quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Is dit ook meteen een finaleplek voor NL?
Estafette topics openen.quote:
Omdat het kan!quote:
gaaf! helaas weer niet live uitgezondenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef TheArt het volgende:
Alles goed gegaan met de wissels
Gewoon even 35 honderdsten van het NR af
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Is dit ook meteen een finaleplek voor NL?
Is dit niet dat Nederlands record wat al meer dan veertig jaar stond en door deze dames pas vorige maand verbroken werd?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef TheArt het volgende:
Alles goed gegaan met de wissels
Gewoon even 45 honderdsten van het NR af
Jonathan Edwards.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef Maver24 het volgende:
oke hier verder
nogmaals, dikke sprong van die amerikaan
hoe heette die engelse hinkstapspringer nou, grote fan van hem altijd geweest
Johnathan Edwards. Heeft nog steeds het WR.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef Maver24 het volgende:
oke hier verder
nogmaals, dikke sprong van die amerikaan
hoe heette die engelse hinkstapspringer nou van 10 jaar geleden ofzoiets, grote fan van hem altijd geweest
Loopt die de finale niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat het kan!
Maar dus geen Esther Akihary, het hoogtepunt voor Nederland doet gewoon niet mee!
Nee. Werd vorig jaar al geëvenaard en werd 3 maanden geleden aan flarden gelopen door een ploeg waar Schippers nog niet eens bij was en werd op het EK atletiek 2 maanden terug nog eens aangescherpt. En nu weer zo'n hap eraf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Is dit niet dat Nederlands record wat al meer dan veertig jaar stond en door deze dames pas vorige maand verbroken werd?
Oh nee zegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef Solar_storm het volgende:
Einde hinkstap-carriere van Leevan Sands. Ging net compleet door zijn knie.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef Solar_storm het volgende:
oei, geen beelden nog gezien op Sporza, waar heb jij het gezien ???quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:30 schreef Solar_storm het volgende:
1/8?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef horned_reaper het volgende:
Wat zijn de kansen voor Martina?
Medaille moet er wel inzitten mijns inziens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef horned_reaper het volgende:
50/50 hij wint of hij wint niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef horned_reaper het volgende:
30% op een medaillequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef horned_reaper het volgende:
gewoon wat ouwehoerenquote:
Yep, heeft ze altijd. Haar memmen zijn wsch allergisch voor sportbh'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Dafne, dat bh-bandje is geen porum
Amerika en Jamaica gaan natuurlijk heersen. FF jinxen hèquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef TheArt het volgende:
5e tijd in totaal, vlak achter de nummers 2, 3 en 4.
BBCquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar zien jullie dat,
Op Sporza zie je niks ervan
BBC ja wtfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar zien jullie dat,
Daarom ff de toplanden jinxenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Als een of twee landen een stokje laten vallen dan is er ook nog wel kans op een plak, er vanuit gaande dat bij NL alles goed gaat
Ik zie volgens mij wel een brancard langs de baan... Maar er is dus een hinkstapspringer die zijn knie heeft afgescheurd ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar zien jullie dat,
Klopt: USA, Jamaica en Ukraine, en dan mogen wij het uitvechten met de andere landen, ligt heel dicht bij elkaar allemaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Amerika en Jamaica gaan natuurlijk heersen. FF jinxen hè![]()
Nee, dat soort dingen zie ik echt liever nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben geen ramptoerist maar ik wil wel graag beelden zien,
In Finland is alles anders.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit in Finland en kijk eurosport, geen gebroken been in beeld hier ook.
In Finland gooien ze gewoon een speer door een verspringer.quote:
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb nog niks gezien, hoe laat is charundy?
21:55quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb nog niks gezien, hoe laat is charundy?
Hink-breekbeen-sprong.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:36 schreef cap het volgende:
Yep die Fransman bij de hinkstapsprong breekt ook bijna zijn been
Oh wtfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef TheVulture het volgende:
effe crosspost... de hockeymannen gaan lekker 4-1 tegen GB bij rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |