SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.
Esses zijn UIers![]()
welke camo er gedragen word is een politieke beslissing?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:26 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, gewoon onze eigen vlekkenpakken. We hoeven niet het kleine neefje van de USA te zijn.
De politiek moet zich er niet tegen aan bemoeien. Want het zou mij niets verbazen als de USA ooit eens de grote vijand is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:29 schreef m.k het volgende:
[..]
welke camo er gedragen word is een politieke beslissing?
Vergeleken met de vorige keren wel...quote:
Maakt niet uit wat voor werk ze doen of waar je ze tegen komt. Vrouwen willen geen nee horen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:16 schreef paintmeester het volgende:
Hey baby savy getting your cock sucked, 20 euro?
No
I give you good shag over there in parkinglot we have good time...
No!
You want two girls baby?!!!!!
mogguh? Ik ben godver nog steeds naar jullie aan het zoeken in het vondelparkquote:
Beter zoeken dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 05:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
mogguh? Ik ben godver nog steeds naar jullie aan het zoeken in het vondelpark
ohquote:
Baal dat die van mij voor de skydive verkocht zijn. Had eigenlijk wel willen afwachten (achteraf) wat het online gokken straks met de facebookaandelen gaat doen (eerste is net gestart, de tweede start volgend jaar)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |