misschien is het een troll?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:27 schreef padlarf het volgende:
Zelfs Klaas Kippengaas vond ik minder kansloos
QFTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Klaas kippengaas is een absolute koning.
Volgens mij is het beter als jou moeder uitlogt en nooit meer inlogt, sorry, klinkt hard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:26 schreef Quotidien het volgende:
Mijn moeder heeft enkele maanden geleden ook Facebook ontdekt. Negeert me nu compleet als ze foto's van feestende kinderen aan het bekijken is of één of ander stadje op haar pagina probeert te krijgen.
In het begin zei ze aan de telefoon tegen een moeder van zo'n kind met copy paste teksten wat een leuke humor die had. En een joch dat alles volspamt met foto's van z'n vakantie vind ze helemaal geslaagd in het leven, want kijk hem eens alles voor elkaar hebben.
Ik weet het. Mijn oma heeft het ook, die spamt m'n hele wall vol. Kijk ik in haar Facebook-geschiedenis (quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:30 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter als jou moeder uitlogt en nooit meer inlogt, sorry, klinkt hard.
nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh, dus ik mag de dag voordat mijn vakantie begint niet op FB zetten dat ik een geniale week ga hebben met m;n vrienden?
Pics...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:08 schreef Volgut het volgende:
IEMAND DIE HECHTINGEN IN HAAR KONT HEEFT EN DAAR EEN FOTO VAN PLAATST, JE KAN TE VER GAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom pics?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Pics...
PM maar, censureer de naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |