Ok vanwege dat dit topic geen exen/gedumpt topic meer was, vandaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, dat topic draait nog.
Nja, erin blijven hangen niet hoor... had een nieuwe vriendin... die had een "emotionele stoornis"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Ik snap niet waarom je er in blijft hangen. Tevens is er bij mijn ex geen diagnose gesteld, ik herkende een aantal punten. Dat is volgens mij wat ik toen ook had aangegeven.
Oja, dit topic is eigenlijk geen exen/gedumpt topic meer.
Word.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen herken wel een aantal punten in zichzelf of andere. Bij een echte borderliner twijfel je niet.
Word^2quote:
Ik zat erop te wachtenquote:
Tjah sommige punten sloten naadloos aan, ik weet het niet precies want ik heb de website nu niet gelezen en het is ruim een half jaar geleden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen herken wel een aantal punten in zichzelf of andere. Bij een echte borderliner twijfel je niet.
WTF srslyquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij ook myr, ging net over aftrektechnieken
Die punten zijn te breed om niet aan te sluiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah sommige punten sloten naadloos aan, ik weet het niet precies want ik heb de website nu niet gelezen en het is ruim een half jaar geleden.
Ik ben al pro man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij ook myr, ging net over aftrektechnieken
http://www.bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htmquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die punten zijn te breed om niet aan te sluiten.
Hoi papa.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet, jij bent heul liefdelijk en vooral maagdelijk.
Je hebt me niet eens bedankt voor je naamtopic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik je helemaal niet verteld.
Ik zie het nu pasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens bedankt voor je naamtopic.
Ja, alsof ik dat nog nodig heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Myr, het gaat nu over golddigtechnieken!
Steen die snapt het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
"Alle vrouwen zijn potentiële hoeren" -Steen
Hadden wij samen een feestje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Drommel we hadden samen een feestje 2 weken geleden, nog gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |