Ja ok, daar moet ik je een +1 gevenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
Daar zit ik wel op te wachten, maar het blijft stil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef Lienekien het volgende:
Dat gaat Ffleamig je dan nu even haarfijn uit de doeken doen.
Ik zie er beter uit dan de gemiddelde kerel van 26quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:50 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
een man van 42 met een meid van 26 snap ik wel
ik snap alleen niet waarom die meid dat doet.
Dat is geen rede. Of ze moet heel erg oppervlakkig zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zie er beter uit dan de gemiddelde kerel van 26
Dat is niet zo moeilijk, want de gemiddelde kerel is maar zozo, als je er nou beter uit zou zien dan de knapste kerel van 26 is het wat anders. Overigens kan je maar beter heel knap zijn denk ik, dat compenseert weer een beetje de cholera die je uitkraamt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zie er beter uit dan de gemiddelde kerel van 26
flame je nu serieus op een trol?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, want de gemiddelde kerel is maar zozo, als je er nou beter uit zou zien dan de knapste kerel van 26 is het wat anders. Overigens kan je maar beter heel knap zijn denk ik, dat compenseert weer een beetje de cholera die je uitkraamt.
ik ook niet, maar ik ben ook niet zo oud als Flaemigquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:21 schreef trovey het volgende:
Ik zou er zelf niet aan moeten denken om met iemand die in theorie een kind van mij kan zijn iets te beginnen maar ach, wie weet werkt het wel in dit geval, merk je snel genoeg.
Het grote voordeel is dat je je er jong bij voelt, het nadeel is dat je je er jong bij voelt maar ik werkelijkheid ben je ouder. Het scheelt wel dat ze geestelijk wat aan de oudere volwassen kant is maar ze kan ook heerlijk jong en onbedorven uit de hoek komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Dat is geen rede. Of ze moet heel erg oppervlakkig zijn.
Overigens kan ik me wel voordelen indenken, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij denkt/vind
Ervaring mee?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gewoon lekker van genieten en niet teveel van verwachten.. en wordt alsjeblieft niet verliefd op hem....
Ja maar ik verwachtte er niet teveel van en dan is er niks aan de handquote:
dat scheelt een hoop, gewoon genieten is altijd beter dan verwachtingen hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar ik verwachtte er niet teveel van en dan is er niks aan de hand
Bij dit soort dingen moet er ook niet teveel verwachten. Want 9 van de 10x is het toch maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:17 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
dat scheelt een hoop, gewoon genieten is altijd beter dan verwachtingen hebben
Te kort door de bocht, maar valide punt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou iemand van 34 moeten met een meisje van 18, behalve een keer seks hebben met een jonge en strakke chick. Ergo, hij doet het alleen voor de seks.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Anthropos het volgende:
Als je mijn dochter was had ik je uit huis gezet, vieze hoer. Wat bezielt je wel niet?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Anthropos het volgende:
Als je mijn dochter was had ik je uit huis gezet, vieze hoer. Wat bezielt je wel niet?
Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef ChristianeF het volgende:
Hallo, ik vind dat je er wel uitgebreid moet over praten met die man.. kan hij nog wachten om samen te wonen? denkt hij nog niet aan kids? wilt hij het ook met je ouders bespreken?
Inddquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat een aparte ideeen heb jij over mannen van 32
Dit, dat je jezelf zelfs de wijsheid durft toe te wijzen om hier een mening over te hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En dan durven zeiken over anderen... Ga levenservaring opdoen joh.. met je kansloos dit, kansloos dat..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |