Het was niet uit liefde,quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:04 schreef Stefan het volgende:
18 en 34, wat is t probleem. Het is al legaal als je 16 bent. Charlie Chaplin was 54 toen ie zn 16 jarige vrouw ontmoette waar ie 34 jaar mee getrouwd bleef
Euh, dat heeft op zich ook wel een behoorlijke strakke argumentatie hoor. Als vrouw daalt de kans dat je kinderen op de aardkloot zet zienderogen na je 30e oid. Wil je dat ze nog enigszins gezond / zonder complicaties ter wereld komen dan is het zeker raadzaam dat het voor je 35e te proberen. En om een kind op te voeden is het nou eenmaal handiger / beter om in een stabiele relatie te zitten.quote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh, nee, ik praat gewoon wat in algemeenheden hoor, dit is niet per se mijn persoonlijke mening.
Maar de maatschappij vindt bijvoorbeeld dat je als vrouw na je dertigste toch wel in een stabiele relatie moet zitten. Of dat je voor je 35e aan kinderen moet beginnen. Of dat je als oude man geen jonge meisjes meer doet. En zo zijn er nog veel meer stereotypen waarop je veroordeeld kan worden als je er niet aan voldoet.
En ik denk niet dat het alleen mijn perceptie is, ik hoor het namelijk van veel vrienden en vriendinnen ook.
Dit zijn nou reacties waar ik iets aan heb, dankjewel ;]quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:52 schreef Super_Stunner het volgende:
[..]
Dat weten ze waarschijnlijk zelf niet eens wat het probleem is. Ik heb nog geen een goed overtuigend argument gezien waarom het in alle gevallen niet zou kunnen.
Ik denk dat het vooral onderbuik gevoelens zijn, of dat ze zelf, of in de naaste omgeving hebben ervaren dat het niet kon en nu denken ze dat, dat voor iedereen geldt. Dat soort mensen zijn in mijn ogen naïef en hebben een matig tot slecht empatisch vermogen.
Nee nog nietquote:
Dat dus. Vieze ouwe man met een tiener. Kom op zeg. Weg ermee, die man loopt alleen z'n lul achterna!quote:
Hebben jullie nu nog een relatie dan?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:26 schreef VonD het volgende:
[..]
Dit zijn nou reacties waar ik iets aan heb, dankjewel ;]
Sorry for the long wait. En voor de andere in deze discussie, ik ben niet zwanger, broken hearted of weet ik wat allemaal voor andere onzin. Ik respecteer iedereen zijn mening.. ook al werd ik meermaals afgeschilderd als een naïef kind, hoer etc.
Topic closed =]
Ja nu maak je ons nieuwsgierig! Hup voor de draad er mee!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:30 schreef Iwanius het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wat het leeftijdsverschil is tussen mijn vriendin en ik maar het mooie is en blijft dat wij ondanks het grote leeftijdsverschil het uitstekend met elkaar kunnen vinden en ... elkaar daar waar nodig is aanvullen.
Wat een hoop onzin bij elkaar damn zeg.quote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Sant. het volgende:
Ik vind het maar een zielige hond. Wanneer je 34 jaar bent en je valt voor een meid van 18.. Dan mis je ergens wat.
1- Die gast is zo kinderlijk als wat
2- Die meid is te degelijk en saai voor woorden
3- Hij is eigenlijk zo pedofiel als de neten, maar dit is wettelijk nog net toegestaan
4- Hij is zo'n mongool dat hij geen meid van zijn eigen leeftijd kan krijgen
5- Zij vind de ouwe lul vooral leuk, omdat hij al zo volwassen is, eigen huis, auto, baan etc.
6- op je 18e hoor je de wereld te ontdekken met vakanties met vriendinnen, uitgaan, etc. etc. Dat doet hij niet meer. en doet hij dat wel zoals een 18 jarige. Dan verwijs ik naar regel 1
Vanuit het oogpunt van de meid kan ik me er ergens op een vage manier nog wel iets bij voorstellen dat het kan gebeuren.
Vanuit het oogpunt van de kerel echt totaal niet.. Als je een 18-jarige wilt, ga je lekker een keer naar de hoeren.
Als jij lekker naar de hoeren wil moet je dat zelf weten, maar dat klinkt mij nog minder aantrekkelijk in de oren dan een vriendin van 18.quote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Sant. het volgende:
Als je een 18-jarige wilt, ga je lekker een keer naar de hoeren.
Alleen op punt 6 kan je gelijk geven. De rest is een hoop onzin bij elkaar.. Beetje kortzichtig..quote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Sant. het volgende:
Ik vind het maar een zielige hond. Wanneer je 34 jaar bent en je valt voor een meid van 18.. Dan mis je ergens wat.
3- Hij is eigenlijk zo pedofiel als de neten, maar dit is wettelijk nog net toegestaan
5- Zij vind de ouwe lul vooral leuk, omdat hij al zo volwassen is, eigen huis, auto, baan etc.
6- op je 18e hoor je de wereld te ontdekken met vakanties met vriendinnen, uitgaan, etc. etc. Dat doet hij niet meer. en doet hij dat wel zoals een 18 jarige. Dan verwijs ik naar regel 1
Vanuit het oogpunt van de meid kan ik me er ergens op een vage manier nog wel iets bij voorstellen dat het kan gebeuren.
Vanuit het oogpunt van de kerel echt totaal niet.. Als je een 18-jarige wilt, ga je lekker een keer naar de hoeren.
quote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Sant. het volgende:
^^quote:Op donderdag 8 november 2012 14:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hebben jullie nu nog een relatie dan?
Hoe hij op mij overkomt in de OP is het gewoon een vieze vent die achter jonge meiden aanzit.
Dat is toch niet normaal hoe hij als 34-jarige toespelingen maakt naar een 18-jarige!
Wedden dat hij straks zo weer achter een andere jonge meid aanzit.
Ik vind dat er niks mis hoeft te zijn met een wat groter leeftijdsverschil in een relatie.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^
Jealous...
"Get ready for denial"
Hoe weet jij dat nouquote:Op woensdag 14 november 2012 15:49 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dat er niks mis hoeft te zijn met een wat groter leeftijdsverschil in een relatie.
Maar deze vent is gewoon een viezerik hoe hij toespelingen maakt naar een 18-jarig meisje.
Dit is niet oprecht, hij wil gewoon een jong ding.
Het kan ook op een andere manier.
Wat een volwassen reactie van jouw moeder.quote:mijn moeder probeert nu constant mij hiervan af te houden. Ze zegt dat ik al mijn vriendinnetjes zal verliezen hierdoor
Ik heb de OP gelezen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nouMisschien klikt het gewoon goed?
Hey, ik ben geen fan en gelukkig is ze niet mijn dochter, maar ik vind dat zelfverzekerde oordelen terwijl je niet het hele verhaal kent nooit zo gepast.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb de OP gelezen.
Hij legt zijn hand op haar been, noemt haar schatje, ze hebben binnen een paar weken daarna al seks gehad..
Een volwassen vent bij een 18-jarig meisje..
Zoals de ontwikkelingen zijn geschreven in de OP is het slecht nieuws inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen.
Hij legt zijn hand op haar been, noemt haar schatje, ze hebben binnen een paar weken daarna al seks gehad..
Een volwassen vent bij een 18-jarig meisje..
Iets met een spijker en een kop.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:55 schreef Staal het volgende:
Dit is echt een mannetje dat men later ook voor een eigen dochter wenst.
nou nou nou.. Ik ben 30 en geef ook wel de voorkeur aan een meid tussen 20 - 25. Weliswaar met een beetje niveau en niet vd plaatselijke drogisterij, maar das een ander verhaal. Maakt mij dat dan ook een vieze ouwe man? Volgens mij juist gezondquote:Op donderdag 8 november 2012 13:38 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Dat dus. Vieze ouwe man met een tiener. Kom op zeg. Weg ermee, die man loopt alleen z'n lul achterna!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |