Het is feedback, en uitermate kwalitatief ook nog eens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij wel gast, komop man wat denk jezelf
Verder Feedback voor de modjes
Nou, koop een wiegje en huil jezelf erin in slaap.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
De topics van x-lilly, godverdomme zegtis gewoon digitale kanker wat zij verspreid, mijn god, klagen wat ze doet, en kut zijn,, khuil mezelf gewoon in slaap door haar
I was bloody serious, grrrquote:Op zondag 2 september 2012 01:06 schreef LompeHork het volgende:
Bagger rapporteren hoeft niet perse via feedback he?
Oh wacht dat bedoelde je niet! Opbokken.
No you wont, ik ga mijzelf nu even in slaap huilen in foutushouding als altijd.quote:Op zondag 2 september 2012 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, nou, ik zal er over nadenken
Vraag het haar ofzo. Hoe moeten wij dit weten.quote:Op zondag 2 september 2012 16:26 schreef Trollscience het volgende:
Waarom gebruikt Kyubey in ieder topic irrelevante (manga-)gifjes?
quote:Op zondag 2 september 2012 16:31 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Vraag het haar ofzo. Hoe moeten wij dit weten.
Eerst een gastslotje dat nergens op sloeg en nu is het topic zelfs verwijderd?quote:Op maandag 3 september 2012 23:18 schreef Topiek het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1865879
Gastslotje wat is deze
Blijkbaar sloeg het wel ergens op en heb jij net iets gemist maar moet je je er toch mee bemoeienquote:Op maandag 3 september 2012 23:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eerst een gastslotje dat nergens op sloeg en nu is het topic zelfs verwijderd?
Jij bent geen ONZ-mod en ik heb het topic gelezen voordat het verwijderd werd.quote:Op maandag 3 september 2012 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkbaar sloeg het wel ergens op en heb jij net iets gemist maar moet je je er toch mee bemoeien
Maar goed dat Yvonne vroeg of ik wou helpen dan wijsneusquote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent geen ONZ-mod en ik heb het topic gelezen voordat het verwijderd werd.
Nou 'tis watquote:Op maandag 3 september 2012 23:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Eerst een gastslotje dat nergens op sloeg en nu is het topic zelfs verwijderd?
Jij weet niet wat er in overleg gebeurd, dus als je niks zinnigs te melden heb wil ik je vragen om gewoon op te bokken.quote:Op maandag 3 september 2012 23:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent geen ONZ-mod en ik heb het topic gelezen voordat het verwijderd werd.
Ja, feedback mag best, maar je weet helemaal niet wat er aan de hand is. Sowieso is het niet nodig je te bemoeien met moderatie ook al gaat dat over een gastslotje.quote:Op maandag 3 september 2012 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Hoe moet ik nou weten wat er in dm's of achter de schermen wordt besproken?
Feedback mag best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |