Het is TRV, dus waarom niet? Kunnen er nooit genoeg zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:15 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb nog een pak foto's van onze trip maar weet niet of het echt de bedoeling is dat er hier een mega foto topic komt
valt allemaal beter mee dan veel mensen zeggenquote:Op maandag 3 september 2012 11:31 schreef Evy_ het volgende:
Japan staat nog hoog op mijn lijstje. Lijkt me echt een super interessant land.
Hebben de hotels daar een beetje een goede prijs/kwaliteit verhouding?
1600 - 3500 yen / night, tenzij je natuurlijk erg duur wilt overnachten.quote:Op maandag 3 september 2012 11:31 schreef Evy_ het volgende:
Japan staat nog hoog op mijn lijstje. Lijkt me echt een super interessant land.
Hebben de hotels daar een beetje een goede prijs/kwaliteit verhouding?
Wilde ook liever direct, maar het prijsverschil was gewoon iets te groot. Wel balen hoor. Heb al zo de schurft aan vliegenquote:Op maandag 3 september 2012 10:27 schreef matthijst het volgende:
629, nette prijs, ga volgend voorjaar weer, maar moet nog boeken.
Liever rechtstreeks, maar KLM zit boven de 1000 euro op het moment, dus ook maar 's met BA denk ik.
Wij betalen voor sunroute plaza zo'n 110 euro per nacht. Dat valt dus wel mee. Is overigens zeer centraal gelegen. Kilometer of drie verderop zit er ook één en die kost iets van 85 euro per nacht. Wij hebben geoekt via booking.com, geloof ikquote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef matthijst het volgende:
Waar boek je zoiets?
Waar zat je toen (welk hotel)?
Zit te kijken, maar Sunroute kost 175-200 euro, dus goedkopere optie zou leuk zijn
Top hotel inderdaad; 3x geweest nu, vind lokatie echt perfectquote:Op maandag 3 september 2012 14:37 schreef IntensiveGary het volgende:
Wij betalen voor sunroute plaza zo'n 110 euro per nacht. Dat valt dus wel mee. Is overigens zeer centraal gelegen. Kilometer of drie verderop zit er ook één en die kost iets van 85 euro per nacht. Wij hebben geoekt via booking.com, geloof ik
ik moet dus terug he ... ik ben het Kirin bier museum vergeten te bezoeken :-) volgend jaar hopelijk ... LinuxCon 2013 zou ik toch graag gaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:56 schreef Pheno het volgende:
Altijd weer "ik wil weer terug" als ik foto's zie
Yokohama vond ik zelf erg leuk, even wat winkeltjes checken, het ramenmuseum in en in chinatown rondhobbelen,
quote:Op woensdag 5 september 2012 08:56 schreef Pheno het volgende:
Altijd weer "ik wil weer terug" als ik foto's zie
Yokohama vond ik zelf erg leuk, even wat winkeltjes checken, het ramenmuseum in en in chinatown rondhobbelen,
Wij hebben volgens mij voor minstens 100 euro aan water uit die dingen getrokkenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:27 schreef okiokinl het volgende:
raar, geruststellend om die boss koffieblikjes te zien in de automaten. waarschijnlijk omdat ik die sochtens nogal eens zocht...
http://www.gaijinpot.com/quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En is er eigenlijk een soort Japanse funda? Niet dat ik van plan ben te verhuizen, maar vind het wel altijd leuk om zulk soort dingen te bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |