Blijkbaar ben je geagiteerd, zit je iets dwars?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:20 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
een maand niet eten is niet mijn doel om me zelf speciaal en goed te voelen omdat ik me dan zogenaamd kan inleven hoe het is om het slecht te hebben.
wat is jou doel dan hiermee?
Sanada, Allah rahatlik versinquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:21 schreef xaban06 het volgende:
Neyse ik ga wat drinken en slapen. Hayirli sahurlar en iyi geceler
ik wil graag de mening horen dan waarom jullie nog vasten in deze tijd van overvloed en waar een financiële donatie meer wonderen zou doen dan een tijdje "omg ik heb het erg zwaar omdat we bijna niks eten maand" hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jij vraagt waarom moslims vasten krijg je er echt wel antwoord op hoor. Als jij al een mening ingenomen hebt en hier komt met 'wat jullie doen is nutteloos, waarom doen jullie het alsnog?' krijg je een ander soort antwoord.
Wat zijn de fundamenten van islam? Vertel me dat eens? Als je dat wist zou je zo'n vraag niet stellen en totaal de zin van ramadan niet begrijpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:23 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
ik wil graag de mening horen dan waarom jullie nog vasten in deze tijd van overvloed en waar een financiële donatie meer wonderen zou doen dan een tijdje "omg ik heb het erg zwaar omdat we bijna niks eten maand" hebben.
gewoon waarom dit terwijl er meer opties zijn die echt wat bijdrage.
Luister je welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
heb het niet over de fundamenten van de islam heb het nu alleen over het nut van vasten in deze periode in de tijd. algehele bezinning moet het wezen.. doe dat dan, het idee is nobel het gebaar is futiel in mijn ogen dus waarom doe je het nog :S
mischien tijd dat geloven zicht eens updated naar 2012 en dan heb ik het niet alleen over het moslim geloof
Oké ik ben wakkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLOOO YALLA WAKKER WORDEN ALLEN.
Voelt ff raar want normaal ga ik mn bed uit om beneden theetje en brood te doen maar nu weet ik dat ik helemaal niks magquote:
Ben al wakkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLOOO YALLA WAKKER WORDEN ALLEN.
Ja, Jan is om op te eten, maar moet wachten tot zonsondergangquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vind dit zo schattig
Het komt wel goed, ik moet nog werken tot 4uur en ik krijg veel te maken met eten en drinken op mijn werk dus
Allesch komt goed!
Netjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voelt ff raar want normaal ga ik mn bed uit om beneden theetje en brood te doen maar nu weet ik dat ik helemaal niks magmaar ben er klaar voor en heb goede moed
en een bbq voor vanavond afgeslagen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:28 schreef JanPiraat het volgende:
Goed moment bibti
Update: zojuist gepoetst en 3 keer gespuugd na het spoelen
Estaghfirullah, samen in de koran lezen, zo grappig is ditquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zullen we in de koran lezen nu?
Laat zequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Estaghfirullah, samen in de koran lezen, zo grappig is dit
Ik zou maar niet te veel kopen en bereiden, je maag krimpt een stuk dankzij het vasten, dus je gaat er 's avonds niet zo veel binnen kunnen krijgen - vermoed ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:43 schreef JanPiraat het volgende:
Uurtje of 3 wakker nu en nog niet schuimbekkend op de grondzometeen de lekkerste dingen kopen bij supermarkt voor feestmaal vanavond
Aahja bedankt voor tipquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te veel kopen en bereiden, je maag krimpt een stuk dankzij het vasten, dus je gaat er 's avonds niet zo veel binnen kunnen krijgen - vermoed ik.
Met een koran! Nog enger..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:40 schreef JanPiraat het volgende:
En eng zo'n onbekende FOKker opeens voor de deur :w
Estaghfirullahquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:59 schreef Ayca het volgende:
Weet niet zeker hoe ik dat moet interpreteren...
Haha dan ben ik niet de enige.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:59 schreef Ayca het volgende:
Weet niet zeker hoe ik dat moet interpreteren...
Ja toch, al die haters ughhh. Alsof ik niet genoeg negatieve mensen om mij heen heb, scharen ze zicg ook om mij op de internetzquote:
Gaan we samen koran lezen, dat is zo fout hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toch, al die haters ughhh. Alsof ik niet genoeg negatieve mensen om mij heen heb, scharen ze zicg ook om mij op de internetz
Nah, vind het wel tof van je.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toch, al die haters ughhh. Alsof ik niet genoeg negatieve mensen om mij heen heb, scharen ze zicg ook om mij op de internetz
Mja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gaan we samen koran lezen, dat is zo fout hè, dan mag ik er toch wel om lachen
Thanks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nah, vind het wel tof van je.
Mijn ouders ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verder who cares wat anderen vinden, je doet het niet voor hun zegen ofzo.
Tabi tabi.. terbiyesiz!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Estaghfirullah![]()
Waarom denken vrouwen altijd door
gastquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:15 schreef Arcadia het volgende:
De inhoud van koran is dan tegenstrijdig als je samen lekker bij elkaar op de schoot door de koran zit te bladeren, ik zie daar humor in ja.
De visualisatie vond ik grappig, ik zei niet dat jullie dat echt zouden doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gastalsof we dat zo gaan doen? Sowieso zitten we nu niet bij elkaar en zouden dat dus gewoon online doen. *insert facepalm smiley*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gastalsof we dat zo gaan doen? Sowieso zitten we nu niet bij elkaar en zouden dat dus gewoon online doen. *insert facepalm smiley*
is toch haramquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De visualisatie vond ik grappig, ik zei niet dat jullie dat echt zouden doen!
Ja dit. Estagfurullah.quote:
Wel moet je kappen met bier drinken als je de koran leest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is toch haram
[..]
Ja dit. Estagfurullah.
En met bloeden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel moet je kappen met bier drinken als je de koran leest.
Oké oké... ik lust geen kaneelstokjes btwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tövbe tövbe, ik bedoelde het écht niet zo![]()
Al besloten wat je vanavond gaat eten?
Daarom kaneelstokjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oké oké... ik lust geen kaneelstokjes btw
Allah ne verdiyse. Jij?
Nee, voor straf moet ze hem opeten, beetje de koran eng vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zodat je zelf op kan eten?
Je moet wel 2 dingen weten;quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm too soon.. eerst nog even goed in verdiepen komende jaren
Was ik al op voorbereid ja, geen momemt angstquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet wel 2 dingen weten;
1. besnijdenis
2. als je je toch terugtrekt ben je een afvallige en hakken we je hoofd eraf.
Dus we gaan sowieso in je snijden![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet wel 2 dingen weten;
1. besnijdenis
2. als je je toch terugtrekt ben je een afvallige en hakken we je hoofd eraf.
Dus we gaan sowieso in je snijden![]()
![]()
Graag, mijn vuist is halal voor jou.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik begin het te voelen, sla me ;___;
Vasten verbreken i.v.m. werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
Trigger: Vasten verbreken i.v.m. werk.
Jeetje meteen met gebalde vuistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Graag, mijn vuist is halal voor jou.
Is met liefdequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeetje meteen met gebalde vuist![]()
ik lig alquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aww ga anders even liggen?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij bent pas een huilie,huilie
ik ga vanavond patat etenquote:
Moslims die onder elkaar vechten omdat ze een verschillende stroming aanhangenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sowieso wat moet ik tussen al die Sunnis die mij toch haten.
liefde liefde. lekker belangrijk. Ik ken heleeee lieve Sunni's.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel flexibel als je het over je lichaam kunt smeren en daarna opetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga vanavond patat eten![]()
![]()
![]()
Omgomggom ik ga het over mn lichaam heensmeren
Als jij nou eens wat meer zoals Fatima Al -Zahra was, zouden we je niet haten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omg pas je opppquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga vanavond patat eten![]()
![]()
![]()
Omgomggom ik ga het over mn lichaam heensmeren
Mijn luvvvv dient ter overcompensatie van de haters bebequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat niet hoor.Ik word steeds geëmogifd omdat ik sji-iet ben.
watje en traag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
haha trigg Ninja edit. Ik wilde je net verbeteren maar te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |