Ja, de huisprijzen en huizenmarkt is wel erg dramatisch in Nederland, ook zijn de huizen mooier in belgië, maar je moet je ook wel bedenken, Nederland heeft 1,5x meer wegennet dan Belgie, maar in België heb je echt hele grote files, elke dag, kilometers lang. Ook de mensen in Nederland zijn veel vrolijker, vriendelijker en socialer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:05 schreef xaban06 het volgende:
Arcadia: Leuk al die cijfers enzo, maar ik kijk naar de leefstandaarden. Belcikadaki familie hebben allemaal of vrijstaande woningen of 2onder1 kap woningen, grotendeels afgelost en allemaal een nette auto.
En als ik hier kijk.... bijna allemaal huurhuizen
Omg mei 2011 rawrrquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het avontuur van Ugh Ugh en Dyani. ?
OP:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
vergader topic en dan mag ik mijn kijk er op niet uiten wtf vergadering denk je dat je doet hier dan :S
@jan piraat, boerenwijsheid inderdaad, mijn user naam en plaatje moeten je niet afleiden van de wijsheid die ik uit
http://www.autoblog.nl/be(...)ederland-is-nummer-2quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, de huisprijzen en huizenmarkt is wel erg dramatisch in Nederland, ook zijn de huizen mooier in belgië, maar je moet je ook wel bedenken, Nederland heeft 1,5x meer wegennet dan Belgie, maar in België heb je echt hele grote files, elke dag, kilometers lang.
Klopt, je mag er een topic buiten dit erover openen om erover te praten/discussieren, maar hier mag het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
vergader topic en dan mag ik mijn kijk er op niet uiten wtf vergadering denk je dat je doet hier dan :S
@jan piraat, boerenwijsheid inderdaad, mijn user naam en plaatje moeten je niet afleiden van de wijsheid die ik uit
tl;drquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het avontuur van Ugh Ugh en Dyani. ?
Even veel files, je moet je beseffen dat er maar 10,9 miljoen mensen in Belgie wonen en 17 miljoen in Nederland, plus Nederland is groter, in grote steden zoals Brussel en Antwerpen, kom je bijna altijd in de file terechtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/be(...)ederland-is-nummer-2
Bijna even veel files dus. Ik sta liever 2 min langer in de file maar heb wel een mooi betaalbaar woning met een leuke auto.
Je praat wel erg makkelijk over dat vasten: 'een paar uurtjes'. Ik zou zeggen doe lekker met me mee morgen tot uurtje of 21:30 niks eten of drinken en vindt het uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:07 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Brussel nog maar 1x geweest, kan er niet over praten. Maar door Antwerpen vaak gereden, zelden file gehad. Of ik ontwijk ze altijd net kwa tijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Even veel files, je moet je beseffen dat er maar 10,9 miljoen mensen in Belgie wonen en 17 miljoen in Nederland, plus Nederland is groter, in grote steden zoals Brussel en Antwerpen, kom je bijna altijd in de file terecht
Die problemen komen sowieso met hoe het nu is, tot de tijd dat ze het veranderen kun je er best goed leven jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Brussel nog maar 1x geweest, kan er niet over praten. Maar door Antwerpen vaak gereden, zelden file gehad. Of ik ontwijk ze altijd net kwa tijd
Staatsschuld felan, banane, stropdasmannen ugrassinlar. Als ik maar mooi kan wonen en leven toch?
Ja, hier is wel belastingparadijs in vergelijking met Nederland, al die miljonairs net over de grens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:13 schreef xaban06 het volgende:
Sukretmek lazim tabi, ik heb in NL ook een koopwoning, een redelijk nette auto. Maar in Belgie is het allemaal toch wat makkelijker enzo
Nee. Gewoon bankspaarhypotheek bij Delta Lloyd met ~5% rente.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, hier is wel belastingparadijs in vergelijking met Nederland, al die miljonairs net over de grens.
Heb jij trouwens helal hypotheek?
sorry mamaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verwachtte ook niet veel van jou.
[ afbeelding ]
dat ben ik maar vraag mij dus af waarom er gevast word in deze tijd terwijl je weet dat je niet eens in de buurt komt van de echte nodige mensen het gebaar nutteloos is, en er dus een futiel gebaar gemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
OP:
Dit topic is niet een:
- Bashtopic
- Discussietopic
- Zeur topic.
Maar een plek voor vastende, geïnteresseerden en alle anderen soorten betrokkenen samenkomen om er over te kletsen.
Ik dacht van iemand gehoord te hebben dat er helal hypotheek was in Nederland, ik dacht ING, maar ik heb het zelf niet gezien, lijkt me sterk dat ze je rentevrije hypotheken geven in Nederland.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon bankspaarhypotheek bij Delta Lloyd met ~5% rente.
Wat is jouw doel in het leven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
dat ben ik maar vraag mij dus af waarom er gevast word in deze tijd terwijl je weet dat je niet eens in de buurt komt van de echte nodige mensen het gebaar nutteloos is, en er dus een futiel gebaar gemaakt moet worden.
Is het om het eigen ego te boosten of? :S
zie er de kunst niet van in of waarom het speciaal moet wezen.
maar ja ben ook maar een simpele kaaskop ..
Je betaalde in plaats van rente een winstopslag, dus de bank kreeg zijn winst gewoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik dacht van iemand gehoord te hebben dat er helal hypotheek was in Nederland, ik dacht ING, maar ik heb het zelf niet gezien, lijkt me sterk dat ze je rentevrije hypotheken geven in Nederland.
een maand niet eten is niet mijn doel om me zelf speciaal en goed te voelen omdat ik me dan zogenaamd kan inleven hoe het is om het slecht te hebben.quote:
Als jij vraagt waarom moslims vasten krijg je er echt wel antwoord op hoor. Als jij al een mening ingenomen hebt en hier komt met 'wat jullie doen is nutteloos, waarom doen jullie het alsnog?' krijg je een ander soort antwoord.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:15 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
dat ben ik maar vraag mij dus af waarom er gevast word in deze tijd terwijl je weet dat je niet eens in de buurt komt van de echte nodige mensen het gebaar nutteloos is, en er dus een futiel gebaar gemaakt moet worden.
Is het om het eigen ego te boosten of? :S
zie er de kunst niet van in of waarom het speciaal moet wezen.
maar ja ben ook maar een simpele kaaskop ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |