De visualisatie vond ik grappig, ik zei niet dat jullie dat echt zouden doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gastalsof we dat zo gaan doen? Sowieso zitten we nu niet bij elkaar en zouden dat dus gewoon online doen. *insert facepalm smiley*
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gastalsof we dat zo gaan doen? Sowieso zitten we nu niet bij elkaar en zouden dat dus gewoon online doen. *insert facepalm smiley*
is toch haramquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De visualisatie vond ik grappig, ik zei niet dat jullie dat echt zouden doen!
Ja dit. Estagfurullah.quote:
Wel moet je kappen met bier drinken als je de koran leest.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is toch haram
[..]
Ja dit. Estagfurullah.
En met bloeden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel moet je kappen met bier drinken als je de koran leest.
Oké oké... ik lust geen kaneelstokjes btwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tövbe tövbe, ik bedoelde het écht niet zo![]()
Al besloten wat je vanavond gaat eten?
Daarom kaneelstokjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oké oké... ik lust geen kaneelstokjes btw
Allah ne verdiyse. Jij?
Nee, voor straf moet ze hem opeten, beetje de koran eng vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zodat je zelf op kan eten?
Je moet wel 2 dingen weten;quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmm too soon.. eerst nog even goed in verdiepen komende jaren
Was ik al op voorbereid ja, geen momemt angstquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet wel 2 dingen weten;
1. besnijdenis
2. als je je toch terugtrekt ben je een afvallige en hakken we je hoofd eraf.
Dus we gaan sowieso in je snijden![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je moet wel 2 dingen weten;
1. besnijdenis
2. als je je toch terugtrekt ben je een afvallige en hakken we je hoofd eraf.
Dus we gaan sowieso in je snijden![]()
![]()
Graag, mijn vuist is halal voor jou.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef JanPiraat het volgende:
Ik begin het te voelen, sla me ;___;
Vasten verbreken i.v.m. werkquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:57 schreef zarGon het volgende:
Trigger: Vasten verbreken i.v.m. werk.
Jeetje meteen met gebalde vuistquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Graag, mijn vuist is halal voor jou.
Is met liefdequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeetje meteen met gebalde vuist![]()
ik lig alquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aww ga anders even liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |