Jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jou.
Deze post print ik uit, hang ik op en daar kijk ik naar als ik in bed ligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kamer beetje opruimen en van dat soort shizzlequote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Muisraket het volgende:
Maar serieus: denk even naar buiten, veel te veel schoonmaken en hoesten.Gij?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deze post print ik uit, hang ik op en daar kijk ik naar fap ik op als ik in bed lig
[..]
Fappen op je quote en van dat soort shizzle
Jij kent de waarheid, maar dat wil niet zeggen dat je die moet delenquote:
Ligt aan jou.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Muisraket het volgende:
Ligt het aan mij of is zondag echt de universele was-/schoonmaak-/opruimdag?
Ja sinds kort kan ik na uitgaan eindelijk uitslapenquote:
pff tis zo'n zooi dat ik 't morgen maar doequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja sinds kort kan ik na uitgaan eindelijk uitslapenHoe gaat het met je kamer opruimen?
Daar komt dus helemaal niks van terecht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
pff tis zo'n zooi dat ik 't morgen maar doe
Dan heb je nog even de tijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:10 schreef bijdehand het volgende:
nee ik denk dat ik 't nieuwe schooljaar start met een kamer die lijkt op hiroshima
Dadelijk door de muur heen ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef Muisraket het volgende:
Mijn moeder is aan het boren, wil schilderijtjes ophangen of zo... Boeiend zou je denken, behalve dat we volgens mij nog beter de biereco's in hadden kunnen huren. Benieuwd of er zometeen een groot gat in de muur zit.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:58 schreef shifto het volgende:
Moggol
Brabantse rijdt twee keer in op ex-man
Wat een kutleven heb jij zeg. Een kutleven en een schoon huis.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
Zo, alles schoon, moet ik zo toch voor de 2e keer in 2 dagen BBQen
Groot gelijk. Buitenkant half verbrand, binnenkant niet echt gaar. Nee, barbecuevoedsel is ook niets voor mij.quote:
Of je moet iemand hebben die dat erg goed kan, maarja, dan ga ik liever grillen of heb ik het uit de panquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Groot gelijk. Buitenkant half verbrand, binnenkant niet echt gaar. Nee, barbecuevoedsel is ook niets voor mij.
Da's bijna niet mogelijk, want barbecue.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of je moet iemand hebben die dat erg goed kan, maarja, dan ga ik liever grillen of heb ik het uit de pan
Ben ooit bij een bbq geweest waarbij een kok ging bbq'en en ik moet zeggen dat dat wel erg lekker was.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's bijna niet mogelijk, want barbecue.Dus inderdaad gewoon grillen en zo.
Picture is unrelated of ik ben dom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:53 schreef shifto het volgende:
Ligt idd aan de persoon die aan het BBQen is
[ afbeelding ]
Of allebeiquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Picture is unrelated of ik ben dom.
Kan ook.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of allebei[ [url=ik snap de link ook niet]afbeelding[/url] ]
Kan, maar is wss nietquote:
Pics? Ik ga er mss morgen ff heenquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef Blik het volgende:
Dik podium hebben ze gebouwd bij het Centraal Station voor morgen, zag er indrukwekkend uit toen ik er langsreed vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |