Vriend van mij heeft daar vlakbij ook een appartementje gekochtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vlakbij het rivierenplein, langs de Aa
aah okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Woonde ik alquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef AapO het volgende:
[..]
aah oknjah gefeliciteerd iig
is dit voor het eerst dat je op jezelf gaat wonen ? of woonde je al op jezelf ?
Nouuuu kom maar op danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:
Gefeli Jori!En Barrie, niet zeiken met je 'kijk ze sportief doen', want jij gaat met bdh hardlopen hoor, al moet ik je aan je haren je huis uit slepen!
Nee Barrie gaat turnen dus niet hardlopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:37 schreef Muisraket het volgende:
Gefeli Jori!En Barrie, niet zeiken met je 'kijk ze sportief doen', want jij gaat met bdh hardlopen hoor, al moet ik je aan je haren je huis uit slepen!
Niet want je zit nog in de kastquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
Als ik homo zou zijn zou ik wel joehoe hebben getypt ipv waddup
Ik heb anders een filmpje waar 'ie eruit komt.quote:
Waarom zou ik dan zo verliefd zijn op jou?? Nou??quote:
IK MOET JE IETS VERTELLENquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb anders een filmpje waar 'ie eruit komt.
Dat was een grapje, geen serieuze opmerking. xx kapitein overduidelijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat je zo'n serieus antwoord geeft op een opmerkingHeb je iets te verbergen?
Nee, dat zei ik vrijdag 10 augustus 2012 om 18:46 uur. Dat is 4 minuten geleden.quote:
Homo zijn is een opluchting, ik wou dat ik het was. Vrouwen zijn echt om gek van te wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:50 schreef shifto het volgende:
Daarbij vind ik dat jullie BDH niet zo moeten vervelenHomo zijn is geen misdrijf!
Nee een overtredingquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:50 schreef shifto het volgende:
Daarbij vind ik dat jullie BDH niet zo moeten vervelenHomo zijn is geen misdrijf!
Ik mis wat geloof ik, jij studeerde toch nog?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zul je zien dat je op vrouwelijke homo's valt... Voor een half uurtje kei gezellig, daarna wil je ze nog erger uit het raam gooien dan de meeste vrouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Homo zijn is een opluchting, ik wou dat ik het was. Vrouwen zijn echt om gek van te worden
Of zo'n leatherboy typequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zul je zien dat je op vrouwelijke homo's valt... Voor een half uurtje kei gezellig, daarna wil je ze nog erger uit het raam gooien dan de meeste vrouwen.
Bahbah. Dan past een bear beter bij bdh.quote:
Een beer of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bahbah. Dan past een bear beter bij bdh.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_%28gay_culture%29quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een beer of bedoel je iets anders?
Dat ziet er al apart uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_%28gay_culture%29
Serieus, als bdh echt gay zou zijn, zo hij daar zo goed passen.quote:
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus, als bdh echt gay zou zijn, zo hij daar zo goed passen.Groot lichaam en harig.
http://www.rabobank.nl/pa(...)n/generatiehypotheekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik mis wat geloof ik, jij studeerde toch nog?
Hoe kom je dan aan een hypotheek?
Anyway, gratz!
Je weet wat ze bedoelen, knuffelbeer van mequote:
Ik ben er niet en meteen wordt er gespeculeerd wat voor homo ik zou zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je weet wat ze bedoelen, knuffelbeer van me
Ah, dat verklaart, merciquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:06 schreef DeJori het volgende:
Goeienavond
[..]
http://www.rabobank.nl/pa(...)n/generatiehypotheek
Vrouwenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:29 schreef Muisraket het volgende:
Om 7 uur opstaan omdat je vroeg wil hardlopen en om half 10 nog steeds niet geweest zijn, omdat je te moe bent. (En mijn benen zijn van spaghetti).
Zo dom dit.
Mutsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:29 schreef Muisraket het volgende:
Om 7 uur opstaan omdat je vroeg wil hardlopen en om half 10 nog steeds niet geweest zijn, omdat je te moe bent. (En mijn benen zijn van spaghetti).
Zo dom dit.
Naar de stad en niet langs familie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee ik weet niet wat ik zal gaan doen vandaag. Bank hangen of naar de stad & langs familie. Al die keuzes in het leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |