I knowquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit thee zien drinken en het gaat niet gebeuren ook
is dat erg?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heb wel hard moeten onderhandelen hoorDraai in ruil hier voor de hele week balie
Wel IJStheequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit thee zien drinken en het gaat niet gebeuren ook
Thee met een koffiesmaak, rosé bier, what's nextquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb ook hele mannelijke smaken jacapuchino
Toldya'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van bartje aan de thee
ik denk een opblaasschaap met verlengstuk...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Thee met een koffiesmaak, rosé bier, what's next
Nee want morgen vrij. Maar ja ik heb aan de andere kant hele vervelende klanten, en wat aanvragen afgewezen afgelopen weekquote:
Ik heb wél een creepy foto van jequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Thee met een koffiesmaak, rosé bier, what's next
[..]
Toldya'
Ja. Hele volksstammen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die een chick hebben nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Dat is waarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet er wel iets voor over hebben he
Ik dacht met een hartslagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk een opblaasschaap met verlengstuk...
No shitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb wél een creepy foto van je
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Hele volksstammen.Het is toch echt zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die een chick hebben nu?
Ja dat kan heel vervelend zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee want morgen vrij. Maar ja ik heb aan de andere kant hele vervelende klanten, en wat aanvragen afgewezen afgelopen week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |