Idd, terwijl het eik alleen maar om Azië draait.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:20 schreef Peunage het volgende:
Ik word moe van mensen die denken dat Ramadan is om mensen in Afrika te voeden....
Deze man.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Idd, terwijl het eik alleen maar om Azië draait.
HAHAHAHAA. Is die jongen serieus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:41 schreef Tacfarinas het volgende:
Gulmez is weer de blanke medemens aan het entertainen.
Lotgenootquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat niet hoor.Ik word steeds geëmogifd omdat ik sji-iet ben.
Toevallig!quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
En drink smakelijk niet te vergetennomnomglokglokglok
Heb je wel eens dadels gegeten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Boh ja ben nog lekker beziglang geleden.dat ik mn eten zo gewaardeerd heb
![]()
*drukt*quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
Mensennn niet op mn maag drukken aub:@
Op momenten had ik het wel even beetje zwaar, maar vrije dag en naast boodschappen niks te doen dus was goede dag om eens te proberenquote:
Ja ik heb het nooit echt openlijk gezegd maar daar wordt ook nooit naar gevraagd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij moslim was
True. Waar kom je vandaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik heb het nooit echt openlijk gezegd maar daar wordt ook nooit naar gevraagd.
in Nederland vond ik het wel te doen maar dag 1 in Marokko onder de felle zon viel ik bijna om.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op momenten had ik het wel even beetje zwaar, maar vrije dag en naast boodschappen niks te doen dus was goede dag om eens te proberenen toen de zon verdwenen was, heerlijk genieten hehe .
1 post hierboven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
True. Waar kom je vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |